Gå til innhold

fastlegen min....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var 24 år eldre enn deg?

jeg sier til ham at det er siste gang jeg er hos ham fordi jeg vil bytte fastlege. og så forteller jeg ham grunnen, at jeg har lyst på ham?

Nei, vet du hva, noe så kleint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk meg ny fastlege i år og jeg syns han er så hot... han er 24 år eldre enn meg. høy og kjekk... i det siste har jeg begynt å fantasere om ham. jeg har time hos ham neste uke og vet det vil bli litt kleint. redd han skal se på meg at jeg er kåt på ham :P håper han ikke er tankeleser... en dag må han vel kjenne på puppene mine (dere vet sånn standard, for å sjekke etter kuler osv). da blir jeg flau.... aner ikke om han er gift. hva skal jeg gjøre? hvordan sjekker man opp en lege?

kjenner meg igjen der har kvinnelig fastlege hun er bare noen år eldre enn meg. hun er utrolig sexy. har vel blitt stempla som hypokonder nå, har vært hos henne flere ganger "pga smerter nedentill" hun undersøker meg meg hver gang det er så deilig. må rett ut på do å ronke etter på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en lege som er ganske deilig. For min del er det ikke sånn at jeg trenger å ligge med henne eller ha henne som partner. Jeg vil heller ha henne som min nydelige fastlege. Jeg holder meg da til god tone og veldig lett flørt.

Men TS. Tøft om du prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...