Gå til innhold

sms på samme tidspunkt hver kveld...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min får sms samme tidspunkt hver kveld?

Vil det være et tegn på utroskap?

hvilke andre tegn skal jeg se etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, er man utro når man får meldinger på tlf? ooopssidaisy!!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang han får sms kl. XXXX, så får du spørre han - istedetfor å sette igang en etterforskning.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han sier bare ingen. eller navene på div kompiser. rart de alltid skal sende meld kl 2230 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom meldinger til fast tidspunkt skulle være tegn på utroskap hadde han vel gitt beskjed om at han ville ha dem på et annet fast tidspunkt, når du ikke er tilstede...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av jenter, jeg er bare her for å lufte tankene mine. Bedre det vel enn å se på telefonen hans?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom meldinger til fast tidspunkt skulle være tegn på utroskap hadde han vel gitt beskjed om at han ville ha dem på et annet fast tidspunkt, når du ikke er tilstede...

Jeg sender god natt meldinger på faste tidspunkt, for jeg legger meg på fast tidspunkt..

Eneste muligheten her er jo å se på telefonen, men er det verdt det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok utro ja :tristbla:

Mannen min gikk på toalettet 23:44 hver kveld, men når jeg spurte hva han skulle svarte han bare "tisse" i en irritert tone! En kveld fikk jeg nok, listet meg etter og kikket i nøkkelhullet. Det viste seg at svinet hadde tre asiatiske elskerinner som klatret opp brannstigen, inn vinduet og hadde seg med han hver kveld!

Jeg vil råde deg til å sjekke mobilen hans mens han sover, og så facebook, msn, pc logg osv. Om det ser ut som om noe er blitt slettet ville jeg sporenstreks ringt Ola Thune. Ikke finn deg i jævelskapet! :kjefte:

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

mange latterlige svar her.. Jeg mottar og sender nattameld på et fast tidspunkt pga jeg legger meg da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange latterlige svar her.. Jeg mottar og sender nattameld på et fast tidspunkt pga jeg legger meg da.

Men hvor ofte er man sender god natt melding til kompiser på samme tidspunkt hver kveld?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken, alle vet da at elskerinner alltid sender melding på samme tidspunkt, men at kamerater ikke gjør det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Men hvor ofte er man sender god natt melding til kompiser på samme tidspunkt hver kveld?

ja akkurat, jeg sender det kun jevnlig til mann jeg liker.. Med latterlige svar tenkte jeg på de som foreslår olav thune, og hu som forteller om 3 asiatere som klatra inn. Jauda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sjekk telefonen hans. Er man i tvil om hva partneren gjør - så er det ok å snoke for å avkrefte eller bekrefte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk telefonen hans. Er man i tvil om hva partneren gjør - så er det ok å snoke for å avkrefte eller bekrefte.

Om man går på ungdomsskolen - ja.

For de fleste voksne mennesker er tillit viktig, og dessuten er vi i stand til å prate sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...