Gå til innhold

Fra svamp til STÅL!


Solbærsaft

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med treningen? Er utrolig imponert over hva jeg har lest så langt!

Takk :)

Jeg har hatt påskeferie langs middelhavet. Temperaturen fristet mer til solbading enn trening, så jeg ser hvertfall friskere ut på huden.

Har lagt merke til at musklene har hatt godt av en uke fri. Rumpa har gått fra å være øm og sliten hver dag, til å begynne å føles litt fastere.

I morgen skal det trenes igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har vært kjempedårlig både på trening og på skriving her (om hvor lite jeg har trent...).

Siden sist jeg oppdaterte har det vært en enkelt økt med TaeBo (ca 400 kcal).

I går fikk jeg ny energi og bestemte meg for å prøve Insanity Workout.

I går var det en ca 15 minutter lang økt, som egentlig bare var en FitTest.

1. Switch Kicks: 42 (kun lave spark)

2. Power Jacks: 38

3. Power Knees: 65

4. Power Jumps: 27

5. Globe Jumps: 9

6. Suicide Jumps: 7

7. Push-up Plank: 6

8. Low Plank Oblique: 30

I dag er det et 60 minutters treningsprogram, og jeg sitter på kvinneguiden fordi jeg gruer meg litt til å begynne (merk at jeg ble skikkelig støl i ryggen av FitTest'en i går...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insanity Workout er knallhardt! I dag var første dagen jeg klarte å gjennomføre hele videoen - og i dag var det cardio recovery, som er stort sett statiske øvelser. Tror jeg fant noen muskler rundt knærne og i anklene som jeg ikke visste jeg hadde. Kjente musklene strammet seg skikkelig til under noen av øvelsene.

Totalt kcal forbrent siden sist kcal-oppdatering (inkl i dag): 1244

Den burde vært høyere - for jeg burde klare å gjennomføre hele treningsøkter. Bedre lykke på økten i morgen. Har en følelse av at videoen i morgen er kjip for magefettet.

Skal jeg eller skal jeg ikke ta en runde med tae bo etter jeg har spist? Kjenner at jeg ikke har veldig lyst, så jeg skal gå en tur og se på magen min i speilet :sjokk: . Da kommer nok motivasjonen...

4872 kcal forbrent siden oppstart;

Første delmål (2400 kcal) nådd 27.03.12

128 kcal igjen til andre delmål (5000 kcal)

5528 kcal igjen til tredje delmål (10400 kcal)

15128 kcal igjen til førsommermål (20000 kcal)

Ser nå at førsommermålet mitt begynner å bli litt vanskelig i og med at jeg nesten ikke trente noe i april.

Jaja, da er sommern litt utsatt, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som værsåsnill kan si meg hvor man får tak i insanity workout dvd'ene? Har kjempe lyst til å starte, men finner ingen som sender dem til Norge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det er januar og jeg har ikke oppdatert denne siden med en eneste treningsøkt siden mai!

Jeg har vært kjempedårlig på å trene, og kroppen har est ut i løpet av siste halvdel av 2012.

Men i desember begynte jeg å svømme, og motivasjonen er på plass til å begynne å trene skikkelig igjen.

Det eneste jeg venter på er å bli helt frisk. Er ikke helt 100% om dagen, og det eneste jeg har lyst til er å sove. Føler meg bedre i dag enn jeg gjorde i går, så håper at kroppen er klar for årets første økt i morgen. Mulig jeg må presse kroppen inn i årets første økt, slik at kroppen får med seg at 2013 ikke skal bli et soveår ? Who knows? I morgen er det fit test igjen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...