Gå til innhold

mange barberingstråder...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange tråder om barbering av kjønnshår her inne..hvor,hvordan osv. Derfor lurer jeg,er det noen som ikke barberer,men lar det gro fritt og ferdig med det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser mange tråder om barbering av kjønnshår her inne..hvor,hvordan osv. Derfor lurer jeg,er det noen som ikke barberer,men lar det gro fritt og ferdig med det?

Dette har jeg også lurt på...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ganske mange lar kjønnshåret gro fritt og ikke bryr seg om barbering,men få tør å si det fordi moten sier at man skal barbere...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg lar det gro fritt, for jeg holder det jo velstelt. Men jeg barberer meg ikke. Og jeg gir egentlig blanke i hva moten sier man skal gjøre, så lenge jeg selv og kjæresten min er fornøyd med det.

Så det så..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. (Og det er egentlig helt utrolig at jeg må trykke på "anonym" for å våge å si det.)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja. (Og det er egentlig helt utrolig at jeg må trykke på "anonym" for å våge å si det.)

Det synes jeg også er utrlig ja.. synd rett og slett. Naturlig er jo det beste :) Det er vel ikke noe trøst for deg..men jeg som mann digger det i allefall :)

Endret av volvo22
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det er bare tull at det er uhygienisk og fælt. Jeg er lei av dette med at barbering nærmest er eneste alternativ om man er noenlunde sivilisert. Gah.

• Liker 6
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det er bare tull at det er uhygienisk og fælt. Jeg er lei av dette med at barbering nærmest er eneste alternativ om man er noenlunde sivilisert. Gah.

Samme her,en håpløs mote :( hva med oss som vil ha naturlig hårete jenter..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det sier mer om deg enn om noen andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer ikke. Jeg har prøvd, men kan ikke fordra det. Det blir sårt, rødt, prikkete og stikkete neste dag.

• Liker 2
Gjest Indra
Skrevet

Det varierer med årstidene. Jeg liker å barbere meg om sommeren, men om vinteren er det bedre å stusse det regelmessig. Blir så kaldt.

Skrevet

Det varierer med årstidene. Jeg liker å barbere meg om sommeren, men om vinteren er det bedre å stusse det regelmessig. Blir så kaldt.

mener du nedentil el alle steder på kroppen da? :)

Gjest Indra
Skrevet

Nedentil. Jeg liker ikke å lufte skrittet i tjue minus.

Gjest Gjest
Skrevet

Barberer meg når jeg treffer partner (langdistanseforhold, så det går fort et par måneder), og lar det gro igjen mellom møtene.

Merker jeg egentlig føler meg ekkel etter en måned eller to, men jeg har liten motivasjon til å gjøre noe med det så lenge jeg ikke skal "vise meg frem". Burde egentlig barbert jevnt og trutt hele tiden, så det ikke ble så mye å ta på en gang.

Gjest Indra
Skrevet

Du kan jo trøste deg med at det er bedre for underlivet at du ikke barberer regelmessig.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo trøste deg med at det er bedre for underlivet at du ikke barberer regelmessig.

Det virker ikke slik for min del. Det lukter uggent, og jeg får faktisk en oppblomstring av kløe og ubehag generelt når det er mer gjenngrodd. Aner ikke hvorfor, men den "trøsten" er lite relevant for min del. (Samme gjelder også ansikt, armhuler osv. Virker generelt som huden min reagerer på den stadige irritasjonen som hår skaper.)

Skrevet

Nedentil. Jeg liker ikke å lufte skrittet i tjue minus.

Det skjønner jeg godt..mye sunnere også å ikke barbere da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar det gro fritt under armene,og legger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som har ganske mye hår utover på lårene?fra fitta..

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som har ganske mye hår utover på lårene?fra fitta..

Har endel på låra ja,litt nedover og ut mot hoftene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...