Gå til innhold

Date med en KGer

Fremhevede innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Folk uten noen form for bagasje er kjedelige.

Eventuelt ikke-eksisterende?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående KG og dating, så kunne jeg glatt datet noen fra KG så lenge de virket som ålreite og oppegående folk. Det at en fyr er på KG er ingen automatisk deal-breaker for meg. Sitter jo her selv. Jada, nå heter forumet KvinneGuiden, men mye som diskuteres her inne er aktuelt for begge kjønn. Dessuten kan jeg forstå at det for menn kan være spennende å snoke litt rundt her inne for å "lære" mer om oss jenter/kvinner, selv om mye av det som står her inne ikke er helt representativt for jenter flest.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Var det ikke en tråd her for en stund siden der det var en som skulle på date, og lurte på om han skulle fortelle dama at han var på KG. Grunnen til at han ville fortelle det var fordi han mente han hadde lært så mye om kvinner ved å være her.

Han ble nedstemt, for å si det sånn :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Angående KG og dating, så kunne jeg glatt datet noen fra KG så lenge de virket som ålreite og oppegående folk. Det at en fyr er på KG er ingen automatisk deal-breaker for meg. Sitter jo her selv. Jada, nå heter forumet KvinneGuiden, men mye som diskuteres her inne er aktuelt for begge kjønn. Dessuten kan jeg forstå at det for menn kan være spennende å snoke litt rundt her inne for å "lære" mer om oss jenter/kvinner, selv om mye av det som står her inne ikke er helt representativt for jenter flest.

Hadde manneguiden eksistert, hadde jeg vært superbruker, for å si det sånn! :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Det kommer helt an på bagasjen.

F.eks er en psykopatisk ex ikke akkurat et problem som frister.

Derfor er det flere grunner til å tenke seg godt om før man flytter i sammen med hva som helst. Det kan nemlig få konsekvenser senere i livet også.

Skrevet

Hadde manneguiden eksistert, hadde jeg vært superbruker, for å si det sånn! :fnise:

Hahaha, oh yeah!! You and me both :5:

(Eller, når jeg tenker meg om vet jeg ikke helt... For jeg ser for meg utallige tråder om motorsykkel, sportsfiske og data. Hmmm...)

Skrevet

Hahaha, oh yeah!! You and me both :5:

(Eller, når jeg tenker meg om vet jeg ikke helt... For jeg ser for meg utallige tråder om motorsykkel, sportsfiske og data. Hmmm...)

Tror nok dere har det mye bedre her i sammen med crème de la crème, ja! :smoke: hehe

• Liker 1
Skrevet

Tror nok dere har det mye bedre her i sammen med crème de la crème, ja! :smoke: hehe

Ja :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

smoking.jpg

child-smoking.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ja :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Fader til kvinnfolk da! Får ikke lov til å ta en blås på KG engang jo! hehe

:ler:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg har også vært på date med en KG'er. En god stund siden da, men, men.

jeg også, men jeg fikk han hit :gjeiper: sendte han linker som han lo fælt av. hehehe :)

Skrevet

Liker du ikke nakne mennesker? :hakeslepp:

Skrevet

Liker du ikke nakne mennesker? :hakeslepp:

Man kan da være påkledd selv om man ikke har bagasje! Man kan derimot ikke skifte antrekk, så det blir et sånt typisk tilfelle av "what you see is what you get".

Og nei, jeg skjønte ikke en gang logikken i dette selv :gjeiper:

Skrevet

Jeg hadde også gått på date med en KG'er hvis muligheten kom, syns det nesten bare er hyggelige folk her :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...