Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk gjennom maske, jeg husker bare at jeg fikk den på meg, de sa "bare pust rolig" så begynte jeg å telle fra 10, og tror ikke jeg kom til 7 før jeg var borte..

Hva er egentlig problemet?

Klaustrofobi ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at enkelte lukter blir jeg kvalm av og spyr lett om det er rette lukten. En av de jeg reagerer mest på er den jeg husker i forbindelse med operasjoner da jeg var liten. Egentlig er det en salgs gummilukt på en måte, jeg kan ikke ta på meg gassmaske og så må jeg holde pusten i enkelte ganger som har en viss type gummimatte. Jeg tenker det er ikke så lurt med kvalme og kanskje oppkast på op-stuen, men dette er jo selvsagt noe jeg gir beskjed om. Men er det slik at det bare er barn som får det via maske så er det jo ett fett med meg.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at voksne normalt sett får narkose intravenøst og eventuelt en maske med oksygen over nese og munn i tillegg. Narkosegass tror jeg det er få voksne som blir bedøvet med.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at voksne normalt sett får narkose intravenøst og eventuelt en maske med oksygen over nese og munn i tillegg. Narkosegass tror jeg det er få voksne som blir bedøvet med.

Da er jo jeg happy schnappy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...