Gå til innhold

Linnea Myhre


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sett det siste innlegget fra Linnea Myhre? Ser ut som hun er blitt sykere igjen :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hun sluttet?

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er omtrent 2 uker siden forrige, og nå er det et nytt hvor hun ser veldig tynn ut.

AnonymBruker
Skrevet

Hun så hvertfall veldig tynn ut. Trist å se!

  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo blitt syk av å bo i Oslo, det er derfor hun tar valget om å flytte hjem igjen. Håper det går bedre med henne når hun kommer i litt trygge omgivelser og er med mora si.

  • Liker 4
Skrevet

Hun har jo blitt syk av å bo i Oslo, det er derfor hun tar valget om å flytte hjem igjen. Håper det går bedre med henne når hun kommer i litt trygge omgivelser og er med mora si.

:Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Er bakgrunnsbildet hennes på twitter en spøk?

https://twitter.com/#!/linniiie/

Prøver hun å se ut som Miss Anoreksi eller noe?

https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_background_images/493216710/1.jpg

Herregud da, kan ikke du bare holde kjeft? Selv om hun er syk, så kan hun da ha det gøy med å være med på fotoshoot og vise et bilde av seg selv som hun syntes hun er fin på?

  • Liker 6
Gjest Vodka
Skrevet

Herregud da, kan ikke du bare holde kjeft? Selv om hun er syk, så kan hun da ha det gøy med å være med på fotoshoot og vise et bilde av seg selv som hun syntes hun er fin på?

Okey.... Jeg har lest bloggen hennes siden hun startet den, og jeg har ikke noe i mot henne. Men synes det var et noe merkelig bilde, men det er kanskje en parodi eller noe? Det er hvertfall ikke et fint bilde av henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Linnea Myhre?

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ikke har en god grunn bør engelske navn unngås som pesten i Skandinavia.

Hans Scherfig har i Det forsømte forår en romanfigur som er en slags svindler. Han har tatt seg et pompøst engelskspråklig navn og folk synes bare det er latterlig.

Gjest finurlig
Skrevet

Dersom man ikke har en god grunn bør engelske navn unngås som pesten i Skandinavia.

Hans Scherfig har i Det forsømte forår en romanfigur som er en slags svindler. Han har tatt seg et pompøst engelskspråklig navn og folk synes bare det er latterlig.

Akkurat ja.

  • Liker 1
Skrevet

Trist å se noen ødelegge seg selv på den måten. :tristbla:

  • Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nytt foto av henne på twitter, stakkars stakkars jente.

AnonymBruker
Skrevet

Jenta er syk. Håper bare hun får den hjelpen hun trenger og at hun har nok mennesker rundt seg. før det er forsent.. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Hun burde vært lagt inn et sted.

Herregud hun ser syk ut.

Skrevet

Hun burde vært lagt inn et sted.

Herregud hun ser syk ut.

Man blir da ikke automatisk frisk eller bedre av å bli lagt inn. Jeg har fulgt bloggen hennes en stund, og synes det virker veldig klart og tydelig at hun er fullstendig klar over hva hun sliter med.

Tviler på at kommentarer som "herregud hun ser syk ut" hjelper. Selv om du så klart bare skrev i det beste mening... Eller?

  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...