Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Fremhevede innlegg

Skrevet

dere prater jo mat hele tida!

Har frityrkoker vi og, men den brukes svært lite i grunnen.

Står alt bra til?

Var egentlig innom for og ønske deg en god dag!

:klem2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri smakt løkringer jeg. men høres godt ut.

..og for å ikke glemme kinesiske chips :sikle:

Skrevet

Denne dagboken er laget for matprat. :sjarmor:

Alt bra med meg MarianneE. Og deg da?

Skrevet

Slenger meg på matpraten!

Løkringer har jeg aldri prøvd, det høres godt ut!

Før jeg fikk gluten-allergi var jeg veldig glad i frityrstekt kylling. Det er godt, det! :sikle:

Nei, jeg har det ikke bra. Mannen reiste på jobb i Oslo i morges, og kommer ikke hjem før torsdag 15.

Jeg kjeder vettet av meg bare på tanken 10 dager hjemme alleine.

Men utenom det er det ikke så værst!

Skrevet

Næmmen nå ble jeg sulten.

(Vil forresten legge til at det ikke er lurt å bære med nystekt brød som ennå er varmt hjem fra butikken. det revner i to :o )

Skrevet
(Vil forresten legge til at det ikke er lurt å bære med nystekt brød som ennå er varmt hjem fra butikken. det revner i to :o )

Huh? Det har jeg aldri opplevd, til tross for at jeg har gjort akkurat det flere ganger.

Skrevet

Ikke? hmm, kan være det var noe galt med mitt brød. men godt var det, selv om det ligger i to deler i brødskuffen :)

Skrevet

Mitt blir uansett skåret i to. En halvdel i fryseren, en i brødskuffen.

Skrevet

Her i huset forsvinner brødet før jeg får sett det. i morges våknet jeg og hørte at noen hadde vært på butikken og kjøpt nystekt brød. etter dusjen og påkledninga så var det bare en skalk igjen til meg :o så da måtte jeg gå på butikken selv og kjøpe revnet brød :)

Skrevet

Nå bor vi bare to her, og ingen av oss spiser veldig mye brød.

Skrevet

Aha. i morges var det fem brødsultne på kjøkkenet før jeg sto opp :)

Skrevet

Stor familie?

Skrevet

Fem stykker totalt. men så var vi en ekstra i morges.

Skrevet

Fem er da mange. :)

Skrevet

Spiller vel ingen rolle. ;)

Skrevet

Jeg mener - adoptivbarn er ofte ikke av samme blod, men de er like fullt barna dine. :) Det er ikke blodtype som avgjører, det er hvordan man er knyttet til hverandre.

Skrevet

Nystekt brød er nam. Det er bare i helger/ferier at vi spiser frokost sammen, jeg og samboeren. Og da går det en del brød. På hverdagene spiser han frokostblanding og jeg spiser både det ene og det andre, så det går ikke med så mye brød.

Skrevet
Jeg mener - adoptivbarn er ofte ikke av samme blod' date=' men de er like fullt barna dine. :) Det er ikke blodtype som avgjører, det er hvordan man er knyttet til hverandre.[/quote']

Har ikke barn jeg :D er nok litt ung ennå. og det er ikke snakk om adoptivbarn, men en stebror og en stefar.

Jøss, virker jeg så voksen :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...