Gå til innhold

Gode blogger?

AnonymBruker

37 stemmer

1. 1. Hva utgjør en bra blogg?

• Kreativitet
      20
    • Egne bilder
      10
    • Egne tema
      5
    • Giweaways
      1
    • Outfits
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen spesielle tema, bare nevn de blogger du syns er gode :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

undulin.blogspot.com For de dyrevern interesserte.

trinesmatblogg.no For gode middager.

bakerella.com For søte bakverk.

l0ve.blogg.no For de yngre generasjoner(en 'rosablogg' uten totalt fjoris-preg)

tegnehanne.no For morsomme, egenkomponerte striper.

felsms.com For de som trenger litt tørr humor i en kjedleig hverdag.

kenzas.se For en typisk 'se hva jeg bruker dagen på'-blogg, også er ho jo veldig pen.

foreign-affairs.origo.no For de som ønsker å lese om den generelle svenske sitt syn på oss.

Mange av disse bloggene leser jeg egentlig ikke, men synes de er gode på sitt felt. Om jg leser en blogg, gjør jeg det for underholdning, og politisk/religiøs motiverte blogger interesserer meg ikke i så tilfelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den beste bloggen må jo være til han erik ribsskog nemlig www.johncons-mirror.blogspot.com

mannen har paranoid psykose, og henger ut alle han har møtt i løpet av livet sitt. Jada, alle detaljer om de få gangene han har fått hjelp til å få orgasme. har du noen gang møtt han, ja da forteller han alt han vet om deg på bloggen sin... Mannen en gal og tror det er noe mafia som er etter han, men han kan aldri svare når folk spør: OM det var mafia etter deg, hvordan kan det ha seg at de ikke har kommet på døra di ennå? tusen mennesker har spurt han om akkurat det, men han svarer aldri :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den beste bloggen må jo være til han erik ribsskog nemlig www.johncons-mirror.blogspot.com

mannen har paranoid psykose, og henger ut alle han har møtt i løpet av livet sitt. Jada, alle detaljer om de få gangene han har fått hjelp til å få orgasme. har du noen gang møtt han, ja da forteller han alt han vet om deg på bloggen sin... Mannen en gal og tror det er noe mafia som er etter han, men han kan aldri svare når folk spør: OM det var mafia etter deg, hvordan kan det ha seg at de ikke har kommet på døra di ennå? tusen mennesker har spurt han om akkurat det, men han svarer aldri :fnise:

Høres ut som en ganske sprø blogg, ikke en god blogg :filer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg skal en god blogg ha kvalitet og litt ærlighet. Jeg er ikke så opptatt at outfits og dagens innkjøp. Men det bør være enten gode tekster, vakre bilder, gode oppskrifter eller ett eller annet som faktisk er verdt å bruke tid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest palmesus

Jeg er enig med deg over her, at en blogg må ha ærlighet. Men, den behøver ikke å være full av detaljer om hva, hvem og hvor. Skal noen skrive en blogg med intime detaljer, bør de sperre for en lukket krets.

Jeg syns Ulrikke Lund er bra blogg, til å være ung jente. Hun ser bra ut, er meget reflektert, og har stor variasjon.

Bloggen Mormors Klagemur er en annen variert og lun blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt mulig det er hentet inspirasjon fra den bloggen. Men jeg syns TegneHanne er mer stilig, og mer morsom.

Det var ikke ment som noe negativt (hvis du i det hele tatt tolket det slik?). Jeg liker tegnehanne sine tegninger bedre, men synes hyperbole and a half er mer morsom. Det kan kanskje ha litt med at jeg leste den lenge før tegnehanne, og er mer vant til å lese engelsk. Synd at hun ikke har oppdatert på mange måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest palmesus

Det var ikke ment som noe negativt (hvis du i det hele tatt tolket det slik?). Jeg liker tegnehanne sine tegninger bedre, men synes hyperbole and a half er mer morsom. Det kan kanskje ha litt med at jeg leste den lenge før tegnehanne, og er mer vant til å lese engelsk. Synd at hun ikke har oppdatert på mange måneder :)

:fnise: Nei, beklager dersom det virket slik på mitt svar. Jeg bare vurderte de to bloggene mot hverandre. Det er antagelig mange bloggere som opplever bloggtørke for tiden . eller, det kan være ting i privatlivet som hindrer oppdatering. Bloggtørke er interessant. Lurer på hvem som fortsatt blogger om ett-to år. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...