Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Hvem er kona til samboeren du skrev om??  :ler:

Du glemte aa svare paa spoersmaalet mitt!  ;)

Tror ikke helt jeg skjønte spørsmålet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen reiser vi hjem! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ingen ordentlig jul uten å være i barndomshjemmet mitt, med masse sne og nordlys, masse god mat, spilling med familien og alle de gode gamle tradisjonene. Gleder meg! :smilorange:

I dag har vi handlet litt, spist lunsj ute og kost oss. Fikk forresten svar fra NRK, og jeg hadde rett! De sendte et program som het Musti og Jula 22 desember 1983. Om en liten katt og julenissen som hadde mistet sekken med alle gavene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :)

Takk! Slitsomt å kjøre så langt, men vi har det litt gøy på bilturer også. Nå har vi en dag til å slappe av og pakke før vi flyr hjem til min familie i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke helt jeg skjønte spørsmålet? :klø:

Jeg tror hun siktet til det ene innlegget ditt fra Stavanger der du skrev om kona til samboeren din, du mente helt sikkert kona til storebroren. :)

Er forresten innom for å ønske deg god jul, ha en fin feiring hjemme i nord! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun siktet til det ene innlegget ditt fra Stavanger der du skrev om kona til samboeren din, du mente helt sikkert kona til storebroren.  :)

:ler::ler::ler:

Ja, jeg og kona til samboeren min kommer godt overens.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er altså den store dagen. Jeg har så smått begynt å pakke, håper det blir plass til alle julegavene. Kommer til å savne pusekatten veldig, og to av dagene skal hun jo være helt alene også, men det går nok bra. Gleeeeeder meg til å bake i morgen, pynte juletreet og se Grevinnen og Hovmesteren, og ikke minst å sitte samlet rundt bordet og spille spill mens vi knasker på kaker og julegodt. :-D

Om noen timer henter vi broren min på jobb og kjører ut til Gardermoen. Har masse å gjøre først, så tiden skal nok fly. :)

God jul alle sammen! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for et rush ut av Oslo i dag. Vi brukte 2 timer hjemmefra til Gardermoen (tar vanligvis 40 minutter), og vi var seriøst redde for å miste flyet. Vi kom 30 minutter før flyet gikk, men "heldigvis" var det en halv time forsinket, så vi kunne sjekke inn i ro og mak, gå på do og til og med sette oss og spise litt. Broren min skulle ta flyet etter oss, en og en halv time senere, men han hadde max uflaks for hans fly var 2 timer forsinket. Han kom faktisk akkurat inn døren nå, mens vi har vært hjemme siden 22. Men nå er vi alle samlet, og Maxi (Mammas katt) ligger midt mellom oss og er så glad for masse selskap og oppmerksomhet. Vi har spist litt kveldsmat og nå tror jeg vi skal i seng. I morgen drar vi alle ut og handler det vi mangler av julemat og snacks. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
I dag har vi handlet litt, spist lunsj ute og kost oss. Fikk forresten svar fra NRK, og jeg hadde rett! De sendte et program som het Musti og Jula 22 desember 1983. Om en liten katt og julenissen som hadde mistet sekken med alle gavene.  :)

Jeg husker Musti-filmen SVÆRT godt :ler: Vi tok den opp på video, og nabojenta kom på besøk hver dag i minst to år for å se på Musti, til slutt ble filmen helt slitt og ødelagt. Senere fikk vi en katt som vi kalte Musti ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:nissevink: til alle som har hilst.

Har sovet utrolig godt i natt. Blir alltid så overrasket over hvor stille det er her, det er aldri så stille i Oslo.

Nå skal vi snart en tur i byen, og så skal jeg bake suksessterte, fyrstekake, brune pinner, pepperkaker (laget deigen i går), kransekakestenger, kongelige nøttekaker og kokosmakroner. Skal vel lage litt av maten til koldtbordet også. Broren min tester julelysene i tilfelle vi må kjøpe pærer eller nye lys. Treet er tatt inn til temperering og kalkunen til 1. juledag står og tiner. Julefreden begynner så smått å senke seg. Vi får besøk senere i dag, så jeg håper jeg har fått bakt litt så de kan få smake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...