Bokalven Skrevet 4. januar 2006 #3861 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg sov på dagen i dag, jeg. Kan tro det var lurt! Ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 #3862 Del Skrevet 5. januar 2006 Mmmmm, scones og kakao....det er saker ja! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3863 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg var flittig bruker av MSN Messenger på slutten av 90-tallet, men har i grunn knapt rørt den siden. Men nå har jeg fått klar beskjed fra nevøen og niesen til samboeren min om å begynne å bruke det igjen. Så i det siste har vi hatt daglige små prater om alt mulig. Jenta sier hun er glad i oss flere ganger og kan ikke vente til mai når de skal reise hit alene slik de gjorde i fjor. Koselig. Ellers så sovnet jeg ikke før 4 for fjerde gang denne uka. Det begynner å bli kjedelig å ligge våken 3 timer hver natt. Jeg har riktignok fått lest en god del da, leste en hel bok på de to siste nettene. I dag våknet jeg riktignok relativt tidlig, for det ringte på døren kl 10 og det vekket meg. Orket ikke åpne da. På denne tiden av døgnet er det gjerne Hafslund som skal insistere på at deres boligalarm er best (og også dyrest , men det prøver de å styre unna når jeg nevner diverse prisundersøkelser som er gjort). Ellers så er det Hafslund (igjen) som tilbyr en sikkerhetssjekk når det gjelder strøm og slikt. Forrige gang fikk vi fy fy for å bruke skjøteledning på badet, det har vi sluttet med nå. Jeg kjøpte en trådløs optisk mus til en venninne i julegave i år, og hun ringte meg i går fordi hun skulle prøve den for første gang. Det sa piiiiiiiiip i PC'en, så poof, skjermen ble svart og det luktet brent. Og siden har skjermen vært sånn. Samboeren min mener det er usannsynlig at en mus har ødelagt PC'en og tror at skjermen, ved en ren tilfeldighet, takket for seg akkurat da. Jeg synes også det høres rart ut, men den er nå en gang svart, så hun må få sett på det. Kjedelig om julegaven min skulle skape slikt trøbbel. Endret 5. januar 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3864 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg håper du får et fint år Arkana ← Håper du får et flott år du også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3865 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg sov på dagen i dag, jeg. Kan tro det var lurt! Ikke... ← Huff, har det sånn jeg også. Hvis jeg sover så mye som et sekund på dagtid kan jeg garantere at det ikke blir noe søvn den natten. Håper du sover bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3866 Del Skrevet 5. januar 2006 Mmmmm, scones og kakao....det er saker ja! Ha en fin dag! ← Ja, scones er så lett å lage, og så godt. Perfekt når man har lyst å bake noe, men vil ha det litt kjapt. Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 #3867 Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for og for hilsen(er) i dagboken min! Ja, det er sant det med scones - for de er jo med bakepulver, ikke gjaer! Lurer paa om man kan lage dem med halvparten grovt mel ogsaa, og evt. litt havregryn? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3868 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Lurer paa om man kan lage dem med halvparten grovt mel ogsaa, og evt. litt havregryn? Hva tror du? ← Det kan du absolutt, det gjør jeg rett som det er. Personlig foretrekker jeg, som med gjærbakst, minst 50% hvetemel, men det gjør du helt som du ønsker selv. Endret 5. januar 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. januar 2006 #3869 Del Skrevet 5. januar 2006 Bare innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3870 Del Skrevet 6. januar 2006 Nå har jeg sett gjennom hele Little Britain-DVD'en som jeg fikk i julegave av broren min. Synes de episodene er så morsomme! Så dem alle på TV da de gikk, og gleder meg til Sesong 2 kommer på DVD også. I morgen skal jeg ikke gjøre stort. Sove lenge, bake brownies og gjøre ukeshandel. På kvelden kommer broren min og vi skal lage pizza og spille Carcassonne. Nå er det sengetid, håper jeg får sove innen rimelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3871 Del Skrevet 6. januar 2006 Bare innom med en liten ← til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2006 #3872 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3873 Del Skrevet 6. januar 2006 ← :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3874 Del Skrevet 6. januar 2006 I natt sovnet jeg ikke før halv fem! Så ble jeg vekket halv ni av telefonen, men etterpå sov jeg godt helt til 12. Dette begynner å bli plagsomt. Er spent på når jeg får sove i natt, men siden det er helg er vi nok oppe ganske sent uansett. Eneste minus er at jeg må opp halv ti fordi jeg skal på shoppingtur. Nå skal jeg straks spise frokost. Gikk ned på butikken nettopp og kjøpte nygrillet kylling, skal lage kyllingsalat som pålegg til baguette. Og etterpå skal jeg bake brownies til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2006 #3875 Del Skrevet 6. januar 2006 Er så kjipt når det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. januar 2006 #3876 Del Skrevet 6. januar 2006 Har full medfølelse med deg, for jeg har det akkurat på samme måten. Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #3877 Del Skrevet 7. januar 2006 Fantastisk! I natt sovnet jeg med en gang (det vil si omtrent rett etter ca 15 minutters lesing, som er det vanlige) jeg la meg. Helt utrolig. Det var nesten så jeg ikke turte å gå på do i 5-tida for jeg var redd for ikke å sovne igjen, men det gjorde jeg. Riktignok var vi ikke i seng før nærmere tre, men jeg har jo ikke sovnet før tidligst 4 denne uka og i går natt sov jeg til jeg våknet og hadde ikke vekkerklokka på. Det var hardt å stå opp halv ti i dag, skulle mer enn gjerne sovet mer. Nå har jeg dusjet og sitter og spiser frokost (= en banan, to stykker smurte Vestlandslefser fra i går og et stort glass appelsinjuice, som er alt jeg får ned så "tidlig"). Og så skal jeg hente en venninne og vi skal til Sandvika Storsenter og shoppe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 7. januar 2006 #3878 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er så deilig å endelig få sove etter endeløse søvnløse netter, hadde runden selv for litt siden!! Håper du får en fin helg!! Nivea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2006 #3879 Del Skrevet 7. januar 2006 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #3880 Del Skrevet 7. januar 2006 Nå har vi vært på koselig shoppetur. Kjøpte meg tre nye topper, noen nye glass og litt annet smått som rensevæske til linser, lipgloss o.l. Så spiste vi god bakt potet til lunsj på Egon før vi kjørte videre til Skeidar på Holmen hvor venninnen min kjøpte ny lampe og så på sovesofaer til leiligheten sin. Nå skal jeg slappe av litt, tenkte å lese litt i sofaen mens jeg koser meg med cola light og julemarsipan til halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg