Arkana Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #3981 Del Skrevet 19. januar 2006 Er du forresten i gang med studiene igjen? ← Nei, jeg har ferie et par uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 19. januar 2006 #3982 Del Skrevet 19. januar 2006 Nei, jeg har ferie et par uker til. ← Så herlig! Jeg har også ferie akkurat nå, men har forhåpentligvis fått meg jobb, som jeg tipper starter ganske snart, dersom alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. januar 2006 #3983 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Gratulerer med 200 sider! :kys_2: Endret 19. januar 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #3984 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har også ferie akkurat nå, men har forhåpentligvis fått meg jobb, som jeg tipper starter ganske snart, dersom alt går etter planen ← Ny jobb? Så spennende! Satser på at den er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #3985 Del Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer med 200 sider! :kys_2: ← Jeg hadde ikke engang oppdaget at jeg var kommet til side 200. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. januar 2006 #3986 Del Skrevet 20. januar 2006 Gratulerer med 200 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 20. januar 2006 #3987 Del Skrevet 20. januar 2006 Hipp hurra for 200 sider! Jeg har forresten en brunt sukker-spørsmål : Hvorfor får jeg så sinnsykt vondt i hodet når jeg lager mat med brunt sukker i? Jeg merker det bare jeg åpner posen med brunt sukker. Merkelige saker. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #3988 Del Skrevet 20. januar 2006 Og jeg har et eggehvite-spørsmål... Holder på å lage creme brulee etter din oppskrift, og nå sitter jeg igjen med 5 eggehviter. Hva kan jeg bruke dem til? Ikke så glad i marengs og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #3989 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvorfor får jeg så sinnsykt vondt i hodet når jeg lager mat med brunt sukker i? Jeg merker det bare jeg åpner posen med brunt sukker. Merkelige saker. Hva tror du? ← Så rart. Det aner jeg faktisk ikke. Kanskje greit å holde seg unna brunt sukker i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. januar 2006 #3990 Del Skrevet 20. januar 2006 Har ikke noe matspoersmaal, ville bare oenske deg en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #3991 Del Skrevet 20. januar 2006 nå sitter jeg igjen med 5 eggehviter. Hva kan jeg bruke dem til? Ikke så glad i marengs og sånt... ← Hmm, ikke lett. Hva med noen nøttebunner som du evt kan legge i fryseren? Til to bunner trenger du: 5 eggehviter 250 g melis 150 g malte mandler Stivpisk eggehvitene og vend inn mandler og melis. Hell i to 20 cm former og stek ved 180 grader i ca 20 minutter. Eller så har du den typiske bruke-opp-eggehviter-kaken: Sølvkake 80 g margarin 1¼ dl sukker 2¼ dl siktet hvetemel 1½ ts bakepulver 25 g skåldede og hakkede mandler 4-5 eggehviter Rør margarin og sukker hvitt. Tilsett melet, bakepulveret og mandlene. Stivpisk eggehvitene og vend inn. Fyll røren i en smurt 1½ l brødform. Stek kaken i ca 45 minutter, til den er gyllenbrun. Den stekte kaken avkjøles litt før den hvelves ut på rist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #3992 Del Skrevet 20. januar 2006 Har ikke noe matspoersmaal, ville bare oenske deg en kjempefin helg! ← Riktig god helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. januar 2006 #3993 Del Skrevet 20. januar 2006 God helg Arkana!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2006 #3994 Del Skrevet 20. januar 2006 God helg arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. januar 2006 #3995 Del Skrevet 21. januar 2006 Nei, jeg har ferie et par uker til. ← Jøss, du har virkelig lang ferie - heldiggrisen Hadde eksamen etter deg og har begynt igjen allerede... Skal vi bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2006 #3996 Del Skrevet 21. januar 2006 Gratulerer med 200 sider! Oi oi Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #3997 Del Skrevet 21. januar 2006 I dag har vært en lang, men koselig dag. Vi stod opp kl 10, noe som var ganske tidlig med tanke på at samboeren min kom hjem fra firmamiddagen (det hadde visst vært veldig gøy, de hadde leid Holmenkollen Restaurant og Pernille Sørensen underholdt dem med litt stand-up komedie) og vi kom oss ikke i seng før kl 2. Uansett, vi dro først og fikk ordnet rammen som samboeren min ødela for noen uker siden, og siden nabobutikken er en dyrebutikk fikk vi kjøpt kattesand og et par katteleker (ikke til å unngå, jeg faller for alle de søte lekene. Pusen var forøvrig interessert i omtrent 2,7 sekunder, og så var det tilbake til senga for å sove ) også. Så kjørte vi til CC-Vest, der spiste vi lunsj på La Baguette før vi handlet masse annet rart (bukse til sambo, et par bøker, tetningslister til soveromsvinduet, såpe på apoteket ++). Så dro vi på Ikea (kaos uten like), for samboeren min hadde fått i oppdrag å kjøpe rammer til svart belte-diplomene i taekwondo-klubben sin, men de hadde ikke de vi så etter, så vi dro tomhendt. Så kom vi hjem, og ryddet litt i boden og fikk kastet en del ting. Hjemmelaget hamburger til middag, og siste biten av en nydelig ostekake til dessert. I morgen kveld kommer broren min på besøk, det blir koselig. Og samboeren min trener i morgen også, dum tid på søndager, 17-19. Det er for tidlig å spise middag kl 16, så det får bli når han kommer hjem, og da er klokka godt over åtte. Synes egentlig 18-19 passer bedre, men det er nå egentlig ikke så veldig stort problem. God helg til alle dere som har hilst forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #3998 Del Skrevet 23. januar 2006 I dag skulle Pappa fylt 62 år. Ellers skjer det ikke så mye. Vi hadde det koselig i går. Middagen var god, crème brûlée enda bedre. Vi skulle spille så mye, men rakk bare en runde og så ble vi litt oppslukt i Rat Race på TV2. Har sovet veldig godt i natt, og våknet med en liten pus så lå ved siden av meg og sov søtt hun også. Hun ble liggende etter at jeg stod opp, men så kom hun og fikk litt mat, og nå er hun tilbake i senga igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. januar 2006 #3999 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 23. januar 2006 #4000 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg