Gjest SummerJudith Skrevet 18. mars 2012 #21 Del Skrevet 18. mars 2012 Hehe, nei, men jeg tipper at det finnes en og annen her inne som synes det er like greit. Slapp av Aaleyah, han er tilbake før du vet ordet av det. hvem da? :O nå ble jeg nysjerrig. får håpe det, for blir ikke det samme uten dere to :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 18. mars 2012 #22 Del Skrevet 18. mars 2012 Pusedyret kan da ikke bare forsvinne! *klekker ut ond plan* Noen som blir med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PuppyEyees Skrevet 18. mars 2012 #23 Del Skrevet 18. mars 2012 Du kommer til å bli savnet Katten.! Men kos deg ute på luftetur, katteluka står nok åpen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 18. mars 2012 #24 Del Skrevet 18. mars 2012 Hah, tipper vi har deg tilbake før uken er omme. I motsatt fall ligger du vel sammenkrøket og skjelvende under en trerot mens abstinensene river igjennom den lille kattekroppen din, og sier til deg selv: "Skal klare det, skal klare det, skal klare det..." Og for å gjøre det enda vanskeligere for deg: Lykke til, Katten. Du vil bli savnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 18. mars 2012 #25 Del Skrevet 18. mars 2012 Pft... Du er tilbake in no time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mars 2012 #26 Del Skrevet 18. mars 2012 En liten soo-long gave skal du få med deg: (Jeg trenger vel ikke fortelle deg at skulle du ikke kjenne teksten, så bruk ørene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. mars 2012 #27 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg kommer til å savne deg og de underfundige, sarkastiske, morsomme innleggene dine. Vi har ikke "snakket" så mye med hverandre her, jeg leser heller enn jeg skriver, også rent generelt. Ha det bra på andre "jaktmarker"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 18. mars 2012 #28 Del Skrevet 18. mars 2012 En mann møter en kvinne på et diskotek og bryter ut: "Wow! Du kommer ihvertfall til å få deg noe i kveld!" Kvinnen smiler halvt brydd og halvt smigre, og spør: "Hvordan vet du det?" Mannen smiler og svarer: "Fordi jeg er sterkere enn deg." Da avslutter jeg mitt siste døgn her, på en stund. Toodles. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 18. mars 2012 #29 Del Skrevet 18. mars 2012 Lykke til, håper å snart få deg tilbake. Rawr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 18. mars 2012 #30 Del Skrevet 18. mars 2012 Adios sålenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2012 #31 Del Skrevet 19. mars 2012 Abstinensene vil ta deg snart, kattefaen... Kos deg i den virkelige verden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 19. mars 2012 #32 Del Skrevet 19. mars 2012 Vi vil savne din silkemyke pels og dine skarpe klør . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 21. mars 2012 #33 Del Skrevet 21. mars 2012 -Creativity is...seeing something that doesn't exist already. You need to find out how you can bring it into being and that way be a playmate with God. Michele Shea Vi snakkes. X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 21. mars 2012 #34 Del Skrevet 21. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #35 Del Skrevet 21. mars 2012 Skulle tro det var dronninga som meldte avbud, 7. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. mars 2012 #36 Del Skrevet 21. mars 2012 Kos deg på walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. mars 2012 #37 Del Skrevet 21. mars 2012 Skulle tro det var dronninga som meldte avbud, 7. Awwwww, hadde jeg hatt en ting for bitre kvinnfolk, så tror jeg jaggu jeg hadde vært litt forelsket i deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #38 Del Skrevet 21. mars 2012 Awwwww, hadde jeg hatt en ting for bitre kvinnfolk, så tror jeg jaggu jeg hadde vært litt forelsket i deg. Hva var bittert med den der da, Vampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. mars 2012 #39 Del Skrevet 21. mars 2012 Hva var bittert med den der da, Vampen? Nei, å gå inn i en tråd som dette, for å klemme ut av seg at man skulle tro "dronninga har meldt avbud", det formelig lyser ikke-bittert på så mange plan. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. mars 2012 #40 Del Skrevet 21. mars 2012 Abstinensene vil ta deg snart, kattefaen... Kos deg i den virkelige verden! Finnes det en virkelig verden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå