Gå til innhold

Dipositum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Moren min betalte dipositum inn til huseier rett før jul. Det er ikke en depositumkonto. Nå truer hun meg med å si at hun skal ringe huseieren og kreve tilbake depositumet om jeg ikke gjør noe for henne. Huseieren er altfor snill, så jeg tror han faktisk kommer til å gjøre det. Jeg har ikke penger til depositum akkurat nå.

Hva kan jeg gjøre med det? Alstå forhindre henne i å gjøre det. Hun er helt hysterisk og prøver alt for å ødelegge for meg når hun ikke får viljen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel det er ikke lov av huseieren å disponere depositumet slik han gjør så moren din kan faktisk kreve depositumet tilbakebetalt.

Depositum skal settes inn på en konto. Alt annet er ulovlig. Så det du burde gjøre er å be huseier om depositumet selv og skynde deg å opprette en depositumskonto i banken og sette de inn der. Dette er gjort på 10min.

Da har ikke moren din tilgang på pengene. Eventuelt så kan du spare opp depositum i mellomtiden selv og gi moren din pengene tilbake slik at hun ikke har noe på deg, eller søke om å få lån til depositum fra NAV og gi henne pengene tilbake. Da har du ditt på det rene.

Endret av Armitage
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moren din høres ut som en kjerring!

Og ts høres litt uselvstendig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ts høres litt uselvstendig ut.

hehe u complete me ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...