iingvild Skrevet 12. februar 2006 #4081 Skrevet 12. februar 2006 Hei! Sender en stor bli frisk klem!!
Ciara Skrevet 12. februar 2006 #4082 Skrevet 12. februar 2006 Tusen takk for tips! Den skal jeg prøve! Er det passe mengde til en kake bakt i vanlig springform?
Gjest Sabia Skrevet 12. februar 2006 #4083 Skrevet 12. februar 2006 Staaakkars Arkana som både er syk OG har zebrasangen på hjernen!! Vet ikke hva som er verst jeg... Tror det må være zebrasangen...
Arkana Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #4084 Skrevet 12. februar 2006 Tusen takk for tips! Den skal jeg prøve! Er det passe mengde til en kake bakt i vanlig springform? ← Ja, det er nok til å dekke både toppen og sidene av en 24-26 cm kake.
Arkana Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #4085 Skrevet 12. februar 2006 Hei! Sender en stor bli frisk klem!! ← Tusen takk! Det hjelper veldig med alle bli frisk-ønskene her inne. Staaakkars Arkana som både er syk OG har zebrasangen på hjernen!! Vet ikke hva som er verst jeg... Tror det må være zebrasangen... ← Det tror jeg også. Og det gjør ikke saken bedre at samboeren min sitter og synger refrenget om og om igjen der han sitter rett ved siden av, med den samme skrikende stemmen.
Gjest Aloha Skrevet 12. februar 2006 #4087 Skrevet 12. februar 2006 Bare innom en liten tur! God bedring!
Arkana Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #4088 Skrevet 13. februar 2006 Bare innom en liten tur! God bedring! ← Takk. Dessverre er jeg ikke bedre i dag, heller tvert i mot. Det har vært en laaaang natt. Fra vi la oss ved midnatt (lå og leste en times tid begge to da) og til samboerens vekkerklokke ringte fem på syv har jeg kanskje sovet tilsammen en time, men bare 10-15 minutter om gangen. Jeg var helt utslitt og omtåket og tror jeg kom med et par rare kommentarer til nyhetene på TV2 som samboeren min alltid ser på i senga mens han spiser en bolle havrefras til frokost. Etter at han hadde gått så jeg litt mer på TV før jeg endelig var så ferdig at jeg sovnet. Våknet halv ett, og pusekatten lå rett ved siden av meg og passet på at jeg hadde det bra. Jeg burde ha dusjet, var rimelig svett i natt pga feberen, men en dusj er omtrent det siste jeg har lyst på. Tenker jeg tar en i kveld når jeg garantert føler meg bedre, og samboeren min får bare tåle bustehåret mitt enn så lenge. Etter en bolle cheerios og to paracet til frokost føler jeg meg nå relativt grei (så lenge jeg sitter her ved KG kan jeg jo ikke være døden nær, eller? ). Kunne definitivt ha trengt mer søvn, men jeg får spare trøttheten til i natt.
Gjest Sabia Skrevet 13. februar 2006 #4089 Skrevet 13. februar 2006 Det tror jeg også. Og det gjør ikke saken bedre at samboeren min sitter og synger refrenget om og om igjen der han sitter rett ved siden av, med den samme skrikende stemmen. ← Ser ham for meg...
Gjest Sabia Skrevet 13. februar 2006 #4090 Skrevet 13. februar 2006 Fortsatt god bedring, forresten!!!
Arkana Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #4093 Skrevet 14. februar 2006 Fortsatt god bedring, forresten!!! ← God bedring! ← God bedring fra meg også ←
Arkana Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #4094 Skrevet 14. februar 2006 I går kveld skiftet vi sengeklær og jeg tok meg en god dusj så det var helt herlig å legge seg. Jeg var så trøtt at jeg ikke rakk å lese mer enn en halv side i boka før jeg sloknet og har sovet sååå godt. Føler meg som et nytt menneske. :-D I dag er det Valentine's Day. Det er litt varierende om vi gjør noe spesielt denne dagen. Noen ganger har vi gått på restaurant, og det har hendt vi har kjøpt gaver og/eller blomster, andre ganger lager vi en god middag og koser oss hjemme. Samboeren min trener i dag (han var borte fra alle tre treningene forrige uke fordi han var syk, og det er visse krav for å kunne gå opp til gradering), så derfor tar vi en rolig dag hjemme. Skal lage indisk middag og en god dessert til.
Arkana Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #4095 Skrevet 14. februar 2006 Pusekatten ligger på kommoden og knatrer til fuglene ute. Hun er så søt, og har tydelig lyst på litt ekstra kjøtt til lunsj.
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #4096 Skrevet 15. februar 2006 Skulle egentlig bare snike jeg, men så du var syk, så jeg sender en god bedring- også!
Arkana Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #4098 Skrevet 16. februar 2006 til Saeria og linck. Deilig å være frisk igjen. Forkjølelse er noe herk. I dag sner og blåser det litt, men jeg dristet meg ned på butikken og kjøpte grillet kylling og nystekt baguette. Skal lage hjemmelaget majones som sammen med kylling og litt annet snadder blir en god baguettesalat. God lunsj. Samboeren min trener som vanlig rett etter jobb, så jeg ser ham ikke før rundt kl 21. Jeg har noen vage planer om å vaske kjøleskapet i dag, så vi får se....
søndagsengel? Skrevet 16. februar 2006 #4099 Skrevet 16. februar 2006 Hei! Jeg er bare innom og sniker litt... har du begynt på skoeln igjen? Kan ikke ha juleferie enda, vel??
Arkana Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #4100 Skrevet 16. februar 2006 Kan ikke ha juleferie enda, vel?? ← Neida, juleferien er over den. Tilbake til bøkene. Jeg er fremdeles stappmett etter lunsjen. Tror jeg skal krype i senga til pusen og se Friends.
Fremhevede innlegg