Mann 42 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #41 Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg tror nok at hun (eller Kaiden)er kjip uansett hvordan forholdet i ME1 måtte utfolde seg, siden vi jobber med de slemme menneskene. Det suger! Det første hun gjør etter at man redder livet hennes på Horizon, er å dumpe deg pga at du faktisk GJØR noe. Man skulle tro at hun faktisk var GLAD for at man var tilbake fra de døde, og fortsatt ser relativt bra ut. Endret 2. april 2012 av Mann 42
Gjest sardintroll Skrevet 3. april 2012 #42 Skrevet 3. april 2012 Det suger! Det første hun gjør etter at man redder livet hennes på Horizon, er å dumpe deg pga at du faktisk GJØR noe. Man skulle tro at hun faktisk var GLAD for at man var tilbake fra de døde, og fortsatt ser relativt bra ut. Ja, man føler seg ikke akkurat spesielt velkommen når man møter den sure greia der. xD Nå klarte jeg forøvrig å finne hver eneste Keeper, for aller første gang! :gjeiper:
Mann 42 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #43 Skrevet 4. april 2012 Ja, man føler seg ikke akkurat spesielt velkommen når man møter den sure greia der. xD Nå klarte jeg forøvrig å finne hver eneste Keeper, for aller første gang! :gjeiper: Mulig spolier: Formildende omstendighet: Man få et brev, eller en mail, der hun beklager sin oppførsel og sier at hun savner Shepard og er kjempeglad for at han lever fortsatt, etc, etc. Men at hun ikke kan følge ham denne gangen. Etc, etc, etc. Jeg for min del rekrutterte Tali så fort som mennesklig mulig, og var på sjekkern omgående
Gjest sardintroll Skrevet 5. april 2012 #44 Skrevet 5. april 2012 Mulig spolier: Formildende omstendighet: Man få et brev, eller en mail, der hun beklager sin oppførsel og sier at hun savner Shepard og er kjempeglad for at han lever fortsatt, etc, etc. Men at hun ikke kan følge ham denne gangen. Etc, etc, etc. Jeg for min del rekrutterte Tali så fort som mennesklig mulig, og var på sjekkern omgående Stemmer, man får en liten mail senere, etter at hun eller han har roet seg ned litt. Jeg sørget også for å få snøret i havn hos Tali da jeg var på ME-kjøret sist. En sympatisk karakter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå