Brunhilde Skrevet 14. mars 2012 #21 Skrevet 14. mars 2012 Jeg syns det er litt morsomt at ts tar på seg ansvaret med å definere hva som er unødvendig - for andre! Men for å svare, tja, kjøper vel en 4-pakning Pepsi-Max i uka på to personer, det bør bli kr 35,- pr person inkludert pant. I tillegg en pakke pastiller hver annen uke. Tyggis kun i tax-free. Med tanke på at jeg verken kjøper aviser i løssalg, røyker eller snuser syns jeg forbruket mitt er forholdsvis lavt.
Gjest Nenya82 Skrevet 14. mars 2012 #22 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Pastiller og tyggis kjøper jeg nesten aldri lengre.Varierer,men når jeg gjør det så blir det kanskje en pakke med drops i uken. Før var jeg helt avhengig av tyggis,og da kunne det gå med en pakke om dagen.Etterhvert ble jeg avhengig av Doc og Ricola drops,men begynte å reagere på det så da måtte jeg bare slutte med hele greia. Mye sløsing med penger bare fordi jeg var redd for at jeg hadde dårlig ånde. Lettbrus drikker jeg og samboer kanskje 2-3 flasker av i uken,men det blir mer som kos og har ikke noe med avhengighet for oss. Endret 14. mars 2012 av Nenya82
kaprifolen Skrevet 14. mars 2012 #23 Skrevet 14. mars 2012 Som bruker av kollektivtransport, og kundebehandler, skulle jeg ønske fler brukte mer penger på tyggis og pastiller! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #24 Skrevet 14. mars 2012 Som bruker av kollektivtransport, og kundebehandler, skulle jeg ønske fler brukte mer penger på tyggis og pastiller! Man merker vel ikke dårlig ånde ved å sitte ved siden av noen på bussen?
Brunhilde Skrevet 14. mars 2012 #25 Skrevet 14. mars 2012 Man merker vel ikke dårlig ånde ved å sitte ved siden av noen på bussen? Ikke det, nei? Jeg er ikkerøyker og kjenner det nemlig godt til tider. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. mars 2012 #26 Skrevet 14. mars 2012 Kjøper halspastiller når jeg er syk og en og annen pastilleske i ny og ne, men det er et veldig lavt budsjett på dette. Men må ha en eller annen form for pastiller i veska. Drikker kanskje en brus i måneden. Kjøper aldri kaffedrikker eller magasiner. Men en sjokolade eller to i uka blir det
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #27 Skrevet 14. mars 2012 Brus drikker jeg bare sammen med alkohol, ellers blir det lite av det. Tyggis og pastiller tar jeg meg ikke råd til, og har egentlig ikke noe behov for det heller. Dessuten får vi gratis tyggis og pastiller på skolen meg jevne mellomrom, så jeg har et lite lager 1
kaprifolen Skrevet 14. mars 2012 #28 Skrevet 14. mars 2012 Man merker vel ikke dårlig ånde ved å sitte ved siden av noen på bussen? Eeeh, jo! 1
Gjest badeand1 Skrevet 14. mars 2012 #29 Skrevet 14. mars 2012 Spander på deg en time hos tannlegen :-) Det kan være du sliter med tannkjøttet eller har tonsil stones eller noe. Nei, alt er helt fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå