AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har aldri prøvd analsex, og er litt i tvil om jeg noen gang vil prøve det. Men er analsex godt for oss jenter? Eller gjør dere det bare fordi partneren deres synes det er godt?
PuppyEyees Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Analsex er digg! Gjør litt vondt hvis han er stor, eller om man ikke har glidemiddel (Det er viktig viktig viktig om det skal være behagelig! MASSE!) Bare prøv å slappe av så godt du kan, og si ifra om det gjør vondt.
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Jeg liker det hvis det gjøres riktig, og savner det veldig hvis det går for lenge mellom hver gang. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Det er superdigg, men jeg som jente må få styre tempoet i starten. Når den først har kommet inn og ut noen ganger, er det bare deilig. Men husk masse glidemiddel!
mammamora90 Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Jeg syns det er fryktelig smertefullt. Jeg også, først er det veldig vondt, og når man har kommet over det værste føles det bare ut som man driter... 9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Analsex er IKKE digg. For deg. Det gjelder heldigvis ikke alle 3
Gjest Katten. Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Noen liker det, noen liker det ikke. Akkurat som det meste innen seksualitet. 3
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Eneste måten du kan finne ut av om du liker det er jo å prøve da, du kan jo begynne med en liten buttplug eller en finger, og se hvordan det føles. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Du må ha lyst til å prøve det hvis du skal ha noe nytelse av det... For å si det sånn, hvis du bare er med på leken for å glede mannen så er jeg rimelig sikker på at du ikke kommer til å ha noe særlig utbytte av det. Hvis dette er noe du tenner på eller har lyst til å gjøre derimot... Anal-sex kan være helt ufattelig godt! Det er faktisk slik at jeg har hatt noen av mine største orgasmer ved anal-sex, noe som jeg aldri ville ha trodd før jeg prøvde det ut 1
Frk.Tyttebær Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har hatt analsex før og syntes det ikke var spesielt behagelig,men har tenkt å gi det en ny sjanse med den nye partneren min ettersom han vil prøve det... men ser for meg at det ikke blir noe bedre denne gangen heller
PuppyEyees Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Det er veldig viktig med glidemiddel da. Når man tror man har nok kan man ta litt til. I starten er kanskje en mindre buttplug best, eller bare en finger. Å gå rett fra urørt til penis er vel veldig ubehagelig... 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har aldri likt det! Har bare vært ufattelig vondt. Ble riktignok gjort UTEN glidemiddel...
PuppyEyees Skrevet 14. mars 2012 #15 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har aldri likt det! Har bare vært ufattelig vondt. Ble riktignok gjort UTEN glidemiddel... Uten glidemiddel er det jo helt tørt, og det er skitvondt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Jeg syns det blir litt vel heftig med en svær pikk inni der.. Mannen min er ganske stor. Tar heller en finger!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har ikke skjønt greia med analsex, så spurte kjæresten om det var noe vi kunne gjøre, jeg gav greia en sjanse, men hell no!!! Selvsagt mye glidemiddel og fingrer først osv, men tenner ikke verken på smerte eller følelsen av å drite. Skjønner at typen har litt lyst, så jeg sa vi kunne prøve å stikke noe opp i ræven hans så han kunne få se hvordan det var, helt greit det (i teorien, viste det seg) Var ikke store buttplugen vi hadde prøvd på han før han skjønte at det hullet brukes til en ting og det er ikke noe oppstakings hull. Så nei her er ikke analsex digg. Men det er så ymse hva folk liker og ikke liker 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #18 Skrevet 14. mars 2012 Uten glidemiddel er det jo helt tørt, og det er skitvondt. La merke til det, ja.
PuppyEyees Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Kjenner meg ikke igjen i "drite" følelsen jeg da. Spørs veldig på stillingen kanskje? Selv syns jeg det er mest digg med en litt lengre vibrator som står på og jeg slipper å bruke selv... nam. Vi bruker nok en god flaske med glidemiddel hver andre uke men 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #20 Skrevet 14. mars 2012 Jeg tenner enormt på det, men det samsvarer dessverre ikke med fantasien og lysten min. Det er vondt, og jeg får ikke til å bli penetrert helt inn. Det at jeg må slappe fullstendig av ødelegger litt av gleden for meg, for da blir det mer intimt og "sakte" enn heftig slik jeg ønsker. I tillegg har jeg skikkelig ubehag og plager et par dager etterpå, så det er ikke verdt opplevelsen for min del. Derimot liker jeg veldig godt analplay, og det føles veldig opphissende også fysisk. Dette var forøvrig kjærestens ønske, men mitt. Han elsker å leke bak der, men får ikke så mye ut av å penetrere heller selv - han sier vaginal sex kjennes mye bedre ut rent fysisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå