Gå til innhold

glammy

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Yepp! DU får gå hjem og prøve med en sigar! Da blir du sikkert sykemeldt ei ukes tid eller så... :ler:

Greeney, var på Tverrkirkelig konferanse, så kirker var det nok av. TIl og med vår helt Enevald Flåten var der. (Da gikk jeg, orka ikke bli provosert...)

Har ikke tid til å bli sykmeldt.. men skal huske på det til mer "trengende" tider... :ler:

Du burde ikke gått .. tenk for noen morsomme historier du kunne fortalt oss da om Enevald og gutta.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Snakkes Greeney! Skal i møte selv, nå! Ja, Bille, angra endel etterpå, ja. Skulle gjerne hatt noen grom-historier om Enevald å dele. Eneste er at han har kutta tupéen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
skal man ikke jobbe når man er på jobben egentlig :wink:

Jo! Men så lenge jeg gjør det jeg skal gjøre, driter sjefen min i om jeg sitter på nettet. Hadde jeg ikke vært på KG, hadde jeg lest en bok eller snakket i telefonen. På jobb. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jo! Men så lenge jeg gjør det jeg skal gjøre, driter sjefen min i om jeg sitter på nettet. Hadde jeg ikke vært på KG, hadde jeg lest en bok eller snakket i telefonen. På jobb. :Hehe:

ENig med Greeney! Jeg gjør det jeg skal, og vel så det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Hva er det du jobber meg egentlig, glammy? Du må ikke svare hvis du vil være mystisk og holde det hemmelig, :wink: men jeg ble litt nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...