Gjest -eline- Skrevet 29. mai 2006 #4381 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du koser deg med is da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 29. mai 2006 #4382 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har forelsket meg i softis med lakrisstrø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4383 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du koser deg med is da ← Jeg har forelsket meg i softis med lakrisstrø. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. mai 2006 #4384 Del Skrevet 29. mai 2006 Har du en god oppskrift på varm sjokoladesaus, Arkana? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #4385 Del Skrevet 30. mai 2006 Har du en god oppskrift på varm sjokoladesaus, Arkana? ← Jeg pleier ikke å følge noen bestemt oppskrift men smelter en plate mørk sjokolade, blander i litt melis og nok fløte til sausen får passe konsistens, litt kaffepulver er også veldig godt i. Til sist rører jeg inn noen skjeer smør/margarin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 30. mai 2006 #4386 Del Skrevet 30. mai 2006 Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 31. mai 2006 #4387 Del Skrevet 31. mai 2006 Takk skal du ha, Arkana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #4388 Del Skrevet 1. juni 2006 Samboeren min har pusesikret balkongen vår, så i dag kunne snuppa nyte finværet uten at jeg trengte å være hysterisk pusemamma og sitte ute med henne hele tiden eller sjekke hvert 10 sekund av frykt for at hun skal hoppe opp på kanten og falle ned. Hun har tittet på fugler og unger som leker og etterhvert la hun seg til rette på en av stolene og sov lenge. Tror hun likte seg der ute med frisk luft og sol. Samboeren min kommer snart hjem fra jobb, vi skal bl.a. innom en fotobutikk og hente et postkort vi har bestilt, og bildet på forsiden er et vi tok av ungene som var her i forrige uke (et flott bilde ute i sola på Gressholmen) med en liten sommerhilsen til farmor (min svigermor) som jo er syk og har vært innlagt på sykehuset over en uke nå fordi hun er så svak. Vi tenkte det ville glede henne. SÅ blir det ukehandel, muligens en softis () og hjem og lage middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 1. juni 2006 #4389 Del Skrevet 1. juni 2006 Jippi for pusesikret balkong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. juni 2006 #4390 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Det er visst litt for lenge siden jeg har vært innom her. Har lest de tre siste sidene nå, og det er jo så koselig å lese her inne! Jeg må prøve å komme innom litt oftere! Så kjekt med pusesikring på balkongen da! Endret 1. juni 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. juni 2006 #4391 Del Skrevet 5. juni 2006 Nå var du langt nede på side 2.... Håper du har hatt en fin pinse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2006 #4392 Del Skrevet 5. juni 2006 Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4393 Del Skrevet 6. juni 2006 Takk for at dere redder dagboken fra side 2. Ønsker alle en fin uke! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4394 Del Skrevet 6. juni 2006 Det første jeg gjorde da jeg stod opp var å lage deig til rundstykker (egentlig er det en oppskrift på hjemmelagede hamburgerbrød, men de er utrolig nydelige med pålegg eller bare smør på, så jeg lager dem som rundstykker også). Ble rimelig sulten mens jeg ventet på at de skulle bli ferdige, så det ble sandwich-is og to ruter Helnøtt fra i går til frokost. Skal straks marinere kyllingen vi skal ha til middag. Svigermor er forresten mye bedre nå. Hun får andre runde cellgift i løpet av uken (utsatt to uker fordi hun var så dårlig, men det viste seg at hun ikke tålte den første cellegiften). I helgen var hun faktisk ute i hagen og stelte og plantet blomster sammen med svigerfar. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #4395 Del Skrevet 6. juni 2006 Saa flott aa hoere at svigermor er i bedre form, naar hun klarer aa stelle og plante blomster saa ser det jo ut som det absolutt gaar i rett retning Ha en fin uke Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2006 #4396 Del Skrevet 6. juni 2006 Så godt at svigermor er bedre. Det er vel sambo også veldig glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 6. juni 2006 #4397 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi spiste is på Dolce Vita på lørdag. Der har de god is, der! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4398 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg sveipet innom Verdikanalen i morges (bare litt morsomt å se hvor sneversynte de er). En skikkelig (og da mener jeg skikkelig) tykk mann stod og snakket til en forsamling om hvordan alkoholikere drakk for å fylle tomrommet i seg og narkomane tok narkotika for å fylle tomrommet, et tomrom som egentlig bare kunne fylles av jesus. Jeg så på det der og tenkte at det var rart at jesus ikke hadde fylt hans tomrom med tanke på all maten han må ha spist for å fylle det Men det klarte han tydeligvis ikke å se selv. Han ville at folk skulle bli kristne for å fylle tomrommet i seg, men å bli kristen hadde tydeligvis ikke hjulpet ham. Grille i dag! Og det skal bli nyyydelig vær til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2006 #4399 Del Skrevet 8. juni 2006 Kjenner til Verdikanalen. Fra klokken 22.00 sender de Fox news. Det er det eneste jeg har sett på...sånn ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. juni 2006 #4400 Del Skrevet 8. juni 2006 Dei rundstykka hørtes jo kjempegode ut! Og den kanalen.. Herlighet.. At folk ikkje ser stokken i sitt eige auge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg