AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Har dere sett det siste innlegget fra Linnea Myhre? Ser ut som hun er blitt sykere igjen
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Ser det er omtrent 2 uker siden forrige, og nå er det et nytt hvor hun ser veldig tynn ut.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Hun så hvertfall veldig tynn ut. Trist å se!
Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 (endret) Er bakgrunnsbildet hennes på twitter en spøk? https://twitter.com/#!/linniiie/ Prøver hun å se ut som Miss Anoreksi eller noe? https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_background_images/493216710/1.jpg Endret 4. april 2012 av Vodka
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Hun har jo blitt syk av å bo i Oslo, det er derfor hun tar valget om å flytte hjem igjen. Håper det går bedre med henne når hun kommer i litt trygge omgivelser og er med mora si. 4
EmilyRose Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Hun har jo blitt syk av å bo i Oslo, det er derfor hun tar valget om å flytte hjem igjen. Håper det går bedre med henne når hun kommer i litt trygge omgivelser og er med mora si.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Er bakgrunnsbildet hennes på twitter en spøk? https://twitter.com/#!/linniiie/ Prøver hun å se ut som Miss Anoreksi eller noe? https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_background_images/493216710/1.jpg Herregud da, kan ikke du bare holde kjeft? Selv om hun er syk, så kan hun da ha det gøy med å være med på fotoshoot og vise et bilde av seg selv som hun syntes hun er fin på? 6
Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Herregud da, kan ikke du bare holde kjeft? Selv om hun er syk, så kan hun da ha det gøy med å være med på fotoshoot og vise et bilde av seg selv som hun syntes hun er fin på? Okey.... Jeg har lest bloggen hennes siden hun startet den, og jeg har ikke noe i mot henne. Men synes det var et noe merkelig bilde, men det er kanskje en parodi eller noe? Det er hvertfall ikke et fint bilde av henne.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Dersom man ikke har en god grunn bør engelske navn unngås som pesten i Skandinavia. Hans Scherfig har i Det forsømte forår en romanfigur som er en slags svindler. Han har tatt seg et pompøst engelskspråklig navn og folk synes bare det er latterlig.
Gjest finurlig Skrevet 4. april 2012 #14 Skrevet 4. april 2012 Dersom man ikke har en god grunn bør engelske navn unngås som pesten i Skandinavia. Hans Scherfig har i Det forsømte forår en romanfigur som er en slags svindler. Han har tatt seg et pompøst engelskspråklig navn og folk synes bare det er latterlig. Akkurat ja. 1
Katniss Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 Trist å se noen ødelegge seg selv på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Nytt foto av henne på twitter, stakkars stakkars jente.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #17 Skrevet 24. mai 2012 Jenta er syk. Håper bare hun får den hjelpen hun trenger og at hun har nok mennesker rundt seg. før det er forsent..
Zzyzx Skrevet 24. mai 2012 #18 Skrevet 24. mai 2012 Hjelp tror jeg hun har hatt hele tiden, det som har blitt skrevet i bloggen er vel bare en brøkdel av sannheten. Men nå skal hun gi ut bok: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10070561
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #19 Skrevet 24. mai 2012 Hun burde vært lagt inn et sted. Herregud hun ser syk ut.
Vulpes Skrevet 24. mai 2012 #20 Skrevet 24. mai 2012 Hun burde vært lagt inn et sted. Herregud hun ser syk ut. Man blir da ikke automatisk frisk eller bedre av å bli lagt inn. Jeg har fulgt bloggen hennes en stund, og synes det virker veldig klart og tydelig at hun er fullstendig klar over hva hun sliter med. Tviler på at kommentarer som "herregud hun ser syk ut" hjelper. Selv om du så klart bare skrev i det beste mening... Eller? 4
Fremhevede innlegg