Gå til innhold

analsex - godt for jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i "drite" følelsen jeg da. Spørs veldig på stillingen kanskje?

Jeg tror det spørs mer på om man klarer å slappe av nok.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Er analsex godt for oss jenter?

- Jeg synes ikke det er spesielt godt. Jeg får først en slags ilende smerte så jeg virkelig ikke aner om jeg skal le eller grine, videre kjennes det ut som at jeg er på vei til å drite på meg. (Den følelsen når man virkelig må og aldri i verden hadde rukket frem til toalettet)

Eller gjør dere det bare fordi partneren deres synes det er godt?

- Har hatt analsex to ganger frivillig. Den ene gangen ville begge prøve det og den andre gangen gikk jeg med på det fordi kjæresten veldig gjerne ville prøve igjen. Nå har vi snakket sammen og det blir ikke noe mer analsex fordi jeg ikke synes det er noe godt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i "drite" følelsen jeg da. Spørs veldig på stillingen kanskje?

Selv syns jeg det er mest digg med en litt lengre vibrator som står på og jeg slipper å bruke selv... nam. Vi bruker nok en god flaske med glidemiddel hver andre uke men :sjenert:

jeg skjønte ikke den med vibratoren.. ?

Skrevet

jeg skjønte ikke den med vibratoren.. ?

Lang vibrator, som er skrudd på er digg. Helst om man slipper å gjøre jobben selv - det vil si, noen andre gjør jobben :P

AnonymBruker
Skrevet

Lang vibrator, som er skrudd på er digg. Helst om man slipper å gjøre jobben selv - det vil si, noen andre gjør jobben :P

hæ? har du den på klitoris og i anus samtidig? som en banan? eller?

Skrevet

hæ? har du den på klitoris og i anus samtidig? som en banan? eller?

Hva er det som forvirrer deg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som forvirrer deg? :)

var det rett det jeg sa nå?

Skrevet

var det rett det jeg sa nå?

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle fått noe lignende en banan til å være I analen og på klitten samtidig?

Nei, bare analt. Om jeg blir stimulert på klitten er egentlig ett fett med dette, poenget mitt er at lang, smal vibrerende ting godt innsmurt i glidemiddel er deilig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid en stor "prøve"-entusiast! Eller, var iallfall. Jeg hadde kjempelyst! Men da jeg og eksen (som var helt middels strl) prøvde endte jeg opp med å få en del bæsj-lignende væske (blandet med store mengder sæd og glidemiddel) i hele sengen.

Det var ekkelt. Det var kleint. Det gjør jeg ikke igjen med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...