Gå til innhold

Har du opplevd utroskap?


Latinas

Anbefalte innlegg

Hun kunne da gjort et valg om å ta abort eller å leve med det.

Synes hun fortjener å få vite slikt.

Hun sa at hun kjæresten hans var 6 måneder på vei da hun fant ut at hun var ¨den andre damen¨.. Så abort hadde blitt for sent..

Jeg har også vært ¨den andre damen¨ uten å vite det, kuttet kontakten med han tverdt da jeg fikk vite det. Jeg har blitt bedratt da jeg var 3 måneder på vei, fikk vite det pga han hadde fått klamydia. Verden raste sammen da, jeg prøvde å tilgi han (mest fordi jeg var redd for å bli alene med barnet når jeg hadde sett for meg at vi skulle være sammen). Men det gikk dårlig, jeg hadde null tillit til han og han gjor heller ingenting for å styrke tilliten. Så det endte med at jeg gjorde det slutt, og begynte å date nye (gjorde underverker på selvtilliten min). Jeg fant ny kjæreste og han ble veldig sjalu og trass. Nå er han en ¨evig¨ singel fyr som har lagt på seg x antall kilo og begynt å miste håret, mens jeg har det bedre en noen gang.. Jeg begynner å tro på karma..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kunne da gjort et valg om å ta abort eller å leve med det.

Synes hun fortjener å få vite slikt.

Hun var allerede 6 mnd på vei da jeg fikk vite det, så da er d ikke snakk om å ta abort lengre. Men jeg var ikke spesielt moden på den tiden.. Var ganske ung da. Jeg var ikke en av de som mistet følelsene for han på sekundet da jeg fikk høre om det :( Jeg traff han til og med en gang etterpå uten å være spesielt sur på han, bare virket normal, ville vell vite hva han tenkte. Når jeg ser tilbake på det nå, hadde jeg vel valgt å gjøre det annerledes! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Og det er tilgitt, og glemt. :)

Jeg og typen hadde mye problemer på den tiden, noe som endte i at han klina med ei jente på fest. Han gjorde det slutt et par dager senere pga dårlig samvittighet.

Vi ble sammen igjen noen uker senere, noe jeg ikke angrer et sekund på!:)

Jeg tror jeg har en litt annen mening, enn de fleste andre egentlig. Snakket med venninner om dette, og det er noe de aldri hadde tolerert i det hele tatt. Men jeg mener rett og slett at ting ikke alltid er helt svart/hvitt.

For all del, utroskap er IKKE greit, det er virkelig ikke det jeg sier. Men i min situasjon da, der forholdet hang i en tynn tråd pga mye vanskelige ting, følelser som var forandret, depresjoner og andre ting, han dro på en fest der jeg ikke var invitert, og endte med å kline med en random jente. Han gjorde det jo slutt etterpå pga dårlig samvittighet, fordi han mente jeg fortjente bedre, og han angret virkelig. Da er det faktisk noe jeg klarer å tilgi, og glemme, i forhold til utroskap som varer over lengre tid. Det hadde jeg aldri aldri tilgitt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

ja, når jeg var 17. mens jeg var tilstede i leiligheten hans. fy faen jeg klikka.

han hadde en fest med veldig mange venner. plutselig la jeg merke til at han var borte, så jeg gikk ned til soverommene hans. sto utenfor å lyttet før jeg rev opp døra og oppdaget han og ei "venninne" i senga. han bodde i første etasje. jeg skrek et eller annet til han før jeg prøvde å gå til angrep på henne, men hun hoppet ut av vinduet. smalt døra i ansiktet hans og dro hjem. så dem aldri igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk ikke, jeg gjør tydeligvis noe riktig...

Eller at du er sammen med riktig mann. Ikke alle menn er utro. Må ikke miste troen på menn, for det er mange der ute som ikke kan fordra utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at du er sammen med riktig mann. Ikke alle menn er utro. Må ikke miste troen på menn, for det er mange der ute som ikke kan fordra utroskap.

Eller kvinne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjæresten min kyssa/klinte med ei jente på fest. Jeg tilga han men forholdet gikk til helvete uansett. Jeg var 17 da, håper jeg slipper å oppleve det igjen. Hvis kjæresten min hadde vert utro nå hadde jeg blitt så utroooolig skuffa og sint for at han vil kaste vekk forholdet, for jeg tror ikke hadde klart å tilgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at du er sammen med riktig mann. Ikke alle menn er utro. Må ikke miste troen på menn, for det er mange der ute som ikke kan fordra utroskap.

Mitt inntrykk er at det store flertallet av menn mener det er ok å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Jeg er en av overraskende mange så langt som har vært uvitende elskerinne. Godt å vite at det ikke bare er meg, jeg følte meg skikkelig dum da jeg fant det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det store flertallet av menn mener det er ok å være utro.

.. så lenge de ikke blir tatt. Da angrer de som F*** :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og alle sider ved det. En eks var utro, jeg har vært utro mot en eks, jeg var den andre kvinnen uvitende, og den andre kvinnen som visste at han var opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt til å svare "nei, aldri opplevd", men så kom jeg på at JEG var selv utro mot ungdomsskjæresten min... Jeg var 18 år og desperat etter å komme meg ut av forholdet, men for feig til å klare å bryte.. Jeg var nesten psykisk nedbrutt av denne manipulerende kjæresten da jeg traff en annen mann som jeg bare fikk ekstremt god kjemi med.

Mannen jeg møtte var det sparket i baken jeg trengte for å komme meg ut av forholdet, men jeg gikk langt over streken før jeg klarte det.

MEN til mitt lille forsvar var denne kjæresten min alt annet enn snill mot meg og jeg var jo også veldig ung. Jeg tenker ikke tilbake på det som skjedde med anger og jeg har aldri hatt dårlig samvittighet. Jeg er faktisk lykkelig over at det skjedde! Det eneste denne kjæresten sa til meg da jeg klarte å gjøre det slutt var "javel, men vi kan vel være knullevenner?" ... Det var deilig å svare at jeg allerede hadde forelsket meg i en ny mann så det var totalt uaktuelt.

Mannen jeg involverte meg med, som for øvrig visste om situasjonen, er blitt min ektemann nå, 12 år etter dette skjedde.

På bakgrunn av dette tror jeg nok egentlig alle mennesker kan være utro, men årsaken til at man blir/er det kan være vidt forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utro.

Forholdet var mildt sagt dårlig, kjæresten reiste langt vekk, og jeg ble kjent med en utrolig sjarmerende mann. Det ene førte til det andre, og vips var det gjort. Gjorde det slutt med kjæresten en uke senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...