Gå til innhold

Har du opplevd utroskap?


Latinas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det :( Men jeg var den "andre jenta" uten at jeg visste det! Var så og si sammen med en fyr i 3 måneder, var blitt veldig gla i han da. Så klarte ikke ene kompisen hans å holde seg lengre, og fortalte meg at han hadde en annen kjæreste som var gravid i 6 mnd.. :frown: For en idiot han var.. Hu andre jenta fant aldri ut av det, da jeg valgte ikke å ødelegge for dem, siden det snart var et barn med i bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket:/, du burde sagt i fra.

Jeg har ikke opplevd utroskap. Aldri vært utro, kommer aldri til å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg burde ha sagt ifra, men klarte ikke det siden hun var gravid med fyren. Han kompisen som sa fra til meg, snakker jeg fortsatt med hvis jeg treffer på han, og de to er fortsatt sammen og har det bra, med en datter på 3 år! Får håpe for hennes skyld at han ikke er slik lenger..at dattra forandra han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har opplevd utroskap. Hadde en kjæreste som var utro mot meg 3 ganger. Og jeg endte også opp med å være utro mot ham. Et veldig destruktiv forhold, som jeg heldigvis kom meg ut av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. To forskjellige ganger. Begge gangene trodde jeg typene elsket meg. Men det gjorde de altså ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! For to år siden. Et skikkelig svik som jeg strevde lenge med å komme over. Alt var i boks til bryllupet, så stakk han til denne damen. Det verste er at jeg kjenner henne litt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd å være 'den andre' uten å vite om det. Da jeg konfronterte han med det brøt han sammen og sa at han hadde tenkt å forlate dama for meg. Yeah right! Følelsene mine var borte på sekundet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å være den som ble bedratt og det å uvitende være den andre kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd å være 'den andre' uten å vite om det. Da jeg konfronterte han med det brøt han sammen og sa at han hadde tenkt å forlate dama for meg. Yeah right! Følelsene mine var borte på sekundet.

Sladret du til henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladret du til henne?

Nei, han sa det selv. Og gikk fra å ha to damer til ingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg burde ha sagt ifra, men klarte ikke det siden hun var gravid med fyren. Han kompisen som sa fra til meg, snakker jeg fortsatt med hvis jeg treffer på han, og de to er fortsatt sammen og har det bra, med en datter på 3 år! Får håpe for hennes skyld at han ikke er slik lenger..at dattra forandra han!

Hun kunne da gjort et valg om å ta abort eller å leve med det.

Synes hun fortjener å få vite slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd å være 'den andre' uten å vite om det. Da jeg konfronterte han med det brøt han sammen og sa at han hadde tenkt å forlate dama for meg. Yeah right! Følelsene mine var borte på sekundet.

Det er bra :) Altfor mange som fortsetter å være tiltrukket av mennesker etter utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han sa det selv. Og gikk fra å ha to damer til ingen.

Som fortjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bra :) Altfor mange som fortsetter å være tiltrukket av mennesker etter utroskap.

Ja, men følelser er det vanskelig å kontrollere, så jeg ser på meg selv som heldig som mistet dem totalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra :) Altfor mange som fortsetter å være tiltrukket av mennesker etter utroskap.

Og altfor mange som tror at de som ikke mister følelsene eller automatisk avslutter et forhold etter utroskap er undertrykte mennesker som finner seg i alt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var utro i to år, som i hver dag i to år! Dette er en del år siden nå, og det sitter fortsatt som støpt i hodet mitt! Man føler seg så dum etter noe sånt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...