Gå til innhold

Barbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til en viss grense hvertfall :)

Har ennå ikke sett en dame med for mye kroppshår. Det måtte nok kommet opp i nivå med en kraftig behåret mann, som i kraftig skjegg og mye hår på puppene. Det hadde likevel ikke vært like turn off som glattbarbert underliv...

Helt enig der :) Kraftig behåring er bare pirrende

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig der :) Kraftig behåring er bare pirrende

Eneste du gjør på forumet ( føler jeg) Er å kommentere hvor deilig det er med hår osv. Hvorfor ikke holde deg seriøs? Og ikke kødde med det? Er så tragisk .

• Liker 1
Skrevet

Eneste du gjør på forumet ( føler jeg) Er å kommentere hvor deilig det er med hår osv. Hvorfor ikke holde deg seriøs? Og ikke kødde med det? Er så tragisk .

:klo:

Så hvis man mener at hår er sexy så er man useriøs og tragisk?

Du vet at noen faktisk LIKER hår på kvinnene?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er faktisk seriøs!! Hvorfor tviler du egentlig på det i hele tatt? Menmen,folk må få tro hva de vil :)

Endret av volvo22
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må da være bra at noen liker hårete og ubarberte kvinner vel?? er sikkert endel som damer som er det også..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må da være bra at noen liker hårete og ubarberte kvinner vel?? er sikkert endel som damer som er det også..

Selv så barberer jeg noe av og til,men sikkert endel som ikke gjør det også?? og da må det jo være godt å høre at noen liker det best,siden de fleste snakker negativt om hårete kvinner.. :)

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke lite..må være et styr å barbere så masse..?

Er ikke helt sikker på hva du vil frem til, men jeg vil tro at det er nok så vanlig og barbere alle disse plassene for de fleste kvinner?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du vil frem til, men jeg vil tro at det er nok så vanlig og barbere alle disse plassene for de fleste kvinner?

Det virka mye for meg,trodde under armer og legger var mest vanlig for de som barberte..

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva med oss som er glad i regnskogen da?? ;)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at hårveksten blir kraftigere jo mere/oftere man barberer? eller er dette en myte?

Skrevet

Det er nok en myte.

Derimot så kan det oppleves slik.

Dersom du har hår på armene så blir jo dette slitt og om du plutselig barberer alt håret der en dag, så kutter du jo over håret og da vil det virke mer "stubbete" og hardt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en myte.

Derimot så kan det oppleves slik.

Dersom du har hår på armene så blir jo dette slitt og om du plutselig barberer alt håret der en dag, så kutter du jo over håret og da vil det virke mer "stubbete" og hardt.

Takk for godt svar :) Siden ubarberte hår er mye så kjennes nok ikke de så godt nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en god del mere hårvekst under armene etter at jeg begynte med å barbere der,så tror nok barberingen øker hårveksten

• Liker 1
Skrevet

Man må huske på at da man begynner å barbere er man ofte i puberteten og om man lar håret gro vilt et par år etter så vil hårveksten være kraftigere enn da man begynte å barbere, også pga. kroppslige forandringer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må huske på at da man begynner å barbere er man ofte i puberteten og om man lar håret gro vilt et par år etter så vil hårveksten være kraftigere enn da man begynte å barbere, også pga. kroppslige forandringer.

Jeg ser den med pubertet osv,men synes likevelat hårveksten under armene og på magen særlig har økt etter at jeg begynte å barbere så tror ikke det med økt hårvekst pga barbering bare er en myte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hårveksten øker så definitivt av barbering. Det har jeg erfart selv

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor pleier du å barbere deg ?

Er det normalt at kvinner barbere seg rundt rumpa? :P

Jeg barbere hele underlivet, da jeg har litt hår i rumpa og opp mot ryggen : /

Er ikke hår på rumpa helt normalt da?

Anonym poster: 14a73ebf46d294cc0e624718c71fb2c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...