Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Du skal vel ikke spise meg?  :cry:

:sjarmor:

Arkana: omvisning på slottet? det har jeg aldri vært på. bare testet ut om de som står utenfor virkelig er levende eller ikke (som 3-åring med en pinne i hånden :ler: ) har også lyst å få med meg den nye harry potter-filmen, kan jo ikke gå glipp av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært der jeg heller og hadde vel egentlig aldri gjort det hadde det ikke vært for dem. De er liksom ikke museumstypen heller, så noe må vi pønske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en fin ting å få med seg når man først er i oslo. selv er jeg heller ikke en fan av museer (eller museumer? nå ble jeg i tvil :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for 1 1/2 uke siden, sammen med mamma, bestemor og hennes søster.

Var sinnsykt nydelige rom, men omvinsingen ble litt i lengste laget for min del, litt for mye historie snakk.

Guiden fortalte hele Norges historie.. (konger)

Vi var på en engelsk omvisning vi da.

Forbered deg på å ha på blå plastikkposer på bena! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig fan av museer (tror det er det? :klø:) jeg heller, i allefall ikke sånne kjedelige med bilder og slikt. Teknisk Museum, planetarier, vokskabinett og lignende derimot liker jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig fan av museer (tror det er det? :klø:) jeg heller' date=' i allefall ikke sånne kjedelige med bilder og slikt. Teknisk Museum, planetarier, vokskabinett og lignende derimot liker jeg godt.

:Nikke: Hadde sååå lyst til å få med meg vokskabinettet når jeg var i London sist, men køen var flere kvartaler lang og vi rakk det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har vært i London flere ganger og aldri rukket Madame Tussaud. Denne gangen har vi billetter på forhånd så vi slipper den lange køen. Håper det er bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du innlegget jeg skrev over her? :klø:

:Nikke:

Skal ikke spise deg jeg. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date= jeg har vært i London flere ganger og aldri rukket Madame Tussaud. Denne gangen har vi billetter på forhånd så vi slipper den lange køen. Håper det er bra. :-)

Heldig du :D du må gi meg full rapport når du kommer tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for 1 1/2 uke siden, sammen med mamma, bestemor og hennes søster.

Var sinnsykt nydelige rom, men omvinsingen ble litt i lengste laget for min del, litt for mye historie snakk.

Guiden fortalte hele Norges historie.. (konger)

Vi var på en engelsk omvisning vi da.

Forbered deg på å ha på blå plastikkposer på bena! :ler:

DETTE! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport skal bli. Jeg gleder meg, særlig fordi samboeren min ikke har vært i London mer enn ½ dag for 4 år siden, så jeg skal vise ham rundt. Det er liksom alltid noe å gjøre, noe man ikke har gjort enda. Denne gangen har vi bestilt billetter til Mousetrap, som jeg alltid har lyst å se. Vi har også billett til London Eye som samtidig gir oss inngang til Madame Tussaud og Planetariet. Og så skal vi i allefall til Science Museum. Så får vi se hva vi gjør ellers. Gleder meg også til Alton Towers, men tror samboeren min gleder seg mer, han som tør å ta alle de fæle berg-og-dal-banene. Det rare er at da jeg var sånn 16-17 år så syntes jeg sånt var kjempegøy. Jeg har tydeligvis blitt feigere med alderen. :forvirret:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DETTE! :ler:

:ler: Nei, det har jeg i-ikke sett. :ler:

Blå plastikkposer er greit, det er jeg vant til fra jobb. Vi skal på norsk omvisning da, siden svigerfars engelsk ikke er så veldig god. Håper det blir bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport skal bli. Jeg gleder meg' date= særlig fordi samboeren min ikke har vært i London mer enn ½ dag for 4 år siden, så jeg skal vise ham rundt. Det er liksom alltid noe å gjøre, noe man ikke har gjort enda. Denne gangen har vi bestilt billetter til Mousetrap, som jeg alltid har lyst å se. Vi har også billett til London Eye som samtidig gir oss inngang til Madame Tussaud og Planetariet. Og så skal vi i allefall til Science Museum. Så får vi se hva vi gjør ellers. Gleder meg også til Alton Towers, men tror samboeren min gleder seg mer, han som tør å ta alle de fæle berg-og-dal-banene. Det rare er at da jeg var sånn 16-17 år så syntes jeg sånt var kjempegøy. Jeg har tydeligvis blitt feigere med alderen. :-?

Du er ikke den eneste som blir feigere med alderen. som vi allerede har snakket om, så er jeg og skjelven for sånne store, skumle, bratte berg-og-dal-banene! :sjokkert:

Også må du huske å få med deg Camden Market :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå plastikkposer er greit, det er jeg vant til fra jobb. Vi skal på norsk omvisning da, siden svigerfars engelsk ikke er så veldig god. Håper det blir bra da.

Det ville vi helst også, men vi bestilte i så kort tid i forveien at det bare var engelsk ledig.

Stakkars bestemor og søsteren, skjønte ikke et ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, fikk så veldig lyst på bananmilkshake nå. Og tilfeldigvis har vi noen bananer som er for modne til at jeg vil spise dem som de er (jeg vil helst ha harde, litt grønne bananer, straks de får en brun flekk er det over), men de er perfekte til milkshake. Og vaniljeis i fryseren..... Eller kanskje jeg skal lage banandesserten min? Det er kjempegodt. Deler en banan på langs og legger på et stykke folie. Drysser over kanel og sukker og legger på litt smør. Pakk sammen, inn i ovnen 10-15 minutter og spises varm med vaniljeis. :sikle: Må kanskje spise middag først. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vi helst også, men vi bestilte i så kort tid i forveien at det bare var engelsk ledig.

Stakkars bestemor og søsteren, skjønte ikke et ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...