Gå til innhold

Gode blogger?

AnonymBruker

37 stemmer

1. 1. Hva utgjør en bra blogg?

• Kreativitet
      20
    • Egne bilder
      10
    • Egne tema
      5
    • Giweaways
      1
    • Outfits
      1

Anbefalte innlegg

:fnise: Nei, beklager dersom det virket slik på mitt svar. Jeg bare vurderte de to bloggene mot hverandre. Det er antagelig mange bloggere som opplever bloggtørke for tiden . eller, det kan være ting i privatlivet som hindrer oppdatering. Bloggtørke er interessant. Lurer på hvem som fortsatt blogger om ett-to år. :skravle:

Det er litt vanskelig å vite noen ganger, folk tar seg jo nær av alt på forum, og når man ikke bruker "obligatoriske" smileys så tenker jeg automatisk det verste (selv om jeg egentlig synes det ofte er en uting med alle smileysene, så ser jeg at de har sin hensikt) :fnise:

Jeg tror kanskje hun jobber med en bok? Leste noe om at hun skulle skrive en bok, men vet ikke om den er ferdig. Hadde jeg vært populær blogger (eller blogger i det hele tatt) så hadde jeg nok fått prestasjonsangst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kreativitet og gode bilder er veldig viktig, men tema har jo mye å si. Jeg bryr meg ikke om å lese om klær og sminke og kjedelig hverdagsliv til fremmede folk.

Men gode oppskrifter, fine bilder, eller tankevekkende blogger.

Jeg blogger mest om ting jeg lager og oppskrifter (mest de jeg finner opp selv), og liker å lese om det samme.

Hyperbole and a half er fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest palmesus

Det er litt vanskelig å vite noen ganger, folk tar seg jo nær av alt på forum, og når man ikke bruker "obligatoriske" smileys så tenker jeg automatisk det verste (selv om jeg egentlig synes det ofte er en uting med alle smileysene, så ser jeg at de har sin hensikt) :fnise:

Jeg tror kanskje hun jobber med en bok? Leste noe om at hun skulle skrive en bok, men vet ikke om den er ferdig. Hadde jeg vært populær blogger (eller blogger i det hele tatt) så hadde jeg nok fått prestasjonsangst!

Litt rart det med smileys, enkelte steder får man på pukkelen for å bruke smileys.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lenke, den var morsom (og skremmende). :fnise:

Ja, jeg satt en gang og leste den mens jeg spiste.. Bad idea. Noen av de bildepostene.. :fnise:

Jeg liker White Whine også! First world problems er gøy!

Har puttet inn en manglende h i lenken, slik at den virker bedre. Kosemose, mod

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du Ege Denne har en bra blogg! Annerledes. :popcorn:

Der er jeg helt enig. En god blanding av alt mulig. Jeg er imponert. :Nikke: TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tegnehanne.no er den eneste jeg leser, hvert fall :)

Tegnehanne er utrolig morsom ja, men den bloggen vet jeg allerede om. Jeg vil ha tips til mer internasjonale blogger. Og blogger med bra design. Blogger med kvalitet. Har dere flere tips? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsblogg med mote, men også samfunnsengasjerte innlegg og innlegg å lære av. Pia kan skrive! Pia hysj

Villkatta har gode skriverferdigheter som trekker deg inn i teksten. Hun tar også opp viktige temaer til ettertanke.

Sjokoladeheksa setter sammen tekster på en måte som setter gamle temaer i et nytt lys. Godt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det meste bare i sexblogger fortiden, så om noen har noen å vise til, så vil jeg gjerne se.

Har sansen for de svenske sexbloggene, men er en blogg som jeg tror kommer til å bli stor ettervært og det er www.frisinnet.com Den er sær og vulgær, skriver om et annerledes sexliv som et cuckold par.

Ellers liker jeg nymfe og erotiskflukt bloggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...