Gå til innhold

snus for nybegynner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken snus er best for en nybegynner?

Tenker da på en mild en :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tyggis istedet! :-)

Hilsen erfaren snuser (desverre)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal du slutte å røyke?

Da vil jeg bare advare mot at snus er vanskeligere å slutte med :P det er min helt subjektive erfaring, hehe.

Men det er vanlig skruf portion e.l. da. Tror ikke det finnes noen mildere snuser.

Skruf slim portion er sikkert mer "behagelig" for en nybegynner. Eventuelt mocca og andre miniportioner.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har aldri røyket eller snust. Har bare begynt å spise så ufattelig mye, så vil fjerne fokuset fra mat over på noe annet :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Mocca, i lilla eske.

Skrevet

Prøv en fra catch. Den bittelille boksen med mint og vanilje f.eks. Eller eucalyptus/mint.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta en med smak, kvalmende i lengden. Anbefaler general White portion, passe sterk og renner MYE mindre enn vanlige snuser.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har aldri røyket eller snust. Har bare begynt å spise så ufattelig mye, så vil fjerne fokuset fra mat over på noe annet :sjenert:

Da ville jeg nok ha begynt med noe annet. Dent eller lakerol eller noe! Eller pepsi max eller fun light :P

Du kommer til å angre på det her den dagen tenna dine er brune og du begynner å mangle tannkjøtt og ikke klarer å slutte. Jeg prøver å slutte nå for tiden og har det helt jævlig :sjenert: Og det går utover konsentrasjon min, samboeren min og alt mulig, haha.

• Liker 4
Skrevet

Hadde heller begynt med tyggis :) Så slipper du å bli så avhengig, å bruke masse på det tullet.. Hilsen ei som angrer på at ho begynte med snus.

Skrevet

Kjøp det sterkeste og ta fler poser om gangen. nikotin sjokk er nemmelig ganske ubehagelig og du kommer sansynligvis til å hate snus etter den opplevelsen.

Beste rådet for en nybegynner...

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Hvilken snus er best for en nybegynner?

Tenker da på en mild en :)

Ikke begynn for pokker. Ogf man skal ikke bruke nikotin for å slanke seg. FEIL FEIL FEIL!!!

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Mocca, den "smaker" og utgjør lite. Husker det var det jeg brukte den gangen jeg skulle være "kul" og gjøre som de andre! Men med en gang jeg fikk prøve en skikkelig snus, var general tror jeg, datt jeg i bakken og har ikke rørt dritten siden :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp det sterkeste og ta fler poser om gangen. nikotin sjokk er nemmelig ganske ubehagelig og du kommer sansynligvis til å hate snus etter den opplevelsen.

Beste rådet for en nybegynner...

Haha, ja. Skriver under på denne. Skulle ønske mitt forhold til nikotin startet med et nikotinsjokk. Da hadde det mest sannsynlig ikke vært noe forhold. Synd det ikke funker nå.

Gjest BamseB
Skrevet

Ikke begynn med snus, fryktelig usmart!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

så da er det bedre å starte en vanedannende uvane som ser fryktelig usexy ut og som i tillegg herper tannkjøttet ditt og gjør tennene dine stygge? Hvor i alle dager er logikken i det??

• Liker 1
Skrevet

Ikke gidd å begynn. Snus er dyrt, usexy og egentlig bare en uvane. Du har heller ingen garanti for at det flytter fokuset vekk fra mat, vet om flere som har gått på den smellen.

Hilsen snuser.

Skrevet

Hvorfor oppfordrer dere henne til å bruke snus??? :sjokkert:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor oppfordrer dere henne til å bruke snus??? :sjokkert:

De fleste her gjør jo ikke det da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er et normalt våkent oppegående menneske så har du garantert fått med deg hvor vanskelig det er å slutte med tobakk.

Er det virkelig en fremtid du ønsker deg?

No offence, men: IDIOT! :kjefte:

(hilsen ei som skulle ønske hun hørte på det øret for mange år siden)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...