Arkana Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #841 Skrevet 11. juli 2004 (endret) Jeg må vel bare innse at de vakre blomstene jeg så nøye plukket ut i vår var valgt for sin skjønnhet og var ikke ment for et blomsterkasseliv. Det er svært sjelden jeg tar livet av planter/blomster, men disse har altså ikke overlevd. Om det har noe med det dårlige været vi har hatt i år vet jeg jo ikke, men det er nå så. Så det er bare å røske de ut av kassen. Har kjøpt noen potter med friske urter som jeg skal plante ut istedet. Begoniaen min derimot har det aldeles utmerket. Plantet to løker tidligere i sommer, den ene ble det aldri noe av, den andre er stor og flott. Den vokser så fort, nesten så man kan se det selv. Gleder meg til den får blomster! I dag må vi også trøsse vinden og regne og ta med ut to søppelsekker med papir og to poser med metall/glass som skal resirkuleres. Fant også ut at jeg skal rydde litt i kjøkkenskapene, og enkelte ting kan kastes/settes i kjelleren. Trenger jo ikke ta opp dyrebar plass med to toastjern, to kaffetraktere (vi drikker til og med aldri kaffe ) og slikt. Endret 28. august 2005 av Arkana
Soul Skrevet 11. juli 2004 #842 Skrevet 11. juli 2004 Hei Arkana! Takk for besøk! Tror ikke blomstene liker det dårlige været, nei. Mine uteblomster hadde det helt flott til alt det dårlige været kom. Dvs. de lever fortsatt, men henger ganske kraftig med hodet... Du får ha god opprydding du da, det er deilig å få bort ting man ikke bruker. Skal prøve å få ryddet litt på kjøkkenet jeg og, ble inspirert av å lese om deg. En god søndag ønskes deg også! :klem2:
Arkana Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #843 Skrevet 11. juli 2004 Hei Soul, takk for hilsen igjen. :-) Får håpe været blir bedre, ikke bare for blomstenes skyld.
Soul Skrevet 11. juli 2004 #844 Skrevet 11. juli 2004 Ja, kunne trenge litt sol noen og enhver nå gitt... Har ikke lest så mye i boka di før, men nå begynte jeg på side 1 (er ikke i gjennom ennå da) og så utrolig mange gode oppskrifter du har! Fikk lyst til å begynne på middagen med en gang!
Arkana Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #845 Skrevet 11. juli 2004 Hehe, ja jeg er glad i å lage mat som du skjønner. Og det er alltid hyggelig når man kan inspirere andre. :-)
Diaz Skrevet 11. juli 2004 #846 Skrevet 11. juli 2004 Tror dette er en bok og legge på seg av, ja .........har aldri blitt så sulten av noen lesestoff før ............ Nei, får vel ta meg en tur på kjøkkene igjen, det romler i magen Ønsker deg en forts deilig dag, og tusen takk for hyggelige ord i boka mi
Lythande Skrevet 11. juli 2004 #848 Skrevet 11. juli 2004 Takk for hilsen i boka mi Arkana. Ønsker deg en fin uke
Gjest Moonshadow Skrevet 11. juli 2004 #849 Skrevet 11. juli 2004 Tusen takk for hilsen i boka mi Ønsker deg en super bra uke
Kipa Skrevet 11. juli 2004 #850 Skrevet 11. juli 2004 Som mange andre her inne har jeg laget dine brownies- de ble en kjempe suksess!! Så da måtte jeg bare bli en snikleser av kokeboka jeg også, og har tilogmed skrevet av en del oppskrifter, så mye godt, og spennende!! Dere må jo kose dere veldig med mat!! Heretter er du "lagra" så jeg får med meg alle dine gode opskrifter Ønsker deg en god sommer!
Eponine Skrevet 11. juli 2004 #851 Skrevet 11. juli 2004 *hilse på arkana* og takker for , tilbake Så mye god mat det var her da er ikke flink til å lage mat selv, men ble inspirert nå
Gjest Ethereal Skrevet 11. juli 2004 #852 Skrevet 11. juli 2004 Jeg blir også sulten av å lese i kokeboka di...Er din interesse for matlaging hobbyrelatert (som min) eller av mer profesjonell art?
Arkana Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #853 Skrevet 11. juli 2004 Min interesse for mat er nok kun hobbyrelatert. Jeg har ingen utdannelse innen matlaging (studerer psykologi, som er noe helt annet ). Men jeg har alltid vært interessert i å lage mat. Har lært mye av Mamma fra jeg var liten, ser matprogrammer, leser kokebøker og eksperimenterer selv.
Gjest Poirot Skrevet 11. juli 2004 #854 Skrevet 11. juli 2004 Kan du komme på besøk og lage mat til meg en gang? har alt for få matinteresserte venner som gir meg mat... *sutre*
Gjest Ethereal Skrevet 11. juli 2004 #855 Skrevet 11. juli 2004 Øvelse gjør mester, og jo mer du lærer, jo mer kan du eksperimentere. Og det er da det virkelig begynner å bli moro
Fredslilja Skrevet 11. juli 2004 #857 Skrevet 11. juli 2004 Takk for hyggelig melding i boken min. Jeg må innrømme at jeg stadig snikleser i boken din, og har nok blitt fristet til å lage mat mer enn en gang. Takk for en herlig inspirasjonsbok! Ha en flott søndag videre og god ny uke! Klem fra lilja
Gjest 1111 Skrevet 11. juli 2004 #858 Skrevet 11. juli 2004 God kveld arkana! Har du hatt en fin dag?
Arkana Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #859 Skrevet 11. juli 2004 Hei Fredslilja og Mylian! Har hatt en fin kveld. Akkurat spist middag og er ganske så mett. Tror kanskje det blir litt TV-titting utover kvelden, kommer an på hva som går. Hva med deg da Mylian?
Gjest 1111 Skrevet 11. juli 2004 #860 Skrevet 11. juli 2004 Ganske mett jeg og, men sitter nå her og koser meg med en stor bolle rips, blåbær, jordbær, rosiner og vaniljesaus sitter og halvveis seg på "101 most shocking moments"
Fremhevede innlegg