Arkana Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #4161 Skrevet 3. mars 2006 Ha en flott helg da Arkana! ← Du også, og kos deg med kjæresten din! Å lese om livet ditt som student i England bringer fram mange gode minner. Må innrømme jeg savner det litt.
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2006 #4162 Skrevet 4. mars 2006 Jeg burde visst vaske kjøleskapet jeg også... Vi kjøpte nytt for ikke så lenge siden, og det er fortsatt ganske rent og pent, men det skader jo ikke å gjøre litt ekstra for å holde det sånn Ha en fin lørdag!
Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2006 #4163 Skrevet 4. mars 2006 Vinterkaken høres god ut! Du må ha en fin lørdag
Saeria Skrevet 4. mars 2006 #4164 Skrevet 4. mars 2006 Bare innom for å ønske deg, pusejenten og sambo en flott helg.
Gjest LoisLane Skrevet 4. mars 2006 #4165 Skrevet 4. mars 2006 Vinterkaka så god og saftig ut. Jeg må innom og skryte litt - jeg lagde en vakker pavlova i dag!
Arkana Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #4166 Skrevet 5. mars 2006 jeg lagde en vakker pavlova i dag! ← Så bra da! Pavlova er kjempegodt, lett og frisk dessert. til søndagsengel?, Rhiakath og Saeria. Så koselig at dere stikker innom. Vi har hatt en avslappende lørdag. Samboeren min deltok på noe taekwondo-greier så jeg var alene fram til 15-tiden (men jeg sov til 12 da). Ellers har vi ikke gjort noe særlig, spist god biff til middag og har nettopp spilt Det Store Norske Spillet, og vi blir nok oppe et par timer til før vi finner sengen. Deilig med helg.
Lythande Skrevet 5. mars 2006 #4167 Skrevet 5. mars 2006 God morgen - bare innom for å ønske deg en fin søndag.
Linn3c Skrevet 5. mars 2006 #4169 Skrevet 5. mars 2006 Heihei! Den vinterkaka trur eg eg må prøva ein gong! Den såg god ut *låne* Ha ein fin søndag vidare!
Arkana Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #4170 Skrevet 5. mars 2006 til Lythande, iingvild og Linn3c! Vi har hatt en fin søndag. Sov til 12 og har bare slappet av i hele dag. Så kom broren min og spiste pizza med oss, vi har spilt spill og sett på Gilmore Girls og Mythbusters. Veldig fin dag har det vært. Hadde håpet at samboeren min kunne tatt seg fri i morgen, siden han ikke akkurat hadde fri på lørdag pga taekwondo-greiene, men han har et møte så det går ikke. Men han satser på å komme litt tidligere hjem i det minste.
Arkana Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #4171 Skrevet 6. mars 2006 For en fæl natt! Vi la oss i 01-tiden, leste litt og jeg sovnet etterhvert. Hadde ikke sovet mer enn en time før jeg våkner og er overbevist om at jeg ser en gammel dame krype på alle fire over samboeren min og mot meg, med et ekkelt smil om munnen. Og jeg spretter selvsagt opp og hyler og "slår etter" damen, som altså ikke var noen dame. Og samboeren min, helt i ørske, lurer på hva som skjer. Huff, det var skikkelig ekkelt og det føltes som om hjertet mitt skulle hoppe ut av brystet. Sov temmelig urolig etterpå. Det rare er at der vi bodde før skjedde nesten det samme. Jeg våknet en natt av at jeg syntes jeg så en gammel dame stå bøyd over meg ved siden av sengen. Jeg er sikker på at jeg fremdeles, selv etter alle disse årene, kunne kjent henne igjen om hun hadde eksistert eller om jeg så et bilde, så tydelig husker jeg det. Ingen av disse var skumle eller onde på noen måte, bare helt vanlige gamle damer, men jeg regner jo ikke med å finne noen på soverommet mitt, det er jo det som gjør det så skummelt. Rart at akkurat det samme skulle skje to ganger, men noen års mellomrom. Har jeg, uten å vite det, en ubevisst frykt for gamle damer, som kun viser seg i form av slike creepy "drømmer"?
Sniglå Skrevet 6. mars 2006 #4172 Skrevet 6. mars 2006 Jikes!! Jeg er plaget med sånn søvnparalyse (er det det heter...?) i perioder hvor jeg er litt stressa. Spesielt hvis jeg våkner litt, og så sovner igjen. Da er det alltid en gammel mann, med mørk frakk og hatt, hatten skygger til ansiktet så jeg ser på en måte bare skikkelsen. Han står alltid over meg, og gjør seg skummel. Det er så ekkelt for jeg kan jo ikke bevege meg, og så er jeg samtidig skråsikker på at jeg er våken.
Arkana Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #4174 Skrevet 6. mars 2006 Jeg er plaget med sånn søvnparalyse (er det det heter...?) i perioder hvor jeg er litt stressa. Spesielt hvis jeg våkner litt, og så sovner igjen. Da er det alltid en gammel mann, med mørk frakk og hatt, hatten skygger til ansiktet så jeg ser på en måte bare skikkelsen. Han står alltid over meg, og gjør seg skummel. Det er så ekkelt for jeg kan jo ikke bevege meg, og så er jeg samtidig skråsikker på at jeg er våken. ← Så det er ikke bare meg altså. Jeg har ofte slike opplevelser i halvsøvne hvor jeg synes jeg ser skygger av folk i rommet, eller innbiller meg noe og sier de underligste tingene til samboeren min, men det er sjelden slike ekle skremmende ting som disse gamle damene. Mer sånne teite ting. Det er f.eks. ikke så lenge siden jeg våknet og begynte å lete rundt i sengen etter en penn jeg var overbevist om at jeg hadde mistet. Men det var jo selvsagt ingen penn der, bare min fantasi. Eller jeg tror at jeg ser Mamma i soverommet og begynner å prate med henne, spør henne hva hun gjør her sånn plutselig og slikt. Og andre ganger kan jeg sette meg opp og tenke for meg selv "Hvor er jeg? Dette var da et rart rom". og så går det to sekunder og *pling* så skjønner jeg at jeg bare tuller. :hår: ← Huff ja. Det der var en ganske god beskrivelse av hva jeg følte der og da. Håper det ikke er den gamle damen som bodde her før som kommer og vil ha tilbake leiligheten sin.
Sniglå Skrevet 7. mars 2006 #4177 Skrevet 7. mars 2006 Ingen gamle damer i natt. ← Og ingen gamle, ekle menn her Håper du har hatt en fiiinfin dag!
Arkana Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #4178 Skrevet 7. mars 2006 I dag har jeg vært ute og spist indisk mat med en venninne, vi satt lenge og pratet og oppdaterte hverandre på det som har skjedd i det siste, en stund siden vi har sett hverandre. Etterpå gikk vi på Lucky Lips og jeg kjøpte Fruene-godt som jeg allerede har smugspist av. Samboeren min trener, så jeg satser på å få posen heeeelt for meg selv. Og så lurer jeg på hvorfor skrifttypen i dagboken min har forandret seg. :klø:
Sniglå Skrevet 7. mars 2006 #4179 Skrevet 7. mars 2006 Og så lurer jeg på hvorfor skrifttypen i dagboken min har forandret seg. :klø: ← Kanskje på grunn av den nye layouten på KG?
Fremhevede innlegg