LilleBille Skrevet 14. januar 2004 #1 Del Skrevet 14. januar 2004 Her får en stakkar kjeft - hvis man er litt sent ute på en fridag... .. og så bare svikter dere.... (Vikk'e skrive mer horoskop jeg...) :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2004 #2 Del Skrevet 14. januar 2004 Joooo! Jeg får ikke noe horoskop en gang, :x , men jeg synes det er gøy å lese for det. Foresten skrev du navnet til Suzy feil i tittelen! (pirkete i dag!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2004 Joooo! Jeg får ikke noe horoskop en gang, :x , men jeg synes det er gøy å lese for det. Foresten skrev du navnet til Suzy feil i tittelen! (pirkete i dag!) .. skal rette skrivefeil... bare ta meg du - sånn går det når man er litt gretten Du kan da gå horoskop du også... hva vil du ha...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Sorry da... Glammy er borte og jeg har også vært fraværende.. Henta datter'n min på Gasrdermoen i går (hun har vært en måned i Thailand) Skal løpe bort for å kikke på horoskopet nå! Og bare så det er sagt så var jeg der tidligere i dag, men da hadde du ikke lagt inn dagens enda :-? Og det er Suzy ja! Takk Greeeny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Her var det da ikke noe nytt horoskop! :o Hva er det du sutrer for da???? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2004 #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Du kan da gå horoskop du også... hva vil du ha...? Snill du, LilleBille! Jeg er født 31.mars og er vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2004 #7 Del Skrevet 14. januar 2004 Uff.. så ikke at du var gretten LilleBille... Unnskyld og jammen har du retta opp navnet mitt også... Hjelper det med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2004 #8 Del Skrevet 14. januar 2004 *kremt* LilleBille, jeg vet jeg er pirkete i dag, men hun heter altså ikke SuZy heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2004 #9 Del Skrevet 14. januar 2004 *kremt* LilleBille' date= jeg vet jeg er pirkete i dag, men hun heter altså ikke SuZy heller. Jeg tror hun understreker at rettelsen er gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2004 #10 Del Skrevet 14. januar 2004 Å ja. Hehe. Gir en :klem2: til LilleBille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 14. januar 2004 ... den skulle egentlig ikke være stor .. men forklaringen var kjempegod.. så vi går for den (Har nemlig bare kranglete maskiner og linjer og alt for tiden :evil: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #12 Del Skrevet 15. januar 2004 :o Jeg har vært bortreist.... Også kommer jeg tilbake til grisekjeft!?!?! Kvinnfolk! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 15. januar 2004 :o Jeg har vært bortreist.... Også kommer jeg tilbake til grisekjeft!?!?! Kvinnfolk! :o STAKKARS GLAMMY :trøste: Grisekjeft... SUZY... har du kjeftet (du er den eneste grisen av oss... jeg er hund ...) Minner bare om fjellvettreglene jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2004 #14 Del Skrevet 15. januar 2004 STAKKARS GLAMMY :trøste: Grisekjeft... SUZY... har du kjeftet (du er den eneste grisen av oss... jeg er hund ...) Minner bare om fjellvettreglene jeg.. HÆ????! WHAT??? :o :o :o Anklages jeg for noe? Grisekjeft??? :-? Nei nå... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2004 #15 Del Skrevet 15. januar 2004 :o Jeg har vært bortreist.... Også kommer jeg tilbake til grisekjeft!?!?! Kvinnfolk! :o Hæ!? Grisekjeft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #16 Del Skrevet 15. januar 2004 :oops: Hm... trekker den kommentaren, NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2004 #17 Del Skrevet 15. januar 2004 :oops: Hm... trekker den kommentaren' date=' NÅ![/quote'] Det er nok best for deg det ja *knekker knoker og ser skummel ut* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 15. januar 2004 .. her innser jeg at jeg var alt for sen... og at det å måtte jobbe litt innimellom skaper "kaos"... ... Kommentaren ble trukket... så da så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2004 #19 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg skremmer bedre enn jeg slår da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2004 #20 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er nok best for deg det ja *knekker knoker og ser skummel ut* :-? Uuuæh! Ble rent redd selv, jeg! Ikke se så skummel ut, da, Suz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå