Arkana Skrevet 8. november 2004 Forfatter #2002 Skrevet 8. november 2004 Tittentu Tittentu igjen. Så er det "endelig mandag", i følge TV3. Det er da ingenting som heter "endelig mandag", selv om jeg har hatt fri mandager hele semesteret. To uker til semesteroppgaveinnlevering, har ikke begynt å skrive enda. Skal se etter mer stoff i morgen.
Arkana Skrevet 8. november 2004 Forfatter #2003 Skrevet 8. november 2004 (endret) Jeg elsker pusen min. Jeg har ingen barn ennå så jeg kan ikke sammenligne med det, men hvis morskjærlighet er i nærheten av hva jeg føler for denne katten kan jeg bare drømme om hvordan det vil bli. Da hun først kom til oss syntes jeg hun var litt rar, hun var usikker i sitt nye hjem, luktet rart og slo seg ikke til ro før etter et par uker. Men sakte men sikkert ble vi mer og mer glad i henne, alle de søte vanene kom fram, hun ble tydelig glad i oss og det ble klart at hun var perfekt for oss, og den søteste og herligste pusen i hele verden. Jeg kan sitte lenge og bare se henne sove, kose eller vaske seg. Vi knipser bilder i ett sett, må ta vare på de små søte øyeblikkene. Jeg kjenner hjertet smelte når jeg ser på henne og det er så herlig når hun ligger i armene mine og koser og gjemmer ansiktet i armkroken. Hun er en vidunderlig liten skapning, og hver dag blir jeg overveldet over hvor mye kjærlighet man kan føle for et kjæledyr. Endret 31. august 2005 av Arkana
Gjest 1111 Skrevet 8. november 2004 #2004 Skrevet 8. november 2004 Herlig pus du har. jeg savner min må jeg si. finnes ikke noe bedre når de kommer gående over sofaen, legger seg i fanget og gnir hodet inn mot magen
Lythande Skrevet 8. november 2004 #2005 Skrevet 8. november 2004 Jeg har også hatt en sånn stille og rolig helg, ikke gjort noen verdens ting egentlig. Vet hvordan du har det med pusen, det er sånn jeg har det med ilderne mine.
Arkana Skrevet 9. november 2004 Forfatter #2006 Skrevet 9. november 2004 Herlig pus du har. jeg savner min må jeg si. finnes ikke noe bedre når de kommer gående over sofaen' date=' legger seg i fanget og gnir hodet inn mot magen [/quote'] Den kommer nok tilbake snart. Du er jo Mamma'n hans!
Arkana Skrevet 9. november 2004 Forfatter #2007 Skrevet 9. november 2004 Vet hvordan du har det med pusen' date=' det er sånn jeg har det med ilderne mine.[/quote'] Det er godt å ha kjæledyr. :-)
Arkana Skrevet 9. november 2004 Forfatter #2008 Skrevet 9. november 2004 De har utsatt sensur på eksamen med over to uker. :evil:
iingvild Skrevet 9. november 2004 #2010 Skrevet 9. november 2004 Huff da, er ikke greit med sensur som ikke kommer når den skal! Får håpe de kjapper seg litt! Have fun!!
Arkana Skrevet 9. november 2004 Forfatter #2011 Skrevet 9. november 2004 (endret) 2½ time på biblioteket i dag og jeg fant 4 artikler. Jaja, bedre med fire enn ingen. Nå er jeg stappmett på kjempegod torsk med aïoli. Sambo skal straks på trening og jeg spiller vel Sims2 hele kvelden. Endret 31. august 2005 av Arkana
Donnie Darko Skrevet 9. november 2004 #2012 Skrevet 9. november 2004 høres ut som du har hatt en koselig helg...
Arkana Skrevet 10. november 2004 Forfatter #2016 Skrevet 10. november 2004 (endret) Hei Fisken og Baby-E! Nå har vi hatt 3 timers prosjektgruppe. Symposium om to uker! :o Det markerer slutten av semesteret, og da er det juleferie. 22 november er det innlevering av semesteroppgave, 24 november møtes vi i prosjektgruppa igjen og slår sammen våre deler av framførelsen og dagen etter er det da symposium. Jeg har riktignok to dagers praksis i forbindelse med testkurset, men ellers ingenting. Skal virkelig nyte lang ferie. Endret 31. august 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 11. november 2004 Forfatter #2017 Skrevet 11. november 2004 (endret) Det er torsdag, det vil si at i kveld er det helg. Sambo har jo fri hver fredag, og det er bare så utrolig herlig! Merker at han nyter tre dagers helg også, får nok litt mer energi i ukedagene av det. I morgen skal vi vel handle litt, og så ukeshandelen da. Snart kommer Bridget Jones på kino. Gleder meg! Den første var virkelig bra, morsom, så jeg håper denne er det også. Vi skal se den i morgen, og tenkte å gjøre litt mer ut av det og gå og spise indisk mat på Agra (min favorittrestaurant!) først. Må snart sende bursdagsgaven til sambos niese, den er kjøpt og pakket inn, skal bare sendes. Vi har bestilt julegave til storebroren hans, kona og de to ungene, men bortsett fra det er ingen gaver kjøpt inn. Jeg er ikke engang sikker på hva noen skal få. Jeg vet at sambo skal få bl.a. et PC-spill og jeg har en hel liste bøker jeg vet han har lyst på. Snart er det tid for julekalender. Den står i kottet og frister veldig. Men jeg har heldigvis aldri gått så langt som å spise opp en hel julekalender før 1. desember engang. Endret 31. august 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 12. november 2004 Forfatter #2018 Skrevet 12. november 2004 Så er det helg! Jeg og sambo skal straks spise frokost sammen før vi går ut og handler litt. I ettermiddag skal han være dommer på et lite stevne og så skal vi spise på Agra (:sikle) og se Bridget Jones. :-)
iingvild Skrevet 12. november 2004 #2019 Skrevet 12. november 2004 Hva er Agra? Hvor i Oslo ligger det, og hva slags mat har de der? Kos dere!!! God helg!
Fakse Skrevet 12. november 2004 #2020 Skrevet 12. november 2004 Hva er Agra? Hvor i Oslo ligger det, og hva slags mat har de der? Indisk restaurant på Aker brygge. Nyyyydelig mat der God helg til både Iingvild og Arkana!
Fremhevede innlegg