AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Inspirert av (eller snarere som en motvekt til) alle hvor pen er du-trådene: Hvor snill er du på en skala fra 1-10? Der 1 er direkte ond, og 10 er selvutslettende. Jeg vil gi meg selv en åtter.
Gjest SummerJudith Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 tror jeg er ganske snill sånn 7-8. får ialfall veldig dårlig samvittighet hvis jeg tror jeg har såret andre og sier aldri stygt til noen uten grunn. folk som gjør det ser jeg ned :3 på de som bare slenger ut stygge ting til folk
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 (endret) 5 Endret 13. mars 2012 av Nuppdupp
Eudyptula Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Er man selvutslettende om man er virkelig snill? I såfall er jeg en 7-er :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Jeg regnes som snill, alle synes jeg er veldig snill, men egentlig er jeg slem. Jeg har jobbet hele livet for å lære meg empati. Nå har jeg et tillært empatisk handlingsmønster, det funker. Hadde jeg vokst opp i feil miljø, hadde ondskapen min fått friere utløp. Men da hadde jeg nok hatt et kjipere liv og dårligere venner. Det lønner seg å være snill. 2/10 1
Gjest Solsmil Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Jeg ser på meg selv som veldig snill, og vet at andre gjør det. Men jeg er definnitivt ikke selvutslettende, så jeg må kanskje gå for rundt 7-8
Gjest Koala Lompa Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 10. Prøver å ikke være så naiv/selvutslettende her inne men det fungerer relativt dårlig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Jeg mener jeg er en 5. De som kjenner meg og skjønner at jeg er ærlig mener jeg er ca 9 vil jeg tro, jenter mener 8, gutter 10. De som ikke kjenner meg tror ofte jeg er falsk siden jeg er positiv, eller frekk forde jeg er ærlig, så 2-3 kansje..? Gamle damer synes jeg er 8 siden jeg neier og er generelt høflig. KG-brukere....kansje 3-4 siden en bare kan lese ærlige ord og desverre ikke se smil og engasjement... Jeg er alltid helt ærlig, noen jenter tror derfor jeg ikke liker de. Mange gutter er på nippet til å forgude meg, både for at jeg er ærlig og forde de aldri har møtt en jente som ikke pynter på, skjuler eller pakker inn mine negative sider. Jeg møter alle situasjoner med at jeg skal bare kreve de gangene jeg har et behov, strekke meg 51% når jeg har bare har sterke ønsker, og om ting ikke er så viktig for meg, ikke være vanskelig med mindre ting er virkelig urettferdig. Dette må jo også vurderes etter hvilke behov og ønsker andre har. Siden jeg er vanligvis er mest fornøyd når andre er fornøyd, tror jeg ikke jeg har opplevd å ikke bli tatt hennsyn til når jeg trenger eller ønsker at noe skal bli gjort etter "min pipe" på mange år. Kan derimot være veldig hard(?) i de tilfeller hvor noen ikke respekterer meg når jeg har vært veldig tydelig på mine grenser/behov. Har for eksempel kasta ut ei tante som absolutt skulle ha meg til å snakke om han som missbrukte meg som barn, og hadde ikke problemer med å holde døra låst til hun aksepterte at han var et ikke-tema. Må vel kansje legge til at jeg ikke tenker jeg er selvutslettende, for jeg gjør (nesten)aldri noe jeg ikke selv ønsker.
Silfen Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Det er jo enkelte ting jeg er langt snillere til i forhold til andre, så hvor er medianen. Jeg kan være slem om andre er slemme med meg. Jeg går absolutt ikke av veien for det. Men så lenge folk er snille med meg, er jeg snill tilbake, så kanskje det ender opp på en syver. Eller seks. Eller kanskje bare fem.
kubrak Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 (endret) 5. du er altså litt under middels snill? (5.5 er midten på skalaen) Endret 13. mars 2012 av kubrak
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 ca 8 kanskje? Håper hvert fall det
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er veldig sjelden spydig, og liker ikke baksnakking. Men jeg er i bunn og grunn egoistisk. Jeg er hverken flink til å gi ros eller kjeft. Så... ja... en 6-er kanskje? Hakke snøring. 1
Ramona Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 10! men vent! ikke hvis 10 = selvutslettende...hm, da er jeg 8,5-9. Helt sant.
Gjest imli Skrevet 13. mars 2012 #18 Skrevet 13. mars 2012 Sånn passe... 6-er kanskje? Eg er både lojal, hjelpsom og tolerant overfor dei eg likar/er glad i. Er både frittalande og direkte, dei eg ikkje kjenner så godt let seg kanskje skremme litt av det. Er ikkje redd for å seie det eg meiner, særleg ikkje til folk eg ikkje likar... Må vel innrømme at eg har lett for å krangle litt med folk. Kan nok vera litt spydig. Samtidig er eg ærleg og redeleg, driv ikkje med baksnakking og sladder. Snill med dei eg er glad, ikkje så snill med dei eg ikkje er glad vert konklusjonen, kanskje?
Gjest Rosaleen Skrevet 13. mars 2012 #19 Skrevet 13. mars 2012 7. Jeg ser på meg selv som veldig godhjertet og medmenneskelig. Men jeg er ikke snill mot hvem som helst (drittsekker, mobbere etc). Jeg er ikke dum-snill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå