Gå til innhold

Sett nå at....


Spiralis

Anbefalte innlegg

Det jeg egentlig lurte på var om de har noen juridisk rett til å kreve den tilbake og praksis for å gjøre det.

Se mitt svar over, der står det at de kan kreve den tilbake. Men det står også hvilke rettigheter han har. Og således er det lite sansynlig at de kommer til å gjøre som helst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg egentlig lurte på var om de har noen juridisk rett til å kreve den tilbake og praksis for å gjøre det.

Svarte jeg ikke på det tidligere i dag, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør så den kjekke unge mannen dersom det skulle oppstå en feil på komfyren på et seinere tidspunkt?? Han har jo ikke kvittering på den fine komfyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør så den kjekke unge mannen dersom det skulle oppstå en feil på komfyren på et seinere tidspunkt?? Han har jo ikke kvittering på den fine komfyren...

8) Jo faktisk! 8)

Han har en kvitering med modellnummeret på den dyrere modellen og prisen på den billige 8)

....... Den kjekke mannen har faktisk tenkt en del på den problemstillingen. Den kjekke mannen er rimelig overbevist om at han har papirer som sier at han faktisk har betalt for en dyrere ovn, men til en meget gunstig pris 8)

.... litt merkelig at systemet deres ikke fanget det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mellom deg og meg; Er den kjekke mannen deg, eller? :wink:

Hadde jeg vært den kjekke mannen, ville jeg beholdt ovnen og ikke sagt noe.

Sier ikkeno jeg :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Her kan vi fremheve vår gode moral, men jeg vil tro at de fleste vil ta ovnen og si tusen takk og ikke noe mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

8) Jo faktisk! 8)

Han har en kvitering med modellnummeret på den dyrere modellen og prisen på den billige 8)

....... Den kjekke mannen har faktisk tenkt en del på den problemstillingen. Den kjekke mannen er rimelig overbevist om at han har papirer som sier at han faktisk har betalt for en dyrere ovn, men til en meget gunstig pris 8)

.... litt merkelig at systemet deres ikke fanget det opp.

Genialt! Den Kjekke Mannen er heldig! :wink::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...