Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har byttet til juleavatar. Hadde ikke tenkt å gjøre det før 1. desember, men syntes denne var så søt. Ser den rar ut på din maskin?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en gang startet å tenke på julegaver, jeg. Burde kansje det veldig snart.

Ja, jeg tenkte jeg like godt kunne bestemme det nå, siden det er stipendet som kom på mandag som skal brukes til julegavene. Vi tenkte å ta en tur til Sandvika Storsenter på lørdag og kanskje handle noen da, og titte litt rundt etter idéer til de vi mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet til juleavatar. Hadde ikke tenkt å gjøre det før 1. desember, men syntes denne var så søt.  Ser den rar ut på din maskin?

Hmmm...da må det være min maskin...

For her så ser den ut som den gamle avataren din, bare den er kjempestor og strukket ut!

Kanskje hvis jeg logger meg av og på KG?

*prøve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Merkeliiig, nå har jeg til og med restarta maskinen her, men den er likedan. :ler:

Men pytt pytt, det er sikkert bare meg som er litt skrudd i dag, virker ikke som om det er noen andre som ser den slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeliiig, nå har jeg til og med restarta maskinen her, men den er likedan. :ler:

Men pytt pytt, det er sikkert bare meg som er litt skrudd i dag, virker ikke som om det er noen andre som ser den slik ;)

Prøv å trykke på oppdater-knappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avataren sin ser normal ut på den stasjonære, men på den bærbare ser den ut som sniglå ser den.. Merkelig.. Jeg bruker IE på begge maskinene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...