Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halvt nordlending jeg og :wink: det jeg savner med å bo på sørlandet er at vi ikke har multer :( elsker multesyltetøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Narvik er kanskje ingen spesielt vakker by, men det var godt å vokse opp der. Jeg er ikke hjemme mer enn en gang i året, særlig siden foreldrene min alltid har reist mye og vært innom Oslo titt og ofte, så jeg får sett dem rett som det er.

Skrevet
:vinke:

:vinke: Kaster oppspart snøball på Lythande og springer tilbake til hula. :tunge1:

Skrevet

:fy: *trekker frem hageslangen og spyler hulen full og løper til sin egen hule for jobbe med hjemmesiden sin*

Skrevet
:fy: *trekker frem hageslangen og spyler hulen full og løper til sin egen hule for jobbe med hjemmesiden sin*

:sjokkert:

Skrevet

Venner????? *hjelper Arkana med å tømme hulen for vann, etter å ha tatt en svømmetur* Du kan jo bare gjøre om hulen til basseng - hadde vært kjekt nå i sommer.

Skrevet

Åh basseng! :sjarmor:

Skrevet

Ser du jeg var ikke så dum allikevel, når sommeren nå virkelig setter inn med sitt finvær så er det alltid godt å ha et basseng som man kan kjøle seg ned i. Skal hjelpe deg med å tømme hulen når det blir for kaldt, om du ikke vil ha en privat liten isbane.

Skrevet

Isbane, hmmm. Kan ikke stå på skøyter jeg da, men det hadde vært fint med et sted å invitere De Lystige Engler på vinterfest. :-)

Gjest Catwoman
Skrevet

Stikker innom og hilser på bare jeg :D

Flere som er oppe enda ser jeg, inne hos Betty serveres det rabarbrapai nå. Bare nevner det. *tygge svelge* :sjarmor:

Skrevet
Isbane' date= hmmm. Kan ikke stå på skøyter jeg da, men det hadde vært fint med et sted å invitere De Lystige Engler på vinterfest. :-)

Tenk deg for en virkning da om du plasserer lys i forskjellige nisjer - en vinterfest jeg garantert hadde kommet på. Server varm sjokolade og etter eller annet godt som du disker opp med :sikle:

Skrevet

Etter å ha lest de siste sidene i dagboka di fikk jeg lyst til å gå å plukke blåbær. Tviler på om jeg finner et sted da. Bor i en stat som blir kalt "Evergreen State" pga all skogen her, men har ennå ikke funnet noe egnet sted til "å gå i skogen". Eneste måten man kan komme seg ut i skogen på er å dra i parker osv. Og det er det jo grus eller asfaltstier og ikke mye bær/blomster/sopp som man kan plukke. Spurte vertsmora mi om det var noe sted hvor man kunne gå i skogen, men hun visste heller ikke. Guess thats just how it is to be in the US :ler:

Gjest baby-E
Skrevet

God morgen Arkana!

Ønsker det en god dag!

i morgen reiser jeg....gruer meg noe helt forferdelig til å fly... :cry: .men men, det er jo bare tre timer denne gangen, og ikke 12!

Skrevet

Å ja, det høres veldig bra ut. Må huske dette når vinteren kommer! (ikke at jeg så lett glemmer at bostedet mitt er fylt med vann da :ler:)

Skrevet

God morgen Kelsey, baby-E og Lunacia! :vinke:

Du klarer deg fint på flyturen baby-E, og så får du det fint når du først er framme! :tommelsmil:

Samme vær som før i dag, sol og varmt, men med jevnlige regnskyll. Pusekatten vekket meg i morgen, hun syntes jeg hadde sovet mer enn lenge nok da klokka nærmet seg 11. :ler:

Skrevet

Sove lenge er digg, men det gjør jeg aldri når jeg er forkjøla.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...