Gå til innhold

fastlegen min....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

fikk meg ny fastlege i år og jeg syns han er så hot... han er 24 år eldre enn meg. høy og kjekk... i det siste har jeg begynt å fantasere om ham. jeg har time hos ham neste uke og vet det vil bli litt kleint. redd han skal se på meg at jeg er kåt på ham :P håper han ikke er tankeleser... en dag må han vel kjenne på puppene mine (dere vet sånn standard, for å sjekke etter kuler osv). da blir jeg flau.... aner ikke om han er gift. hva skal jeg gjøre? hvordan sjekker man opp en lege?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør ingenting.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

fikk meg ny fastlege i år og jeg syns han er så hot... han er 24 år eldre enn meg. høy og kjekk... i det siste har jeg begynt å fantasere om ham. jeg har time hos ham neste uke og vet det vil bli litt kleint. redd han skal se på meg at jeg er kåt på ham :P håper han ikke er tankeleser... en dag må han vel kjenne på puppene mine (dere vet sånn standard, for å sjekke etter kuler osv). da blir jeg flau.... aner ikke om han er gift. hva skal jeg gjøre? hvordan sjekker man opp en lege?

Ja, gidameg, det håper jeg også. Det er så mange sånne tankeleser her i verden. :roll:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

jeg har et tipps. si til ham at du sliter med å åpne orgasme! :lur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

åpne=oppnå.....

kanskje han vil ta en titt på problemet? :)

AnonymBruker
Skrevet

åpne=oppnå.....

kanskje han vil ta en titt på problemet? :)

Teit!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Leger er vant til at pasienter kan utvikle følelser overfor dem, og de har trening i å håndtere dette profesjonelt og trygt.

Følelsene vil ikke bli gjengjeldt. Det gjelder enten du blir flau eller du blir tent av å bli undersøkt av ham. En lege som gjengjelder slike følelser overfor noen av sine pasienter bryter både legeetikk og lov.

Hvis dette er en mann du faktisk ønsker et forhold til, kan du ikke samtidig ha ham som fastlege.

Men fantasien er fri….

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at du har bestemt deg for å skifte fastlege, men gi han nr ditt og si at du er med på en date hvis han vil ;)

Skrevet

Jeg ville bytta fastlege.

Jeg skulle bytte fastlege for noen måneder siden, så da spurte jeg venner hva de syntes om deres leger. Han ene var svært fornøyd, så da sjekka jeg ut legen på Facebook. Viste seg at han var DRITDIGG, så da dreit jeg i det og valgte heller en annen lege :fnise: Flaut å komme til en som er jævlig fin hvis jeg noen gang får kjøttsår ved rumpehullet liksom. Sånn for eksempel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

men en lege er jo likevel en mann. og de fleste streite menn blir vel smigret når en attraktiv (ja jeg syns det imho) viser begjær for dem? og det ser ut som han er singel også :D er bare han som er registrert med den adressa...

Skrevet

Jeg ville byttet fastlege.. Etter det kan du prøve å skjekke han opp. Hvis han er en seriøs lege ville han aldri gjort noe mens du var pasienten hans!

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Tenk så kleint for han, men du er sikkert ikke den eneste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ok... noen tips til hvordan sjekke opp fastlegen? vet svært lite om ham. er jo umulig google folk for dukker bare opp skattelister og er ikke interessant...

Gjest Karm a
Skrevet

men en lege er jo likevel en mann. og de fleste streite menn blir vel smigret når en attraktiv (ja jeg syns det imho) viser begjær for dem? og det ser ut som han er singel også :D er bare han som er registrert med den adressa...

Det finnes kvinnelige leger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes kvinnelige leger.

i mitt tilfelle er legen en Mann. Mann med stor M... :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en veldig kjekk lege, og det er ikke alltid så morsomt. Jeg går ikke til han med problemer fra navelen til knærne, kommer ikke på tale. Problemet er jo at han er en veldig dyktig lege, så jeg vil ikke bytte. Så da går jeg til en privat gynekolog når det trengs. Så kan jeg sitte å småbeundre han når jeg er der.

Jeg vet jo at det bare er meg og vi er gift begge to. Men det er litt deilig å hvile øynene på han fordet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør han om han vil "leke doktor".

• Liker 1
Skrevet

Han kan jo være i et forhold selv om det ikke er registrert andre på adressen hans. Ikke alle som bor sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

ok... noen tips til hvordan sjekke opp fastlegen? vet svært lite om ham. er jo umulig google folk for dukker bare opp skattelister og er ikke interessant...

tips for googling av personer:

Skriv inn følgende i søkefeltet: "fornavn etternavn" -skatt*

Evt også legge på -telefon* osv hvis det ikke er det du er ute etter.

PS: Hvis vedkommende har firma eller næringsinteresser har du tilsvarende problem der, nesten verre enn skattetreffene. Løsningen er tilsvarende, sett inn -firmanavn* e.l

AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo være i et forhold selv om det ikke er registrert andre på adressen hans. Ikke alle som bor sammen :)

huff ikke si sånt :( men rart om han er singel, når man ser så lekker og sexy ut og er lege da er man vel garantert opptatt...

tips for googling av personer:

Skriv inn følgende i søkefeltet: "fornavn etternavn" -skatt*

Evt også legge på -telefon* osv hvis det ikke er det du er ute etter.

PS: Hvis vedkommende har firma eller næringsinteresser har du tilsvarende problem der, nesten verre enn skattetreffene. Løsningen er tilsvarende, sett inn -firmanavn* e.l

takk for tips og det funka! men fant ingenting av interesse.

hva med dette: jeg sier til ham at det er siste gang jeg er hos ham fordi jeg vil bytte fastlege. og så forteller jeg ham grunnen, at jeg har lyst på ham? :) enten blir han kjempeglad og smigra fordi jeg liker ham eller så bare tenker han herregud for et nek... når jeg ikke lenger er hans pasient så har vi vel lov til å møtes privat? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...