Cathrine88 Skrevet 13. mars 2012 #21 Skrevet 13. mars 2012 Akkurat nå gir jeg meg selv en tier fordi jeg har kastet bort så mye tid på å være hobbypsykolog for noen som absolutt ikke fortjener det. Til vanlig er jeg kanskje en åtter. Og en treer på KG fordi jeg som oftest glemmer å ha med smileys og kan være i overkant sarkastisk. :gjeiper:
yes2yes Skrevet 13. mars 2012 #22 Skrevet 13. mars 2012 Kommer ann på situasjonen, men er generelt veldig snill vil jeg tro. 9 kanskje? Men resultatet utarter seg noe annet om 10 er selvutslettende, så da lander jeg vel på 7. Er veldig empatisk, og fellesskap og omsorg er høyt verdsatt i mitt spekter. Allikevel er jeg veldig prinsippfast, og er ikke vært såpass 'snill' om fornuften taler kraftig imot i visse saker. 2
kubrak Skrevet 13. mars 2012 #23 Skrevet 13. mars 2012 Kjenner en som er snill tvers igjennom, som er blid og hyggelig og prater med alle og er imøtekommende, og viker unna fra baksnakking. Først da snakker vi om en som ligger an til 8 slik denne skalaen virker iallfall.
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #24 Skrevet 14. mars 2012 Kjenner en som er snill tvers igjennom, som er blid og hyggelig og prater med alle og er imøtekommende, og viker unna fra baksnakking. Først da snakker vi om en som ligger an til 8 slik denne skalaen virker iallfall. hva er du da?
Agathe Skrevet 14. mars 2012 #25 Skrevet 14. mars 2012 (endret) En femmer, som av og til sveiper opp mot tier'n - men det er sjeldent altså. Endret 14. mars 2012 av Agathe
kubrak Skrevet 14. mars 2012 #26 Skrevet 14. mars 2012 (endret) hva er du da? Vanskelig å si, blir vel en plass på midten tenker jeg. 5-6. Jeg er liksom hverken eller. redigering: Enn du? Endret 14. mars 2012 av kubrak
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #27 Skrevet 14. mars 2012 Vanskelig å si, blir vel en plass på midten tenker jeg. 5-6. Jeg er liksom hverken eller. redigering: Enn du? mot venner: 7. mot andre: 4-5 :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #28 Skrevet 14. mars 2012 Mot de jeg er glad i: 9 Mot de som jeg drar fordel av å være snill mot: 7 Rent generelt: 4-5 kanskje. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #30 Skrevet 14. mars 2012 Jeg synes ikke jeg er spesielt snill. Prøver i varierende grad å unngå for mye betroelser og situasjoner hvor jeg må hjelpe og støtte mye, men stiller opp for nærmeste familie og de nærmeste vennene (uten å være førstevalget for så mange...). Har valgt jobber og utdanning hvor jeg ikke trenger forholde meg så mye til andre, men som for så vidt er samfunnsnyttige. Kan også være utålmodig og rett ut krass og slem - snill er ikke det ordet som nevnes først av de som kjenner meg godt Men har blitt bevisst på å si ja til å gjøre andre tjenester, eller tilby meg å hjelpe til når anledningen byr seg. Kan sikkert virke selvutslettende i noen situasjoner hvor jeg ikke har tort å ta plass eller si meningen min, men prøver å skjerpe meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå