Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mmm....ble sulten jeg ogsaa! Men jeg ville droppet rosinene, jeg kan ikke utstaa de smaa, brune rynkeskapningene.  :ler:  Den sjokoladevarianten maa jeg proeve en gang...med peanoetter...

God helg!

:klem:

Høres akkurat ut som noe jeg ville gjort Popelka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Nivea, Popelka og Lythande.

I dag hadde jeg seriøse planer om å sove til minst 11, gjerne 12. Men telefonen ringte halv 10, og når jeg først hadde ramlet ut av senga kunne jeg like godt stå opp og utnytte dagen litt. Nå har jeg lest tre nettaviser, sjekket alle julekalendrene på nett, finlest siste innlegg på KG mens jeg spiste frokost og vært på butikken en tur. Så, hva skal jeg gjøre nå?

Skrevet
Men jeg ville droppet rosinene, jeg kan ikke utstaa de smaa, brune rynkeskapningene.  :ler: 

Jeg er ikke noen rosinfan jeg heller. Rosiner duger til to ting, spises som de er eller i frokostblanding. Rosiner i bakst som blir bløte og ekle går bare ikke. Da vi var små hadde vi rosiner i grøten, det var en nødvendighet. Nå kan jeg ikke begripe hvordan vi klarte å få i oss de oppsvulmede ekle greiene. :forvirret:

Gjest Bertine
Skrevet

:ler: Hehehe, er glad i rosiner jeg! :sjenert:

Og gjerne i frokostblandingen og i grøten!

Men er vel den eneste her inne som liker det da...

Skrevet
:ler:  Hehehe, er glad i rosiner jeg! :sjenert:

Og gjerne i frokostblandingen og i grøten!

Men er vel den eneste her inne som liker det da...

Sikkert ikke den eneste. :ler::klem:

Skrevet

Arkana: ja, jeg kan faktisk tolerere rosiner "au naturel," det er naar de er bakt/kokt de blir gufne....

Skrevet

Jeg er også glad i rosiner, være seg i gløgg, boller, frokostblanding eller hva som helst.

Skrevet

Hei, lenge siden jeg har vært innom her nå.

Ville bare ønske deg en riktig god førjuls-helg!

:blomst:

Skrevet

Bertine er ikke den eneste nei. :ler: Liker rosiner både i skumpform og blubbeform. ;)

Skrevet

Jeg kan ikke fordra rosiner, de kan til nød gå an "au natural", men sjelden jeg klarer det da også.

Skrevet

Mattips fra meg: Bakt fisk med bakt potet og gorgonzolasaus! Kjempegodt!

Skrevet
Bertine er ikke den eneste nei. :ler: Liker rosiner både i skumpform og blubbeform. ;)

...... jeg og!..

Skrevet

:vinke: til alle dere som er så søte og legger igjen hilsen. :-D

Akkurat nå har samboeren min gradering, er spent på hvordan det går. Når han er ferdig skal vi på Ikea og kjøpe et par småting og så blir det god middag.

I går kveld kom jeg til å tenke på juleprogrammer som gikk da jeg var liten. Og jeg synes så tydelig at det var et program om en liten katt som jeg tror het Musti? Samboeren min husker ingenting slikt, men jeg er sikker på at jeg så noe sånt.

I går fikk jeg førjulsgave av samboeren min, mer RAM til maskinen, så nå har jeg 1 GB istedet for 512. Det var på tide.

Men nå er jeg sulten, på tide med frokost/lunsj. Har veldig lyst på egg i dag.

Skrevet

Håper det går bra med sambo! :tommelsmil:

Jeg husker desverre heller ikke Musti. :(

Skrevet
Kanskje det er feil navn? Jeg prøvde å søke litt på nettet, men fant ingenting. Den må ha blitt sendt på NRK, for det var alt som fantes på den tiden. Jeg tror den bare ble sendt én gang, så det er kanskje ikke så rart at mange ikke husker det.
Skrevet

Husker heller ikke Musti. Når ca var det? Sende e-post til NRK og spørre?

Skrevet
Det aner jeg virkelig ikke. Men jeg vil tro det var midten av 80-tallet. Kanskje jeg skal sende en mail ja.
Skrevet

Tror kanskje mail er lurt. Jeg aner ikke...

Skrevet
Nå er mail sendt. Er spent på svaret. :)
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...