Perelandra Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, MorAase vil bli savnet. Men det er jo lov å håpe at hun gjenoppstår som fugl Fønix av asken. Om ikke under samme serienavn, MorAase2.0 (som Mike), så kanskje under et annet. Om hun leser denne tråden vil hun i hvert fall vite at det er mange som ønsker henne tilbake. Ja, vi kan jo håpe at hun leser tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 19. mars 2012 #42 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) For øvrig har det blitt spekulert i MorAases gamle nick i flere tråder, men jeg har aldri sett det har blitt brukt fullt navn. I så fall skjønner jeg at hun sletter seg. Hvis ikke synes jeg det er litt dramatisk... Er man medlem av et forum og blir irritert på noe/noen og sletter seg, så blir man på et eller annet tidspunkt gjenkjent dersom man gjenoppstår med nytt nick. Det er noen her som er lettere å kjenne igjen enn andre i form av skrivestil og interessefelt!! Endret 19. mars 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2012 #43 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Dog støtter jeg ikke hverken stølking eller outing - jeg syns likevel det er snodig at den som stadig viser at den ikke evner å opptre med folkeskikk får en "Vi savner deg" tråd... Go figure, lissom.... KG belønner igrunnen ofte dårlig oppførsel, syns jeg. Endret 19. mars 2012 av Bond 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. mars 2012 #44 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) For min del handler det ikke om "savner deg"-tråd. Jeg postet her først når noen nevnte outing av fullt navn. Og skrev jo også at MorAase både er skarp, dyktig, og irriterende provokativ. Endret 19. mars 2012 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 19. mars 2012 #45 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg for min del synes det er svært forfriskende å ha noen slike brukere som våger å si det svært mange tenker, det blir fort engasjerende debatter av slikt. Endret 19. mars 2012 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mars 2012 #46 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Det er trist når debattanter, som tiltross for en til tider vel skarp tone, også har hatt mye nyttig og godt å bidra med i debatter her inne. Det at disse forsvinner på grunn av andre brukere her inne, det vil over tid gjøre forumet et tristere og mer konformt sted, der alle er like og det til slutt ikke blir de helt store debattene. Dette er ikke et "savner MorAase" innlegg fra min side, om morAase sluttet å bruke kg fordi hun hadde reist på ferie til indre mongolia uten nett-tilgang, så hadde det vært helt greit. Men så er det vel mest sannsynlig ikke det som har skjedd. Endret 19. mars 2012 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 19. mars 2012 #47 Del Skrevet 19. mars 2012 Dog støtter jeg ikke hverken stølking eller outing - jeg syns likevel det er snodig at den som stadig viser at den ikke evner å opptre med folkeskikk får en "Vi savner deg" tråd... Go figure, lissom.... KG belønner igrunnen ofte dårlig oppførsel, syns jeg. Jeg er hundre prosent enig med deg, og skrev et innlegg med omtrent samme innhold tidligere i dag. Det er blitt moderert vekk nå, ser jeg. Jeg savner ikke Mor Aase, uten at jeg støtter verken personangrep mot brukeren Mor Aase, eller outing av vedkommendes navn/tidligere brukernavn. Håper det er lov å si. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. mars 2012 #48 Del Skrevet 19. mars 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner, ab-hets og persondiskusjo. Minner på at reglene on persondiskusjon gjelder fortsett! Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. mars 2012 #49 Del Skrevet 19. mars 2012 Spørsmål og kommentarer om moderering skal ikke tas her - bruk PM eller Ris og Ros. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. mars 2012 #50 Del Skrevet 19. mars 2012 avslørte hva? og hvordan? gir ikke bort den infoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 19. mars 2012 #51 Del Skrevet 19. mars 2012 Men et spørsmål: Om en AB avslører navn etc - kan da moderatorer se hvem som har gjort det og stenge de ute? ALtså; er det mulig å se hvem som er bak AB? Jeg ELSKER Mor Aase littegranne, om enn på en særs dysfunksjonell måte(tror jeg må ha gått glipp av slemme innlegg, tydeligvis bare kroppshysteriinnleggene og de utrolig morsomme konservative sex-innleggene som klistret seg fast) Litt på samme måte som jeg fikk en ting for Brutal Mann. Hat/elsk-forhold. Kom tilbake, da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mars 2012 #52 Del Skrevet 19. mars 2012 Husker jeg riktig fra moderatorutsagn så skal de kunne gå inn å se hvem bruker er ved regelbrudd ja. Ellers ville det jo være like greit å bare la alle poste som gjest istedet for som AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 19. mars 2012 #53 Del Skrevet 19. mars 2012 Husker jeg riktig fra moderatorutsagn så skal de kunne gå inn å se hvem bruker er ved regelbrudd ja. Ellers ville det jo være like greit å bare la alle poste som gjest istedet for som AB. Da har jeg et forslag om at ethvert krek som forsøker å avsløre folk bak nick blir kasta på hue og ræva ut i all fremtid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. mars 2012 #54 Del Skrevet 19. mars 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner. Og for å bekrefte (men ikke direkte delta i diskusjonen) moderatorene har mulighet å finne ut hvem som står bak anonym bruker. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. mars 2012 #55 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) For min del handler det ikke om "savner deg"-tråd. Jeg postet her først når noen nevnte outing av fullt navn. Og skrev jo også at MorAase både er skarp, dyktig, og irriterende provokativ. Det er jo krystallklart regelbrudd! Endret 19. mars 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2012 #56 Del Skrevet 19. mars 2012 Synes dette har blitt en merkelig spekulasjonstråd. Mor Aase har slettet nicket sitt og opererer nå under Gjest-Mor Aase (e.l.) Hun har ikke selv sagt at det er fordi noen har røpet navnet hennes her inne, ei heller at hun føler seg støtt ut på noen måte. Dersom hun sier dette selv skal jeg tro på det, men alt annet blir bare spekulasjoner som jeg tror bare vil gjøre vondt verre for henne. (Hvis det er noe vondt i det som har skjedd). Tar jeg feil, må dere vise meg hvor/når hun har sagt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. mars 2012 #57 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg skal være ærlig og si at jeg har lenge hatt mine mistanker om hvem MorAase er (som KG-bruker, ikke person), og jeg savner henne ikke. Men outing av fullt navn synes jeg er forkastelig, og jeg håper de som gjorde det blir utestengt umiddelbart. Så er enig med Suzy her, kjenner jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 19. mars 2012 #58 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg forstår ikke hvordan folk kommer frem til hvem personen bak brukeren er? Dette gjelder ikke bare for brukeren "MorAase", men generelt. Vet dere? Fryktelig unødvenig og dårlig gjort er det nå uansett. Jeg er rimelig sikker på at alle her inne ønsker å ivareta en viss grad av anonymitet, og mener det burde være visse kriterier en skal oppfylle for å kunne være medlem av et forum som KG. - Hva de skulle vært vet jeg ikke, men jeg ser klart og tydelig at det ikke fungerer godt slik det er nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 19. mars 2012 #59 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg forstår ikke hvordan folk kommer frem til hvem personen bak brukeren er? Dette gjelder ikke bare for brukeren "MorAase", men generelt. Vet dere? Man blir vel kjent, enkelt og greit? Jeg kjenner flere her inne med fullt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. mars 2012 #60 Del Skrevet 19. mars 2012 Man kjenner jo ofte igjen brukere på måten de formulerer seg på - så om en aktiv og tidvis høylydt bruker skifter nick tar det som regel ikke lang tid før man kjenner igjen vedkommende. Enkelte brukere behøver man ikke se på nicket til for å vite hvem det er (nicket altså) - det holder med å lese innlegget. Hvis en bruker feks hadde skrevet - formulert på vanlig måte (- og gjentatt dette og lignende i mange tråder): Kvinner skal ikke ha mannlige venner. Jeg skal godkjenne antrekket hennes. Hun får ikke reise bort med venninner osv... så regner jeg med at dere som hadde diskutert med vedkommende - hadde kjent igjen brukeren rimelig kjapt selv under et annet nick. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg