Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Good morning sunshine!

Haha, for en morsom drøm du hadde!!

Men ikke rart jeg ikke kom da, jeg var jo på color fantasy i helga :klaske:

Du må komme på besøk en gang jeg er hjemme da, Arkana!

Og broren min er vel egentlig ganske sexy også, hvertfall var han det i sine yngre dager ;)

Her er det også eksamenslesing for alle penga, tre uker til min eksamen, men så har ikke jeg lest noen ting gjennom hele høsten (nesten). Skal bli godt å bli ferdig!

:blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen søndagsengel? og Sniglå!

Det var hardt å stå opp i dag. Ikke bare var senga ekstra god, myk og varm, men to minutter før klokka ringte kom pusekatten og la seg vel til rette, og jeg hadde såååå lyst til å bli liggende og sove søtt ved siden av henne.

I natt har det snedd, et hvitt teppe har lagt seg over Oslo, og det sner enda. Koselig i grunn. Men jeg skal nå bare sitte inne og svette over bøkene.

Skrevet

Hva skjer her i gaarden? Aner jeg eksamenslesningsfrustrasjoner (puh!)?

God bedring eller hva man naa sier til slikt!

Hold ut!

:klem:

Skrevet
:sur:  :grine:  :frustrert:  :sprettoy:  :klø:  :sjokkert:  :forvirra:  :sur:

Frustrasjoner? Jeg har følt det likedan i dag, selv om det bare er en 2mx prøve i integraler, sannsynlighetsregning og kombinatorikk jeg leser til. :sjenert: Skjønner ikke bæret av den derre integralregninga. :grine:

Skrevet
2MX ja, jeg hadde det, for lenge siden, på videregående. Slapp heldigvis å ha eksamen i det, og det er jeg glad for. Tror jeg fikk 4 i faget, og hadde neppe fått det på en eksamen, skjønte ikke så mye jeg heller. ;)
Skrevet

Ja, hurra for meg som kom opp! :ironi: KOmmer jeg opp i muntlig også, så er jammen dagen gjort. :forvirret:

Skrevet
Ja, hurra for meg som kom opp! :ironi: KOmmer jeg opp i muntlig også, så er jammen dagen gjort. :forvirret:

Vi får krysse alt vi kan for at du slipper unna. :)

Skrevet

Ja.. Krysser det meste selv. Får ikke vite noe før den 13. da. Heldigvis er sannsynlighetenfor å komme opp muntlig for oss som kom opp skriftlig minimal.

Skrevet

Lykke til med eksamenslesingen, Arkana!

Tvi tvi! Dette går nok bra. :)

(Hold ut, snart juleferie.... :nisse: )

Skrevet

Nå er Mammas julegave i boks også. Da mangler jeg bare samboeren min og min beste venninne (men har kjøpt halve hennes da).

Nå har sambo og jeg sett Akutten, mens jeg fikk en fantastisk fotmassasje. Det får jeg alltid når vi ligger i sofaen og ser TV sammen. :hjerte: Tenkte jeg skulle slappe av litt, løse litt Sudoku eller noe sånt, før vi legger oss. Opp tidlig i morgen også.

Skrevet

Gruer meg til eksamen. :forvirret: Ikke så mye til selve oppgavene og resultatet, men åtte timers eksamen er så slitsomt. En hel arbeidsdag bare bøyd over lange, vanskelige oppgaver. Selvsagt spiser man jo matpakke og tar seg en luftetur, men det er jo helt klart ikke like fritt som en vanlig dag.

Jo, jeg gruer meg litt til oppgavene også. Det er lange, innviklede oppgaver. På den ene siden er det positivt at dette ikke er en typisk pugg og skriv-eksamen, vi får ha med diverse hjelpemidler, og det går mer på forståelse, tolkning og slikt.

Skal bli godt når det er over. Skal virkelig nyyyyyte denne helgen. Bare gjøre ting jeg selv har lyst til, virkelig kose meg. :)

Skrevet
*storantieksamensangstklem*

Takk! *klem* Du, og alle studenter, forstår nok akkurat hvordan det er. Håper du ikke forsvinner herfra. :)

Skrevet

Nei, eksamner savner jeg overhodet ikke... Har friskt i minne hvordan det var i våres! Håper det går bra med deg. *klem*

Skrevet

Det er ingenting som å våkne av å bli strøket over håret, og når jeg åpner øynene ser samboeren min kjærlig på meg og sier "Du er så pen". :hjerte:

Har fått pakke i dag! :hoppe: Etter å ha ventet i 2 mnd på å få pakke fra Avalon, avbestilte vi hele greia. Bestilte fra en annen nettbutikk natt til i går, og pakken kom i dag! Det kaller jeg service. :smilorange: Sambo henter den etter jobb, og i morgen kveld, etter eksamen, kommer broren min og så får vi testet ut spillet. Gleder meg! :smilbla: Tenkte jeg skulle lage vafler til oss også. Fant en boks Vikingmelk i skapet som gikk ut på dato i 2003. :sjenert: Men jeg tror da den skal duge i en vaffelrøre likevel, boksen har ikke begynt å ese enda. *minnes den for lengst utgåtte eksplosive hermetiske mandarin-boksen vi fant i skapet for noen år siden* :ler:

Men, nå!

Lese, lese, lese, lese, lese, lese........... :sur:

Skrevet

Lykke til med siste innspurt i lesingen til ditt livs siste eksamen!!! :klem:

Skrevet

Skal tenke på deg i morgen og sende deg MASSE gudd-løkk-tanker ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...