Barbie Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg sitter å kikker litt på svar du gir her inne på forumet. Du er veldig bastant i dine uttalelser, og sier ting slik du mener det. Du virker ærlig og likefrem, og det setter jeg pris på. Ikke er du redd for å "tråkke i salaten" heller. Det er godt å se at noen tør kalle en spade for en spade. Fortsett slik, det står respekt av sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #2 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg sitter å kikker litt på svar du gir her inne på forumet. Du er veldig bastant i dine uttalelser, og sier ting slik du mener det. Du virker ærlig og likefrem, og det setter jeg pris på. Ikke er du redd for å "tråkke i salaten" heller. Det er godt å se at noen tør kalle en spade for en spade. Fortsett slik, det står respekt av sånt! Helt enig ( sorry at jeg blandet meg inn i tråden, men jeg har tenkt på akkurat det samme) Det er ikke altid jeg er enig med deg , men jeg har respekt for folk som står for hva de mener og tør å si ifra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #3 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg er faktisk helt enig med Barbie. SS kan være rett på sak og si hva man hun mener, men er det ikke det en diskusjon handler om da? Og si hva man mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Barbie Takk for hyggelige ord. En lille kommentar: Hvis folk blir sure av ens mening bør de vel heller ikke spørre etter den/legge ut tråder. Folk som bare skal dikke-dikkes med har jeg ingen respekt for. De bør bli voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Sexy er ei trivelig berte ja.....Tror vi er uenig om mye, men så er vi joggu enig om mye oxo...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. januar 2004 #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Sexy er ei trivelig berte ja.....Tror vi er uenig om mye' date=' men så er vi joggu enig om mye oxo...... [/quote'] Jepp. Menn er delige dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 14. januar 2004 #7 Del Skrevet 14. januar 2004 Har jo truffet jenta.I år er vi et stykke fra hverandre,men jeg har en utrolig sands for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. januar 2004 #8 Del Skrevet 14. januar 2004 Har jo truffet jenta.I år er vi et stykke fra hverandre,men jeg har en utrolig sands for henne. Skarv Trivelig sagt, likens! Det skal bli gledelig å møtes med deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå