Gå til innhold

snus for nybegynner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste her gjør jo ikke det da.

Hehe mente ikke sånn bokstavelig med "dere" :P Bra du tar avstand fra å oppfordre TS..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE START!!!

Snus er utrolig vandedannende, og nesten "umulig" å slutte med. Du blir veldig avhengig (fort) og må ha sterke og sterke snus for å få møtt nikontinsuget. Det er ei heller sexy, pent.... Lista er LANG.

Når du så skal slutte kan jeg love deg at fokuset ditt er på MAT, MAT, MAT og du vil gå opp i vekt, nesten garantert. For du må spise noe for å iallefall putte noe i munnen..

Hilsen ei som var så avhengig at du hadde to typer snus, en for jobb (slimsnus) og en til fritiden. Snuste en boks daglig og brukte 2500,- i mnd.. Hurra!

GLAD jeg sluttet!!!!!!!!!

Gjest Levitate
Skrevet

Skruf Tranebær. Men anbefaler deg å ikke begynne å snuse, det er mye vanskeligere å slutte med snus enn med røyk. Hilsen nok en erfaren snuser... Huff.

AnonymBruker
Skrevet

Rent fysisk er det vanskeligere å slutte med snus enn røyk, det gjelder også å trappe ned. Snuser iblant ennå, men det var helt jævlig å trapp ned når man var vant til ca 5 bokser i uka.

Mitt råd er: Ikke begynn med dette for å få tankene over på noe annet.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Få ræva opp av stolen og TREN om du eter for mye. Det å røyke og snuse for å minske suget etter mat er bare latskap.

Skrevet

You stupid woman..... Kjøp deg en tyggis og noen sukkerfrie drops i steden!

Skrevet

You stupid woman..... Kjøp deg en tyggis og noen sukkerfrie drops i steden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...