Gå til innhold

Korteste intervall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det korteste intervallet du har hatt mellom to sexpartnere?

For min del er det ca. 6 timer. Hadde meg med en god venn på ettermiddagen, og ble med en mann hjem fra byen den samme natta.

Gøy og tenke tilbake til den tiden innimellom nå som jeg er i forhold og holder meg til han ene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

hmm 1 times tid. "fingret" en jente på et nach, hadde sex med veninden hennes etterpå. Våknet med begge to i samme seng, men ingen trekant

Skrevet

Sex om natten og en ny kar morgenen etter i 12 tiden. Skal nevnes at denne siste karen viste om det, og gjerne ville ha det sånn :fnise: gikk vel kanskje 5-6 timer mellom

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex om natten og en ny kar morgenen etter i 12 tiden. Skal nevnes at denne siste karen viste om det, og gjerne ville ha det sånn :fnise: gikk vel kanskje 5-6 timer mellom

Hva mener du med at han gjerne ville ha det sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, noen timer... Maks 6.

Kjenner jeg blir kvalm av meg selv akkurat nå fordi jeg ikke takler tanken på å ha pult de to det gjaldt :nei:

Gjest Bandit
Skrevet

3 uker? Har aldri tenkt særlig over dette.

• Liker 1
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

3 måneder mellom tror jeg ...

Ble slutt mellom meg og eksen, så møtte jeg vel en ny fyr etter 1 måned ca, hadde egentlig ikke lyst på kjæreste, men sånn ble det nå ikke :) Han måtte vente 2 måneder på sex da

Skrevet

Hva mener du med at han gjerne ville ha det sånn?

Han likte tanken på at jeg hadde hatt sex noen timer før, det tente han vist enormt.

• Liker 1
Skrevet

Han likte tanken på at jeg hadde hatt sex noen timer før, det tente han vist enormt.

Kjenner igjen den greia! Hadde det sånn med exdama i en periode når vi hadde åpent forhold, var mest spennende når hun hadde hatt andre menn av en eller annen grunn;) Tror det er en del menn som tenner på det altså.

Så for dere som er sluts trenger dere ikke å skamme dere, fordi noen gutter liker det best:)

• Liker 1
Skrevet

Om man teller med gangbangs: omtrent 10 sekunder :)

Ellers har jeg knulla med et par timers mellomrom.

Skrevet

Kjenner igjen den greia! Hadde det sånn med exdama i en periode når vi hadde åpent forhold, var mest spennende når hun hadde hatt andre menn av en eller annen grunn;) Tror det er en del menn som tenner på det altså.

for dere som er sluts trenger dere ikke å skamme dere, fordi noen gutter liker det best:)

Ah, så automatisk sluts når vi har sex med kort tid mellom ulike partnere? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ah, så automatisk sluts når vi har sex med kort tid mellom ulike partnere? :fnise:

Tror det må være minst 3 samme dag for å kvalifisere til ekte slut, 2 på samme dag er bare wannabe:P lol

• Liker 1
Skrevet

Tror det må være minst 3 samme dag for å kvalifisere til ekte slut, 2 på samme dag er bare wannabe:P lol

Så bra! :5:

Skrevet

Så bra! :5:

Hva er bra wannabe eller ekte slut?;) Liker ekte sluts best jeg da...men wannabe er ikke det verste heller. Fake it til you make it vettu? :natti:

Skrevet

Hva er bra wannabe eller ekte slut?;) Liker ekte sluts best jeg da...men wannabe er ikke det verste heller. Fake it til you make it vettu? :natti:

Skal heller la vær å svare hvilken kattegori jeg faller innunder her. På tide å bli litt mystisk! :ninja:

Skrevet

Skal heller la vær å svare hvilken kattegori jeg faller innunder her. På tide å bli litt mystisk! :ninja:

Mysterious woman er spennende det da. Omtrent slik ser mysterious woman ut ved juletider :nissekonekyss:

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke regner med en trekant med meg og to menn har jeg hatt 3 på under ett døgn. Dusja ikke mellom disse tre gangene, så regner med at mennene det gjelder kan være glade for det de ikke vet...

Skrevet

Under gruppesex har jeg gått rett fra en gutt til en annen. Dersom det ikke telles er det vel snakk om litt i overkant av 30 minutter mellom to partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...