mEditari Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Ja, dette lurer jeg på. Nå bruker jeg Philosophys Hope in a Jar, som er bra men den har ikke solfaktor. Jeg har lett for å få pigmentflekker, så jeg vil gjerne ha så mye SPF som mulig i ansiktet. Huden min er kombinert (store porer, grov, tilløp til sorte prikker på hake og nese, ofte blank i Tsonen), sensitiv (rød, fremtredende blodårer) og fuktfattig. Flott kombo? Håper noen har tips til meg. Finner ingen jeg liker som i tillegg har SPF...
Honesty Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 PCA Skin Perfecting Protection SPF 30 er den beste av alle jeg har prøvd. Jeg har tørr, sensitiv hud, og denne gir greit med fukt uten å bli seig eller veldig solkremaktig, og inneholder i tillegg ingredienser som skal ha en effekt på pigmentflekker (yeah, right!). Ellers er det lureste å bruke en vanlig dagkrem, og solkrem med høy faktor i tillegg, men det blir ofte såpass klissete at sminken har en tendens til å skli rundt.
Gjest Spinell Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har brukt Cliniques Youth Surge i flere år. Med min blandingshud har det ikke vært bare enkelt å finne kremer med solfaktor og som jeg samtidig ikke får kviseutbrudd av i T-sonen. Den har bare SPF 15, så på sommeren supplerer jeg med solgele for ansiktet. Jeg har svært lys hud.
mEditari Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2012 Tusen takk for tips PCA har jeg ikke hørt om tror jeg. Hvor får man evt tak i det?
Honesty Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 PCA Skin er et amerikansk salongmerke. Jeg tror de har det hos Prettyskinforless.com.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Nå har jeg akkurat fått en ny norsk krem med faktor SPF 15, merket heter Skin Science. Har ikke prøvd den mange dagene, men veldig godt inntrykk så langt.
Pialill Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er fornøyd med de forskjellige fra the body shop! velg den som passer hudtypen din best
challenger Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Bruker Herbal Day Creme fra Ole Henriksen med spf15, veldig fornøyd med den:)
Tingeling22 Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Men er det dumt å bruke den hvis man ikke har pigmentflekker da?
Catie' Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Bruker Herbal Day Creme fra Ole Henriksen med spf15, veldig fornøyd med den:) Denne har jeg lyst til å prøve! Men den er jo så dyr... Hvordan er det med fuktighet i denne? Fukter den godt? Huden min trenger sårt litt fuktighet ...
Gjest Jytte Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Jeg bruker Elisabeth Arden 8 hour, sun defense med spf 50. Den er fantastisk god og for første gang klarer jeg å holde huden forholdsvis lys selvom jeg sykler til og fra jobb hver dag.
pinkbubble Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 Eucerin everyday protection lotion med spf 30. Kjøper den på ebay for bare 100 kr. Føles ikke ut som solkrem i det hele tatt. Konsistensen er kjempelett og tynn, og er enkel å smøre ut. Blir aaaldri blank og sminken ser like bra ut under
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå