Gå til innhold

mange barberingstråder...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har endel på låra ja,litt nedover og ut mot hoftene

Jeg har også masse hår utover på lårene,og endel oppover mot magen.men lar det som regel vokse. Godt å være naturlig :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg shaver meg, liker ikke å ha en stor bush nedentil om det er pop eller ei å være glatt blåser jeg i.

For jeg føler meg mye mer vel når jeg er glattbarbert fremfor å ha masse hår.

AnonymBruker
Skrevet

Har endel på låra ja,litt nedover og ut mot hoftene

Jeg også, klipper utenfor bikinikanten med maskin på nest laveste om jeg skal i baseng med noen, ungdommer f.eks, som er veldig flaue. Barberer legger, lår og armhuler med samme innstilling på maskinen i bryllup, begravelser, bursdagselskap(runde tall) om hovedpersonen hadde ønsket det.

Ellers lar jeg det gro alle veier. Liker ikke folk å se på hårete legger eller armhuler får de se en annen vei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg når jeg treffer partner (langdistanseforhold, så det går fort et par måneder), og lar det gro igjen mellom møtene.

Merker jeg egentlig føler meg ekkel etter en måned eller to, men jeg har liten motivasjon til å gjøre noe med det så lenge jeg ikke skal "vise meg frem". Burde egentlig barbert jevnt og trutt hele tiden, så det ikke ble så mye å ta på en gang.

Samme her. Tar det før hvert møte, men det kan gå en stund mellom hver gang, og da blir det bare til at jeg lar det gro, men angrer hver gang. Jeg lar det aldri bli FOR langt da, men det har ingenting med mote å gjøre, jeg gjør det fordi jeg føler det er mest hygienisk for meg :) Dessuten så blir jeg jo mer følsom :D

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange tråder om barbering av kjønnshår her inne..hvor,hvordan osv. Derfor lurer jeg,er det noen som ikke barberer,men lar det gro fritt og ferdig med det?

Nå laget du jo enda en. Hvor mange trenger vi? Alle svarer i alle trådene uansett, enten de shaver eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

er det normalt med hårvekst utover på pumpa el er det bare meg?

Gjest Raindrops
Skrevet

er det normalt med hårvekst utover på pumpa el er det bare meg?

Hvis det er rumpa du mener, så er det garantert ikke bare deg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg også, klipper utenfor bikinikanten med maskin på nest laveste om jeg skal i baseng med noen, ungdommer f.eks, som er veldig flaue. Barberer legger, lår og armhuler med samme innstilling på maskinen i bryllup, begravelser, bursdagselskap(runde tall) om hovedpersonen hadde ønsket det.

Ellers lar jeg det gro alle veier. Liker ikke folk å se på hårete legger eller armhuler får de se en annen vei.

Befriende og fint å høre at noen lar det gro alle veier og er naturlig :) Hvis noen ikke liker deg som du er,så er det jo deres problem,så stå på og la det gro :)

AnonymBruker
Skrevet

Man må også huske at mye av kjønnsduftene sitter i hårene,oh i tillegg er de deilig å kose med.. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veiviseren er kraftig behåret hos meg,men det beste er jo å bare la den gro. mye stress med barbering hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor mange menn ikke liker for hårete damer..sikkert ikke alle menn som er sånn,men en god del..

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor mange menn ikke liker for hårete damer..sikkert ikke alle menn som er sånn,men en god del..

Mye hår blir jo ofte forbundet med maskulinitet, sikkert det som er grunnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye hår blir jo ofte forbundet med maskulinitet, sikkert det som er grunnen.

Nja,men hårvekst er jo like naturlig på kvinner som menn..selv om kvinner som regel har litt mindre av det fra naturens side

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Nja,men hårvekst er jo like naturlig på kvinner som menn..selv om kvinner som regel har litt mindre av det fra naturens side

Ja, det er naturlig med hår, har ikke påstått noe annet. Men det er fortsatt sett på som maskulint å ha sterk hårvekst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er naturlig med hår, har ikke påstått noe annet. Men det er fortsatt sett på som maskulint å ha sterk hårvekst.

Sandt det..flere damer skulle ha latt det gro fritt så ville det skjeve bildet kanskje forandret seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skal begynne å dra inn hva som kjennetegner maskulinitet og femininitet, så kan vi vel også dra frem andre trekk også - strengt tatt. Forskjellen med hår er vel at man ofte lett kan fjerne hår. For meg som har en hormongreie som gir meg uønsket og sterk hårvekst, så har jeg enorme komplekser for å fremstå som en mann. Samtidig er det ikke så forferdelig uproblematisk som mange tror å passe på dette.

Jeg prøver å sette på meg skylappene og drite i de som mener det er maskulint :) Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Å bli kalt maskulin som kvinne er faktisk sårende, uansett om det skulle stemme.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg prøver å sette på meg skylappene og drite i de som mener det er maskulint :) Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Å bli kalt maskulin som kvinne er faktisk sårende, uansett om det skulle stemme.

Veldig enig. Og jeg må presisere at jeg ikke ser på kvinner med sterk hårvekst som maskuline, jeg ga bare et mulig svar på spørsmålet til AB :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis man skal begynne å dra inn hva som kjennetegner maskulinitet og femininitet, så kan vi vel også dra frem andre trekk også - strengt tatt. Forskjellen med hår er vel at man ofte lett kan fjerne hår. For meg som har en hormongreie som gir meg uønsket og sterk hårvekst, så har jeg enorme komplekser for å fremstå som en mann. Samtidig er det ikke så forferdelig uproblematisk som mange tror å passe på dette.

Synes kraftig hårvekst på damer bare er feminint,naturlig og deilig jeg :) Synd at ikke flere damer tenker som deg.. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og er ingen som ser kroppen min bortsett fra meg selv, så jeg skal ærlig innrømme at det kan gå mellomrom hver gang jeg barberer meg. Føles utrolig godt når jeg tar et laaangt bad og bare barberer bort aaalt av hår da :P Barberer bort hårene på armene og under armene hver gang jeg dusjer da, siden det håret synes. Har i grunn ikke så stor hårvekst "der nede" heller, har liksom ikke en stor busk som tyter ut av trusekanten og vokser ut og nedover lårene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig. Og jeg må presisere at jeg ikke ser på kvinner med sterk hårvekst som maskuline, jeg ga bare et mulig svar på spørsmålet til AB :)

Vet det Raindrops, jeg tror vi er på bølgelengde ang. dette temaet, for jeg har iallefall vært enig med deg om dette de gangene jeg har sett deg skrive om det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...