Gjest "gjest" Skrevet 14. mars 2012 #21 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har også vært på date med en KG'er. En god stund siden da, men, men.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #22 Skrevet 14. mars 2012 Må ta livet av noen rykter, dette handler ikke om Pene sko og lesba... Gruer meg jeg ass... Åja, men....åja, jeg mikser nick til folk. Han skoen likte ihvertfall noen som likte han tilbake 17 ganger i ulike tråder hvem kan det da være?? hvorfor grue seg? det er jo bare en date - en uformell greie hvor man har i verste fall en hyggelig samtale. har dere ikke snakket masse på PM - og sett bilder av hverandre/truffet hverandre før? er det blind date liksom? 1
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #23 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har også vært på date med en KG'er. En god stund siden da, men, men. jeg også, ganske nylig. Ingenting å være redd for, bare koselig :9
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. mars 2012 #24 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har også vært på date med en KG'er. En god stund siden da, men, men. jeg også, ganske nylig. Ingenting å være redd for, bare koselig :9 Hvem daaa? 1
Daybreak Skrevet 14. mars 2012 #26 Skrevet 14. mars 2012 Er ikkje meg og Pene Sko nei,og for å seie det slik,eg er 100 % heterofil! :gjeiper: Berre for å drepe ryktene totalt! 4
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2012 #28 Skrevet 14. mars 2012 Hadde likt å visst kem det var eg , kanskje vi får et Kg par!. Så kan dere gifte dere å ha et kg brylupp! :D Håper eg blir invitert
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #29 Skrevet 14. mars 2012 Er ikkje meg og Pene Sko nei,og for å seie det slik,eg er 100 % heterofil! :gjeiper: Berre for å drepe ryktene totalt! hehe, sorry at jeg satte ut det ryktet :gjeiper: Men jeg forvekslet deg med en annen bruker som har en solnedgang som avatar. Derfor.
Daybreak Skrevet 14. mars 2012 #30 Skrevet 14. mars 2012 hehe, sorry at jeg satte ut det ryktet :gjeiper: Men jeg forvekslet deg med en annen bruker som har en solnedgang som avatar. Derfor. Det går bra For denne gongen Bra eg oppklarte det då
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #31 Skrevet 14. mars 2012 Er ikkje meg og Pene Sko nei,og for å seie det slik,eg er 100 % heterofil! :gjeiper: Berre for å drepe ryktene totalt! Det var som jeg trodde. Men over til saken: når skal dere på date da? da hadde jeg jo rett i at du var hun som likte han og han likte og sånn - og nå synes jeg dere skylder oss en KG date, KGforelskelse og så et par KGbarn om noen år. Ta litt ansvar! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #32 Skrevet 14. mars 2012 Jeg legger ihvertfall ikke ut nicket mitt før det meste er i havn, hva h*n gjør, får være opp til vedkommende Jeg spurte om råd ang klær og samtaleemner og her kommer dere og krever KG-barn og det som verre er! 1
Daybreak Skrevet 14. mars 2012 #34 Skrevet 14. mars 2012 Det var som jeg trodde. Men over til saken: når skal dere på date da? da hadde jeg jo rett i at du var hun som likte han og han likte og sånn - og nå synes jeg dere skylder oss en KG date, KGforelskelse og så et par KGbarn om noen år. Ta litt ansvar! Ehhh var den til meg og Pene Sko?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #35 Skrevet 14. mars 2012 Jeg møtte samboeren min via KG. Verdens fineste, hyggeligste og mest sympatiske fyr. Om han er like fin som samboeren min, er du heldig. Kos deg masse (Selv laget jeg ny profil like etter vi møttes fordi jeg syntes det var litt ubehagelig at han skulle vite alt om meg, også etter vi begynte å date).
Gjest Tidssone Skrevet 14. mars 2012 #36 Skrevet 14. mars 2012 Jeg kunne helt fint ha datet en fra kg.
Steinar40 Skrevet 14. mars 2012 #37 Skrevet 14. mars 2012 Jeg holdt faktisk på å date ei fra KG for flere år sia. Men ho bodde også langt borti gokk selvfølgelig! Var sikkert en blessing in disguise at det aldri ble noe av.
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #38 Skrevet 14. mars 2012 Jeg holdt faktisk på å date ei fra KG for flere år sia. Men ho bodde også langt borti gokk selvfølgelig! Var sikkert en blessing in disguise at det aldri ble noe av. du glemte "hun var dessuten en gold digger!!!" 2
Steinar40 Skrevet 14. mars 2012 #39 Skrevet 14. mars 2012 du glemte "hun var dessuten en gold digger!!!" hehe Det visste jeg faktisk ingenting om. Men som jeg forsto det så var det visst noen komplikasjoner med tidligere mann etc. Problemer som heller ikke frister spesielt mye egentlig. Bagasje er ingen fordel.
Mr.Omg Skrevet 14. mars 2012 #40 Skrevet 14. mars 2012 hehe Det visste jeg faktisk ingenting om. Men som jeg forsto det så var det visst noen komplikasjoner med tidligere mann etc. Problemer som heller ikke frister spesielt mye egentlig. Bagasje er ingen fordel. Folk uten noen form for bagasje er kjedelige. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå