Gjest anonym nå Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg skal muligens begynne som "skiftdagmamma" som for de som ikke vet det, i praksis er sånn at jeg har barna noen kvelder og noen netter pr mnd. Noen som har erfaring med pris på dette?? Kan tenke meg det er snakk om ca 60 timer i løpet av to uker. Så disse to ukene blir det jo nesten full tid, men så har jeg jo "passefri" i en mnd før neste to ukers periode. Blir bare snakk om kvelder og netter, da de går i skole og barnehage. Det er snakk om to barn-søsken. Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Er det virkelig INGEN som har Skift-dagmamma, eller som er det selv??? Det er jo stadig annonser i avisene om folk som er det, så NOEN må det jo være som vet hvilken pris jeg kan forvente/forlange???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #3 Del Skrevet 18. januar 2004 Kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har hørt om noen som er, har eller kjenner til skiftdagmammaer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. januar 2004 #4 Del Skrevet 18. januar 2004 Har ikke hørt om det. Men om du spør på mer barnerettede forum får du kanskje svar... www.dinbaby.com www.barnemix.com www.nybaktmamma.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå