nybrud Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Med jevne mellomrom har jeg vært innom her og lest og drømt, og nå blir det altså bryllup! Foreløpig dato er satt til 11. februar 2006. Ganske lenge til, men planleggingen er jo halve moroa! Og så har vi nok av tid til å finne/bestille lokaler, kirke osv. Vi er helt bestemt på at vi vil ha et vinterbryllup, med snø, kanefart og fakler... Jeg må inrømme at jeg allerede har begynt å kikke på kjoler (på nettet), og synes det er vanskelig. Jeg vil ha en kjole med lange ermer, og bare chiffon- ermer varmer jo heller ikke så mye. Det kan jo hende at jeg burde vente litt og at lange ermer blir mer "in" igjen, men jeg er usikker. Har i alle fall funnet noen alternativer... Denne syntes jeg var nydelig, men kan man fort få litt "gravidmage" i den? http://www3.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=10836 Jeg er vel relativt "normalt" bygget, ca strl 40 (38 hvis jeg er heldig), opplever ofte at klærne er litt trange over bysten. Denne var heller ikke så dum, men hun modellen fikk litt "buklete" figur over hoftene, syntes jeg. Er det bare kjolen som er for trang for henne? Kjolen heter Elspeth http://www.romanticaofdevon.co.uk/collection.html Kikket litt på denne også, litt kjedelig, kanskje? http://images.andale.com/img/imageTemplate....jpg&marketId=6 Hva synes dere? Ellers ser jeg frem til en spennende tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Velkommen til kg og gratulerer så mye med fastsatt dato! Synes begge var fine, men siden det er så lenge til du skal gifte deg så ville jeg ventet - det er mye som kan forandre seg - figur og smak, hvertfall. Lykke til i kjolejakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2004 Takk, takk! Tror nok jeg kommer til å bli en skikkelig "Bridezilla" når det gjelder kjole - da jeg var liten kledde jeg meg alltid ut som prinsesse og jeg kikket på kjoler leeeenge før jeg ble forlovet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Den Bonnykjolen som var sist der er nydelig synes jeg. Har siklet veldig på den men min kjære liker ikke så tette brudekjoler fikk jeg vite da jeg spurte ham. (Viste ham mange kjoler og nevnte ikke at jeg hadde sett meg ut den) Det var vel egentlig den jeg likte best av de du hadde der. Ellers; Gratulerer så mye med fastsatt dato og velkommen til KG's bryllupsforum. Og lykke til med planleggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 13. januar 2004 #5 Del Skrevet 13. januar 2004 Grattis,ønsker deg lykke til meg alt..Masse gode tips å få her inne :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. januar 2004 #6 Del Skrevet 13. januar 2004 Gratulerer med dato! Synes kjole nr en var helt nydelig. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 13. januar 2004 #7 Del Skrevet 13. januar 2004 Gratulerer og lykke til! I løpet av de neste årene vil nok syn og tanker om kjoler endre seg litt... Jeg synes i alle fall at kjole nr 3 var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. januar 2004 #8 Del Skrevet 13. januar 2004 Gratulerer og nr. 1 og 3 (i den rekkefølgen) likte jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå