Gå til innhold

Tenner ikke på mannen min lenger...etter å ha vært utro

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg var utro for noen måneder siden :roll: ,og etter det tenner jeg ikke på mannen min lengre. Jeg elsker han og vil ikke gå ifra han, men var likevel så dum at jeg var utro med en jeg er kjempebetatt av. Nå i ettertid tenker jeg bare på den sexen vi hadde sammen. Han var så utrolig god i senga, og hadde en større penis som passet meg veldig godt.

Jeg klarer ikke å glemme denne sexen, og tenker bare på han når jeg og mannen min har sex. Uff, hvordan skal jeg klare å glemme dette å heller få det godt/bedre med mannen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Johannes J.

:(

Åuda....

Vel... Du får vel ta i ett tak selv for å få mannen din til å bli bedre i senga.

Har han for liten snurrebass så kjøp et leketøy av passene dimensjon og bruk det i leken.

Ps: Det er nå en gang slik at sex ikke er alt, men litt er det. Det kan jo hende at du hadde blitt lei "han andre" ganske fort da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

stakar deg da.....kan du ikke ha begge da? kansje skaffe deg et parr til også?

en med stor pikk , en som suger bra , en med super kropp og en rik , også kan du kansje beholde han som virkelig ville ofra alt for deg til og betale regningene dinne , gi det tak over hode osv...

hvor egoistisk kan man bli egentlig?stqakar meg som er utro og greier , men jeg trenger hjelp siden jeg ikke lengre elsker mannen min , men jeg trenger han for og ha et liv...

jeg håper virkelig du dør gammel , ensom og forlatt.

all sympati til den stakkars mann din som blir lurt av slike som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...

Vi lever ikke på en løgn. Jeg har fortalt mannen min om denne affæren, og vi jobber oss gjennom dette sammen.

Greit at folk har sine egne meninger om ting, men dette var jo veldig saklig, skidrow :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom dere allerede jobber med å komme over utroskapen, tror jeg dere må begynne å jobbe med sex'en også.

Som Johannes foreslo kunne det kanskje være lurt å ta med noe leketøy på soverommet? Hva med å søke en opplevelse utenom det vanlige med mannen din som gir ekstra tenning/spenning og dermed kan overskygge den gode sexen du hadde med den andre?

Går du og mannen din i noen form for terapi kunne det kanskje være en ide å få en alenetime med terapeuten der du kunne få noen konkrete råd..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

ok , muligens noe krass , men ikke usakelig i ordets rette forstand , jeg omtalte jo saken.

og poenget var jo at jeg var i mot utroskap osv og det fikk du med deg..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere god kommunikasjon når det gjelder sex? Si rett ut hva du vil han skal gjøre så lærer han seg hva du liker best. Du kan dessuten trene opp skjedemusklene dine også, da blir du trangere og han føles større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger tydligvis "å klippe over filmrullen".fint du har fortalt partneren,skjønner at det kan bli vanskelig å få det til,trossalt en som er såret og kanskje ser for seg deg med han andre,ser for seg hva du gjorde med han og han med deg.pluss at du i tillegg tenker på han andre når du og partner har sex??ikke lett det der.

du må finne ut hva du virkelig vil,jeg synes synd på partneren din,han har riktignok valgt å prøve igjen,men synd at han vil utsette seg selv for dette.

utroskap er det styggeste man kan gjøre mot partneren sin,regner med at du vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok , muligens noe krass , men ikke usakelig i ordets rette forstand , jeg omtalte jo saken.

og poenget var jo at jeg var i mot utroskap osv og det fikk du med deg..... :kul:

Ikke usakelig? Vel, jeg er vel ikke enig med deg i det. Men det er klart det er så enkelt å dømme andre, til og med uten å kjenne til hele situasjonen. Hva med å stille utdypende spørsmål i steden for å være regelrett stygg? For alt du vet kan personen bak innlegget være i en krise, og ønsker konstruktive råd for å komme videre. At man er mot utroskap kan man fint klare å formidle på en ikke dømmenede måte... Det er svært enkel å se flisa i andres øyne, men ikke bjelken i sitt eget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

javel , la oss nå si jeg skal stille spørsmål og hjelpe henne , noe jeg kunne gjort , la oss nå si at hun pga det hun leser her , både av hjelp og krittikk klarer og redde forholdet.

la oss nå si at hun setter seg ned og prater med mannen , at hun tenker lit slik som at mann kan ikke bestandig få 100% lykke ut i fra en person , han kan være god men ikke perfekt i senga , snilleste mann i norge osv men han mangler altså det i senga.

han elskeren har alt i senga tydeligvis men kansje han mangler snillheten om noen år?

hva er da best for hu?god sex eller en som virkelig bryr seg og offrer seg for henne?er sex virkelig så viktig at det er hvert mere en snilhet og godhet?

jeg blir kalt moralens vokter her nå , helt ok det men er det galt og si at det er stygdt gjort og være utro?måten var ikke av de beste men er jeg da en moralist fordi om jeg sier på en krass måte at det er feil?

jeg mener det er galt og først være utro så siden klage over at det er følger av det du har gjort , kansje tenke lit på det selv før man legger seg ned.

jeg dømmer andre...helt greit , jeg dømmer ei som har hvert utro , og innrømmer det og attpå til ber om hjelp til og overvinne den lille samvitigheten sin .

beklager da virkelig at jeg mener det er feil,,

jeg er ikke perfekt på noen måte selv , jeg har selv blitt dømmt for ting , jeg har blitt moralisert for mange ganger selv men jeg har faktisk lov her inne til og si min mening , det kalles og diskutere , jeg var krass i uttalelsen men tydeligvis har dere alle fått med dere hva jeg mente .

så jeg beklager ikke uttalelsene minne , jeg beklager ikke at jeg mener utroskap er feil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forestill deg denne kule situasjon:

Din elskede har värt utro. Etter at h*n har fortalt deg dette vil h*n at dere skal piffe opp sexlivet med litt leketöy på soverommet!

:grine: :klø: :sinna::bursdag:

PS: Jeg syns Skidrow har all rett i verden til å bli forbanna, selv om Hoffa trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forestill deg denne kule situasjon:

Din elskede har värt utro. Etter at h*n har fortalt deg dette vil h*n at dere skal piffe opp sexlivet med litt leketöy på soverommet!

:grine: :klø: :sinna::bursdag:

PS: Jeg syns Skidrow har all rett i verden til å bli forbanna, selv om Hoffa trenger hjelp.

Det var vel ikke sånn at Hoffa satte seg ned, fortalte kjæresten at hun hadde hatt sex med en annen og deretter dro ham inn på soverommet... :roll:

Mener du seriøst at om en part i et forhold har vært utro så fortjener ikke vedkommende å ha god sex igjen? Det løser sikkert alt...

Bør alt hun finner på for å sprite opp sexlivet med sin mann utløse raseri og frustrasjon hos mannen fordi hun en gang var utro?

Hun har jo gjort opp for seg og vil tydeligvis at dette skal fungere igjen. Hvordan skal hun klare det om hun ikke får ta initiativ? :o

Jeg ser ikke logikken jeg.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det eneste som hjelper deg å komme over dette, men hvorfor må man på død å liv å fortelle om det, hvis man ikke skal skille lag.

:o

Ærlighet kan du si,men hva hjelper det å være ærlig når man alt har vært utro, den andre får det bare vondt. :cry:

Er du ikke kåt på din mann og tiden går, vil jeg selv gjort det slutt. Hvem kan konkurrere mot et minne som skinner bare mer og mer etter som tiden går. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke logikk hörer hjemme i denne diskusjonen. Logikk for mange menn ville väre å kaste henne ut i snöen og be henne bo hos "mr-stor-penis-som-passer-bra". Jeg vet at mitt innlegg ikke svarer på spörsmålet "hvordan kan Hoffa få bedre sexliv med sin samboer?" men det var heller ikke meningen.

Jeg sier ikke at en som har värt utro aldri kan ha bra sex igjen, jeg sier bare at de skal väre veldig glad om de får ha sex igjen med den de har bedratt! Jeg etterlyser litt ydmykhet. Jeg grösser når jeg tenker på stakkaren som i tillegg til å bli bedratt skal "trenes opp" på soverommet for å bevare forholdet.

Hoffa var ikke utro fordi sexlivet var dårlig, hun var utro fordi hun var betatt av den andre. Det virker som om det störste problemet hennes nå er at hun ikke både kan få bo sammen med sin samboer og samtidig ha sex med "Mr big". Hun får 9,5 på min egoistskala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke logikk hörer hjemme i denne diskusjonen. Logikk for mange menn ville väre å kaste henne ut i snöen og be henne bo hos "mr-stor-penis-som-passer-bra". Jeg vet at mitt innlegg ikke svarer på spörsmålet "hvordan kan Hoffa få bedre sexliv med sin samboer?" men det var heller ikke meningen.

Jeg sier ikke at en som har värt utro aldri kan ha bra sex igjen, jeg sier bare at de skal väre veldig glad om de får ha sex igjen med den de har bedratt! Jeg etterlyser litt ydmykhet. Jeg grösser når jeg tenker på stakkaren som i tillegg til å bli bedratt skal "trenes opp" på soverommet for å bevare forholdet.

Hoffa var ikke utro fordi sexlivet var dårlig, hun var utro fordi hun var betatt av den andre. Det virker som om det störste problemet hennes nå er at hun ikke både kan få bo sammen med sin samboer og samtidig ha sex med "Mr big". Hun får 9,5 på min egoistskala.

Kan jeg bare få henge meg på her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt greit Fysoi. Jeg forstår godt reaksjonen din/deres. Jeg hadde vel kanskje håpet at noen hadde opplevd det samme, og kunne gi meg noen tips her. Men jeg har funnet ut at først og frems må jeg endre holdningene mine til sexlivet vårt. Slutte å fokusere på han andre, og heller jobbe mer med vårt forhold. Tenke tilbake på hva vi gjorde før som var så godt, hva som tennet meg ved mannen min ++. Det har hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig synd i mannen din, jeg.

Jeg hadde ALDRI godtatt å bli lært opp til å bli "like god som hun andre"..........

Håper dere finner ut av problemene dine, og at du aldri gjør dette mot han igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Kan jeg bare få henge meg på her?

Jeg også! Er man utro får man ta konsekvensene av det. Det er faktisk den som var utro som har gjort noe galt, ikke han som satt hjemme og ble bedratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stiller meg i linje med Fysio her..

Synes Hoffa rett og slett feier for lett over at hun har vært utro jeg.

Og jeg så også at Suzy kommer med kommentaren

Hun har jo gjort opp for seg og vil tydeligvis at dette skal fungere igjen.

Hva i alle dager? Gjort opp for seg? Det tror jeg ikke det er noen annen enn mannen som kan si. Og det skulle søren meg vært jobba mye med meg for at noen som var utro mot meg noengang kom i samme seng som meg engang. Utroskap er totalt motbydelig.

Dette var jo helt utenfor emnet dog.

Ang. sex.

Vær glad du har sex.. slutt å tenke på den du var utro med. PUNKTUM! Klarer du ikke det så kan du bare gi opp. Så får du bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...