Arkana Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #1021 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg fikk akkurat en stor og aldeles nydelig, fargerik blomsterbukett på døren. Lurte litt på hva det kunne være, det er enda et par uker til bursdagen min og de gangene samboeren min kjøper blomster til meg så gir ham dem personlig. Og så var det altså fra jobben. Det var jo min siste dag i dag, og det var utrolig hyggelig å få blomster og kort og høre at jeg har blitt satt pris på og at de har fått bare positive tilbakemeldinger om meg (vikarbyrå). Endret 28. august 2005 av Arkana
Gjest Emera Skrevet 16. juli 2004 #1024 Skrevet 16. juli 2004 Stønn, denne dagboka er jo rene torturen! Her var den sannelig mye å drømme om! Må prøve ut oppskrifter. I morgen er det lørdag og alt! Ha en god helg, Arkana!
MarianneE Skrevet 16. juli 2004 #1026 Skrevet 16. juli 2004 Så deilig med blomster slik! Koselig og bli satt litt pris på! Håper dere får en flott ferie, uansett om den blir avgårde eller bare hjemme. (og lykke til med fammiliebesøk! Slikt kan bli litt slitsomt...)
Lythande Skrevet 16. juli 2004 #1027 Skrevet 16. juli 2004 Så koselig at du fikk blomster av dem, fikk ikke blomster fra vikarbyrået jeg jobbet på da jeg sluttet der.
Arkana Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #1028 Skrevet 16. juli 2004 God kveld Emeraldine, lunacia, MarianneE og Lythande! Har aldri fått avskjedsgave av noe vikarbyrå før jeg heller. Jeg fikk avskjedsgave da jeg jobbet i kommunen da. Men på vikarbyråene har jeg alltid fått bursdagsgave og julegave (noe jeg ikke fikk fra kommunen). Manpower gav meg cruise til Fredrikshavn i bursdagsgave, Adecco gav meg cruise til Kiel. Jeg har ikke hatt bursdag i dette vikarbyrået, men til jul fikk jeg et fleecepledd, og så blomster nå når jeg sluttet. Samboeren min må visst jobbe litt i morgen også. Han er så godt som ferdig, skal bare rulle ut hele greia. Vel, jeg har uansett en del vasking å gjøre før gjestene kommer, så det er vel greit. Nå er jeg ganske trøtt og tror jeg skal legge meg snart, det ble ikke så mange timers søvn natt til i dag og så måtte jeg jo opp tidlig også.
Bokalven Skrevet 16. juli 2004 #1029 Skrevet 16. juli 2004 :dagensrose: En blomst fra en våken alv til deg!
Arkana Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #1031 Skrevet 17. juli 2004 God morgen lunacia og Mylian! Da har jeg endelig stått opp. Samboeren min stod opp 7 han og sitter på jobb, stakkar. Jeg aner ikke når svigers kjørte hjemmefra, men det kan da umulig være tidligere enn 9 så da er de her etter 5 en gang, de pleier å ringe når de nærmer seg. Har ikke dusjet enda, eller spist frokost, må gjøre det først før jeg begynner på vaskingen. Det er jo så fint vær at det er synd å slite seg ut på rengjøring, men om jeg åpner verandadøren vidt opp og setter på litt sommerlig musikk så blir det bra.
Diaz Skrevet 17. juli 2004 #1032 Skrevet 17. juli 2004 Hei Lykke til med vaskingen og besøke, du skal vel lage masse god mat tenker jeg Blir helt matt av og lese alle de gode oppskriftene dine, har du virkelig prøvd alle sammen :o Ønsker deg en fortsatt herlig dag både med og uten støvsuger og klut
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #1033 Skrevet 17. juli 2004 Det er merkelig hvor utrolig mye fortere rengjøring går hvis man har musikk på :D
Arkana Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #1034 Skrevet 17. juli 2004 Hei Betty! Har planlagt en del god mat til dem ja, litt fordi moren kan ikke lage mat, så jeg vil jo gjerne imponere og berolige henne med at hennes lille sønn blir tatt godt vare på. Jeg har ikke prøvd absolutt alle oppskriftene jeg har lagt ut, noen legger jeg ut fordi det bare høres godt ut eller bare for å inspirere.
Arkana Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #1035 Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ja, det er sant Mylian, musikk hjelper! Sånn, da var dusjen ferdig, og jeg har satt på en maskin med håndklær og kluter, skal spise rask frokost og så må jeg: * støvsuge og vaske alle gulv * vaske badet * rydde litt i stua og støvsuge oppå skrivebordene og rundt PC'ene, der samler det seg alltid så mye støv * vaske stoler og bord på balkongen og sette ut putene * ta ut av oppvaskmaskin og rydde litt på kjøkkenet (tror faktisk sambo gjorde det meste i morges) * tømme alle søppelbøttene (en vanlig toroms leilighet og vi har 5 søppelbøtter : soverommet, en liten under sofaen (den er mest av latskap, orker ikke stå opp og kaste ting når man er vel plassert i sofaen), en ved skrivebordene, en på kjøkkenet og en på badet. Endret 28. august 2005 av Arkana
Bokalven Skrevet 17. juli 2004 #1038 Skrevet 17. juli 2004 Sitter her med farge i håret og bena i lavendelfotbad og ser Two Towers Extended Edition på dvd. Koser meg!
Arkana Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #1039 Skrevet 18. juli 2004 Det høres koselig ut lunacia! Nå regner det fælt her, jaja, vi skal jo bare være inne uansett. Våknet kl 8 av at svigers stod opp, de pleier å stå opp tidlig. Vi la oss ikke før halv ett, så jeg er dødstrøtt. Skal bli godt med frokost nå.
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #1040 Skrevet 18. juli 2004 Orket ikke se ferdig i går. Ble så trøtt. Så jeg pauset filmen og ser den ferdig nå.
Fremhevede innlegg